ΚΙΝΗΣΗ

Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter

Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας

0

 

ADVERTORIAL

Στα 22 του μόλις χρόνια, ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου οραματίστηκε μία ιδέα που φιλοδοξούσε κάθε χρόνο να μετατρέπει την Αθήνα σε εστία του σύγχρονου πολιτισμού και των ψηφιακών τεχνών, εκει όπου η τεχνολογία αγκαλιάζει την τέχνη μέσα σε ένα δημιουργικό χώρο αλληλεπίδρασης, έκφρασης και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ καλλιτεχνών και κοινού. Με όπλα του την τόλμη, τον ενθουσιασμό και τις φρέσκες ιδέες της νεαρής ηλικίας του από τη μια πλευρά και το πείσμα, την αφοσίωση και την εργατικότητα του ώριμου χαρακτήρα του από την άλλη, το Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών της Ελλάδας - Athens Digital Arts Festival (ADAF) έκλεισε φέτος τα 13 χρόνια ζωής του. Δεκατρία χρόνια γεμάτα επιτυχία, όπως μαρτυρούν άλλωστε και οι αριθμοί με περισσότερους από 140.000 επισκέπτες και πάνω από 2.500 καλλιτέχνες από κάθε γωνιά της γης που στέλνουν τις ιδέες τους για αυτό το φεστιβάλ. Ένα φεστιβάλ – ορόσημο για τον ψηφιακό πολιτισμό της χώρας μας που, όπως ακριβώς και ο εμπνευστής και διοργανωτής του, ξεπερνά κάθε χρόνο τα όριά του, γίνεται ακόμα καλύτερο, πιο εμπλουτισμένο, πιο δημιουργικό και πιο πρωτότυπο.

Με απαράμιλλη προθυμία, ευγένεια και συνέπεια ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου βρήκε το χρόνο και την υπομονή να απαντήσει σε μερικές ερωτήσεις μας παρά το φορτωμένο του πρόγραμμα αφού ως ανήσυχο πνεύμα που είναι, πέρα από τη διοργάνωση του ADAF, ασχολείται παράλληλα με το creative marketing και την επικοινωνία, με την επιμέλεια και διοργάνωση άλλων πολιτιστικών προγραμμάτων και εκθέσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ συμμετέχει ως μέντορας σε δημιουργικά projects καθώς και στην ανάπτυξη και υλοποίηση εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων (Creative Europe, ΕΣΠΑ 2007-2013, ΕΣΠΑ 2014-2020, Erasmus +, κ.λ.π.) σχετικά με τον σύγχρονο πολιτισμό, τις νέες τεχνολογίες, την έρευνα και την εκπαίδευση.

Όπως αποκάλυψε στο lifo.gr, από μικρός είχε αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση, έναν ξεχωριστό κώδικα επικοινωνίας με την πόλη που γεννήθηκε, την Αθήνα, και ήταν αυτό το αστικό τοπίο που άφησε για τα καλά τη σφραγίδα του μέσα του και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και δημιουργίας σε όλα τα επόμενα βήματά του. Για να σε οδηγήσουν ωστόσο τα βήματα αυτά στην επιτυχία, το μεγαλύτερο όπλο - σύμφωνα με τον Ηλία - είναι να καταφέρεις να ξεπεράσεις τα όρια και να μπορέσεις να στηριχθείς στις δυνάμεις σου αλλά και τους συνεργάτες σου. Αυτή η αλήθεια του Ηλία Χατζηχριστοδούλου δικαίως του δίνει μια θέση στο αφιέρωμα «Unbox Your Possibilities» που υποστηρίζει η Samsung με κεντρικό μήνυμα #DoWhatYouCant #GalaxyS8.

Γιατί ο Ηλίας πιστεύει ότι στις ιδέες των ανθρώπων δεν μπορεί να υπάρχουν όρια και περιορισμοί.
Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
 
-Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία του ADAF;

Από μια ανάγκη. Την ανάγκη για δημιουργία και πειραματισμό με κάθε οπτικοακουστικό μέσο. Περισσότεροι από 2.500 δημιουργοί από όλο τον κόσμο πλέον στέλνουν τις προτάσεις τους για να δημιουργηθεί ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα που έχει ως concept να ταξιδέψει κυριολεκτικά το κοινό στο Μετά- Μέλλον. Ένα φεστιβάλ το οποίο προάγει τους νέους δημιουργούς δίνοντάς τους βήμα, υλοποιώντας μαζί τους κάθε τι που φαντάζει αρχικά ως πρόσκληση, αλλά ταυτοχρόνως παρουσιάζοντας με σεβασμό και ευθύνη το έργο δημιουργών "θρύλων" στη σκηνή της σύγχρονης τέχνης (Nam June Paik, Bill Viola, Andy Warhol κ.α.) μέσα από ένα πολυδιάστατο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα (το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων Προβολές: Video Art, Animation, Special Screening, Festivals of the World | Εργαστήρια, Ανοικτές συζητήσεις, Παρουσιάσεις & Διαλέξεις: Εκθέσεις: Installation, Web Art, Digital Image | Live Acts: Συναυλίες, VJ - DJ Sets, Performances, ADAF Kids). Έτσι, δίνεται στο ευρύ κοινό η δυνατότητα πρόσβασης στον σύγχρονο πολιτισμό και τις νέες τεχνολογίες. Το Φεστιβάλ αποτελεί ένα σημείο σύγκλισης όλων των μορφών και τάσεων του σύγχρονου πολιτισμού. Στόχος του φεστιβάλ είναι η ενίσχυση της επαφής και της εξοικείωσης του ευρύ κοινού με τα νέα μέσα, τις νέες τεχνολογίες και τον σύγχρονο πολιτισμό.


Φυσικά όπως κάθε ζωντανός οργανισμός είναι κάτι το οποίο εξελίσσεται συνεχώς. Ποιος θα μας έλεγε το 2005 ότι το 2017 θα μας απασχολούσαν σε επίπεδο ανάπτυξης, έρευνας και παρουσίασης τόσο οι εφαρμογές των Holograms, Virtual Reality, Augmented Reality, Augmented Graffiti, Mapping Projection, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους αλληλεπιδρούν με εμάς το world wide web (ειδική ενότητα του φεστιβάλ εν ονόματι web art) και τα "εξελιγμένα" κοινωνικά δίκτυα. Οπότε ξεκίνησε κάτι ανοικτό, που προσαρμόζεται, έχει κριτική σκέψη και αφουγκράζεται το σήμερα, κοιτώντας μπροστά και δίνοντας την υπόσχεση για μια ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία.

-Υπήρξαν στιγμές που ένιωσες απογοήτευση ή ακόμα σκέφτηκες ποτέ να εγκαταλείψεις;

Κάθε χρόνο ξεπερνάω όλο και πιο πολύ τα όρια μου. Και αυτό οφείλεται στις βάσεις και στους στόχους τους οποίους θέτεις. Όταν καλείσαι κυριολεκτικά να δημιουργήσεις και να παρουσιάσεις έργα τα οποία αξιοποιούν πλήρως τις τεχνικές και τεχνολογίες του αύριο το μόνο σίγουρο είναι πως δεν γίνεται να μείνεις ήσυχος. Η ανησυχία αυτή μάλιστα θα έλεγα ότι με θρέφει. Παράδειγμα φέτος που είχαμε για concept το #PostFuture.


Η ιδέα της εγκατάλειψης και το όνειρο μιας πιο συμβατικής ζωής περνάει πολλές φορές από τα μάτια μου. Αλλά τώρα πλέον έχω συνειδητοποιήσει ότι αυτό είναι που μου αρέσει. Κάθε χρόνο να βάζω νέους στόχους και μεγαλύτερους για να μην μπορώ να μείνω στάσιμος εκνευρίζοντας τον κάθε συνεργάτη μου ο οποίος θα ήθελε να εφησυχαστεί ή απλά να αράξει σε μια επιτυχία, ένα βραβείο η μια αναγνώριση.


Καθώς το ADAF είναι το μοναδικό Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών στην Ελλάδα με συνεχή και συνεπή παρουσία τα τελευταία 13 χρόνια, η αλήθεια είναι ότι η διοργάνωση του απαιτεί γερό στομάχι και μεγάλη επιμονή. Αν και υπήρξαν αρκετές δύσκολες στιγμές, η αλήθεια είναι ότι ποτέ δε μου πέρασε από το μυαλό να τα παρατήσω. Δεν πρόκειται μόνο για προσωπικό στοίχημα αλλά για μια συλλογική προσπάθεια. Όταν δουλεύεις με πολλούς αξιόλογους ανθρώπους και συνειδητοποιείς ότι αυτό που κάνετε έχει αντίκτυπο σε μεγάλο μέρος του κοινού, τότε το να τα παρατήσεις για να κάνεις κάτι άλλο δεν αποτελεί επιλογή. Για μένα, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι λοιπόν να ξεπερνάμε κάθε φορά την προηγούμενη διοργάνωση αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό, πραγματοποιώντας τις επόμενες παραγωγές κοιτώντας μπροστά.

Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
 

-Πόσο εύκολη ήταν η επιτυχία και η αναγνώριση και τι χρειάζεται τελικά για να ευοδώσει μια ιδέα;

Χρειάζεται να ξεπεράσεις τα όρια και να μπορείς να στηριχθείς στις δυνάμεις σου αλλά και στους συνεργάτες σου. Είμαι χαρούμενος που με τα χρόνια έχω πλαισιωθεί από έναν μεγάλο και συμπαγή πυρήνα ανθρώπων αλλά και συνεργατών οι οποίοι γνωρίζουν ότι αυτό που κάνουμε είναι επίπονο και δεν φοβούνται να σηκώσουν τα μανίκια.


Με τον ίδιο ενθουσιασμό θα κοιτάξουμε μια παραγωγή ή την υλοποίηση ενός καλλιτεχνικού έργου (μια πρότασης που έρχεται προς υποβολή / υλοποίηση στο φεστιβάλ), θα κουραστούμε για να το δούμε να συμβαίνει αλλά και θα είμαστε εκεί για να χαρούμε με τα αποτελέσματα του έργου μας. Χαίρομαι ιδιαίτερα που φέτος για παράδειγμα στα "Event Awards 2017" για ακόμη μια χρονιά διακριθήκαμε με το GOLD βραβείο για το Event of the Year, στην κατηγορία Best in Marketing & Communication και το SILVER στην κατηγορία Thematical Events, δεδομένου ότι η επικοινωνία και η ανάπτυξη κοινού για το φεστιβάλ είναι κάτι στο οποίο δίνουμε μεγάλη σημασία.


Είναι πολύ θετικό μάλιστα ότι το ADAF μεταξύ άλλων έχει σταθερά την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και της Περιφέρειας Αττικής που μας ενέταξε προσφάτως στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΑΤΤΙΚΗ» 2014 – 2020 - Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης - Με την υποστήριξη της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης δίνοντας μας τη δυνατότητα να προσφέρουμε ελεύθερη είσοδο σε όλη τη διοργάνωση στο ευρύ κοινό.

 

-Ανοιχτή ή καχύποπτη θα χαρακτήριζες την καλλιτεχνική κοινότητα αλλά και το κοινό της Ελλάδας απέναντι στις ψηφιακές τέχνες;

Παραπάνω από ανοικτό το κοινό όπως έδειξε και η έρευνα στους 17.000 που πέρασαν την πόρτα του κεντρικού κτηρίου της διοργάνωσης επί της οδού Μητροπόλεως 23. Η έρευνα έδειξε ότι το κοινό αρέσκεται στις ψηφιακές τέχνες, είναι εξοικειωμένο με το διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και τις νέες τεχνολογίες. Σε αυτό βοήθησε το πολυδιάστατο πρόγραμμα του Φεστιβάλ, το ξεχωριστό και διαδραστικό περιεχόμενό του το οποίο ξεπερνάει κάθε γεωγραφικό, γλωσσικό ή άλλο περιορισμό επιτρέποντας στο κοινό να συμμετέχει ενεργά και τις περισσότερες φορές να εξελίξει αλλά και να επικοινωνήσει το περιεχόμενο της διοργάνωσης. Το ελληνικό κοινό με τη συνεχή εξοικείωση του με τη τεχνολογία και τις ψηφιακές τέχνες, δείχνει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό.

Η εγχώρια σκηνή ψηφιακής τέχνης, παρ όλες τις δυσκολίες της εποχής,παρουσιάζει αρκετά αισιόδοξα δείγματα, με τους Έλληνες καλλιτέχνες να διαπρέπουν τόσο εντός όσο και εκτός της χώρας. Μια από τις μεγαλύτερες ικανοποιήσεις είναι όταν στέλνουμε συλλογές καλλιτεχνικών βίντεο καθώς και έργα Ελλήνων δημιουργών σε ξένους συνεργαζόμενους φορείς και φεστιβάλ. Εμείς μέσα από το ADAF έχουμε δημιουργήσει μια κοινότητα μέσα από την οποία οι καλλιτέχνες δικτυώνονται με φεστιβάλ αλλά και άλλους καλλιτέχνες διεθνώς (artists corner / artists flash talks) καθώς και κερδίζουν αναγνώριση συμμετέχοντας στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών του Φεστιβάλ προωθώντας το έργο τους σε διεθνές επίπεδο. Η πρόσθεση μου είναι αυτό να το αναπτύξουμε και να το συνδυάσουμε και με άλλες πρωτοβουλίες ενισχύοντας την καλλιτεχνική κοινότητα της χώρας συνολικά.

Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
-Η επικράτηση της εικονικής ζωής θα μπορούσε να σημάνει το τέλος της τέχνης ακόμα και της ανθρωπότητας ή μήπως την απαρχή ενός καινούριου κόσμου;

Αν θα μου έλεγε κάποιος πριν από 5 χρόνια ότι όταν έμπαινε στο Athens Digital Arts Festival στην είσοδο και πριν περιηγηθεί την έκθεση θα είχε τη δυνατότητα να φορέσει μια μάσκα επαυξημένης πραγματικότητας (Virtual Reallity) και με τη βοήθεια ενός έμπειρου εισηγητή θα μπορούσε εκείνη τη στιγμή να σχεδιάσει σε ένα εικονικό περιβάλλον (ψηφιακό δωμάτιο χωρίς κανένα γεωγραφικό περιορισμό) το δικό του προσωπικό έργο εικονικής πραγματικότητας (σχεδιάζοντας με ελεύθερη γραφή και μάλιστα με τη δυνατότητα να ζωγραφίζεις να σβήνεις και να ξανασυνεχίζεις το έργο σου) θα τον κοίταζα σίγουρα περίεργα και δεν τον πίστευα. Και φέτος στο ADAF φτιάξαμε τη μεγαλύτερη έκθεση έργων εικονικής πραγματικότητας από έργα που δημιούργησε το ίδιο το κοινό. Μια συλλογή - on line gallery - που τώρα που μιλάμε είναι online και ελεύθερη για να την επισκεφθεί κάποιος στο διαδίκτυο και θα συνεχίζει να είναι και αυτό είναι μεγάλο επίτευγμα για την εποχή μας, για την Ελλάδα και για τον χώρο των ψηφιακών τεχνών.


Προσπαθώ να σκέφτομαι τα θετικά σημεία της εικονικής ζωής και των εφαρμογών της τεχνολογίας. Πως η τέχνη επικοινωνεί με την τεχνολογία προσφέροντας νέες πολιτιστικές επιλογές αλλά και τις επιδράσεις της στην σύγχρονη καθημερινότητα της μεγάλης πόλης και τον άνθρωπο.

-Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού στην πρόσφατη ενότητα ADAF Kids;
Αν και η ενότητα ADAF Kids είναι σχετικά πρόσφατη, το φεστιβάλ διοργάνωνε δράσεις και εργαστήρια για τα παιδιά από πολύ παλιά! Γι'αυτό και αποφασίσαμε να εντάξουμε αυτή τη νέα κατηγορία εμπλουτισμένη ώστε να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους μικρούς μας φίλους! Ειδικά λοιπόν για το παιδί, στο Φεστιβάλ αναπτύχθηκε περαιτέρω η ενότητα ADAF Kids για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων σε σχέση με την τέχνη και τις νέες τεχνολογίες, μέσω της δημιουργίας σταθερού και συνεχούς προγράμματος για το παιδί καθ' όλη την διάρκεια της διοργάνωσης αποτελούμενο από εκπαιδευτικά εργαστήρια τέχνης και τεχνολογίας, διαδραστικά installations και προβολές.


Η ανταπόκριση ήταν τεράστια και πολύ θερμή. Με την καθοδήγηση έμπειρων εισηγητών ανακάλυψαν τις απεριόριστες δυνατότητες της τεχνολογίας, καλλιεργώντας παράλληλα τη φαντασία και τη δημιουργικότητα τους.


Χαρακτηριστικά θα ήθελα να αναφέρω ότι τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα: να κατασκευάσουν το δικό τους κινούμενο μικρό-ρομπότ από την παλιά τους οδοντόβουρτσα (Toothbrush Kits), να εκφραστούν ελεύθερα με μια καινούργια μορφή γκραφίτι στον τοίχο του Interactive Virtual Graffiti, να σχεδιάσουν και να ζωντανέψουν την πρώτη τους κινούμενη εικόνα παίρνοντας μαζί τους την πρώτη τους animation δημιουργία (Animating Your Image), να συνδυάσουν επιστήμη και τέχνη και στους άξονες του ηλεκτρισμού και της χειροτεχνίας και να φτιάξουν τη δική τους ευχετήρια κάρτα κατανοώντας τα ηλεκτρικά κυκλώματα, λαμπάκια και σένσορες (Paper Circuits), να επέμβουν σε παιδικά ηλεκτρονικά παιχνίδια μεταμορφώνοντας τα σε μουσικά όργανα με εξαιρετικά πλούσιες ηχητικές συμπεριφορές (Noise Toys / Circuit Bending), να κατανοήσουν την ιδέα και την παραγωγή του 3D Printing δημιουργώντας τα δικά τους πρωτότυπα μοντέλα για εκτύπωση κρατώντας ως αναμνηστικό την 3D δημιουργία τους, να έρθουν σε επαφή με τις διαδραστικές τεχνολογίες και την τέχνη της performance δημιουργώντας φορέσιμες διεπαφές σκεπτόμενοι τα ρούχα ως προέκταση του σώματός τους (Wear a Sentiment), να δημιουργήσουν ένα περιβαλλοντικό ευαίσθητο έργο συνδυάζοντας χάρτινες κατασκευές, φύλλα, αισθητήρες φωτός και ένα μοτέρ κατασκευάζοντας ένα μικρό κινούμενο φυτό-ρομπότ! (Interactive Garden), να χωριστούν σε μικρές ομάδες και χρησιμοποιώντας pads για μουσικά όργανα να παίξουν μουσική (Digital Kids Orchestra), να ζωγραφίσουν με το φως με φακούς UV light δημιουργώντας κόσμους που λάμπουν στο σκοτάδι (Glowing Wall), να περπατήσουν επάνω σε ένα τεράστιο πιάνο - υπερμεγέθες synthesizer - συνδυάζοντας χορό, μουσική, παιχνίδι και νέες τεχνολογίες χρησιμοποιώντας τα πόδια τους για να παράξουν μελωδίες (Piano Circuits) καθώς και το διαδραστικό δωμάτιο (Deamonz) ένα μεγάλης κλίμακας διαδραστικό παιχνίδι το οποίο συνδυάζει τις τεχνολογίες motion-tracking και το projection-mapping, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία παιχνιδιού, τέχνης και τεχνολογίας.


Με την πάροδο των χρόνων τα παιδιά εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τη τεχνολογία. Το μαγικό σε όλο αυτό είναι ότι μέσω του ADAF Kids τη χρησιμοποιούν όχι μόνο για να διδαχθούν αλλά και για να διασκεδάσουν και να δημιουργήσουν νέους κόσμους!

 
-Πώς βλέπεις το Athens Digital Arts Fetsival να εξελίσσεται σε δέκα χρόνια από σήμερα;

Βασικός στόχος του ADAF είναι να διατηρεί τον επίκαιρο χαρακτήρα του και να διεγείρει τα καλλιτεχνικά αντανακλαστικά σχετικά με τις ψηφιακές τέχνες. Κύριος στόχος είναι να συμβάλλει το Φεστιβάλ δημιουργικά στον διάλογο σχετικά με τον ψηφιακό πολιτισμό δίνοντας ενεργά το παρόν σε κάθε αξιόλογη προσπάθεια εντός και εκτός συνόρων, αυτό κάνουμε τα τελευταία 14 χρόνια ύπαρξης του φεστιβάλ και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον.


Θα ήθελα να συνεχίσει να δέχεται πολύ ενδιαφέρουσες και απίστευτα challenging συμμετοχές και καλλιτεχνικές προτάσεις και να καταφέρνει από κοινού με τους καλλιτέχνες να τις υλοποιεί δίνοντας εφαρμογή στις ιδέες και στο όραμά τους. Να αποδομεί σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό κάθε τεχνολογία αιχμής και να δημιουργεί πρωτότυπα έργα (prototypes) συγκεντρώνοντας τα μάτια της καλλιτεχνικής κοινότητας αλλά και του κοινού δίνοντας ένα νέο πλαίσιο και εφαρμογή στο ίδιο το μέσο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς γιατί και το κοινό καθ' αυτόν τον τρόπο μέσα από την τέχνη μπορεί να κατανοήσει καλύτερα την τεχνολογία, να αναπτύξει κριτική σκέψη και να ανοίξει και άλλο τις κεραίες του χωρίς να είναι ούτε αρνητικός και ξένος στο κάθε τι καινούργιο, ούτε παθητικός δέκτης ρουφώντας χωρίς φίλτρο το κάθε τι.


Βλέπω ένα φεστιβάλ που συνδυάζοντας τεχνικές και δίνοντας την απόλυτη ελευθερία πειραματισμού σε όλα τα οπτικοακουστικά μέσα θα μπορούμε να δούμε ακόμη πιο ρηξικέλευθες performances αλλά και εγκαταστάσεις.


Μια διοργάνωση που θα μπορεί να υλοποιήσει και να προσφέρει στο κοινό εγκαταστάσεις μεγάλου μεγέθους, περισσότερες παράλληλες δράσεις και συνεργασίες με στόχο την όλο και μεγαλύτερη επαφή του κοινού με τη σύγχρονη τέχνη αλλά και έναν μόνιμο χώρο για συνεχή επαφή του κοινού με την καλλιτεχνική κοινότητα.

-Ποια είναι η μεγαλύτερη αδυναμία σου;

Δεν μπορώ να πω όχι σε μια πρόταση η οποία αξίζει να γίνει. Ακόμη και εάν αυτό φαντάζει αδύνατο. Όσοι άνθρωποι με ξέρουν γνωρίζουν ότι είμαι πεισματάρης και θα φέρω τον κόσμο ανάποδα και δεν το βάζω κάτω.

Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
-Με ποιους τύπους ανθρώπων δυσκολεύεσαι να συνεργαστείς;

Είναι μέρος της δουλειάς μου να μπορώ να συνεργάζομαι με τους πάντες. Θεωρώ ότι μετά από τόσα χρόνια διοργάνωσης του ADAF έχω μάθει πως δεν υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορείς να συνεργαστείς Πολλές φορές οι νέες τεχνολογίες μας βοηθάνε ακόμη περισσότερο να αναπτύξουμε έναν κώδικα επικοινωνίας.

-Ποια είναι τα επόμενά σου σχέδια;

Μόλις ολοκληρώθηκε ένα πολύ πετυχημένο ADAF 2017, κάτι το οποίο μας δίνει την ενέργεια και το κίνητρο να ξεκινήσουμε άμεσα να σχεδιάσουμε για το ADAF 2018. Επιπλέον στο πλαίσιο των παράλληλων δράσεων και των διεθνών συνεργασιών του ADAF 2017 θα συμμετάσχουμε σε άλλα γνωστά και ιστορικά φεστιβάλ του εξωτερικού καθώς και θα υλοποιήσουμε δράσεις τόσο εντός της Αττικής όσο και σε άλλα μέρη της Ελλάδας.

Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter
Ο άνθρωπος που καταργεί τα όρια μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας Facebook Twitter

Στόχος του Ηλία Χατζηχριστοδούλου είναι κάθε χρόνο να παραμένει δημιουργικός, ξεπερνώντας τον εαυτό του και τα όριά του. Η Samsung τιμώντας τη δημιουργικότητα, την πρωτοπορία και την αφοσίωση στους στόχους δίνει την ευκαιρία στους αναγνώστες να αναδείξουν την ιστορία που ξεχωρίζει περισσότερο και με τη σειρά της θα στηρίξει την προσπάθεια αυτή.

O διαγωνισμός έχει ξεκινήσει! Μέχρι τις 17 Ιουλίου μπορείς να λάβεις μέρος, ψηφίζοντας την ιστορία που σε ενέπνευσε και διεκδικώντας αυτόματα τη νέα ναυαρχίδα της Samsung, το Galaxy S8.


#DoWhatYouCant #GalaxyS8

Επιχειρείν/Market
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ