Εκρήξεις φράουλας, σαγηνευτική ροή σοκολάτας, παχύ γάλα σε ποτήρι, οι διαφημίσεις φαγητού προσπαθούν να τονίσουν την ουσία και το σύμβολο της γεύσης, αφού έχουν την ευχέρεια να την αποκρύπτουν. Είτε αγοράζουμε με λαχτάρα κάτι που φαινόταν καταπληκτικό στη διαφήμιση για να απογοητευτούμε ή, αντίστροφα, είτε ταυτίζουμε εθελοντικά τη γεύση με τη διαφήμιση, ακόμα κι όταν δεν είναι εντελώς του γούστου μας, πάντως οι διαφημίσεις θα κάνουν τη δουλειά τους: το γιαούρτι θα είναι πάλλευκο και κρεμώδες, η σως σοκολάτας θα πέφτει από ψηλά, η πορτοκαλάδα θα είναι χωρίς κομματάκια σάρκας και πιο πορτοκαλί κι από το πορτοκάλι.
Η εταιρία Marmalade κάνει αυτή τη δουλειά με πολύ κόπο και άλλο τόσο εξοπλισμό. Οι λήψεις που απαιτούν ακριβείς κινήσεις που εκτελούνται από ρομπότ μαζί με χίλιες δυο ακαταλαβίστικες τεχνικές λεπτομέρειες σε βίντεο πίσω από τα βίντεο.
σχόλια