«Το να ζωγραφίζεις στο δρόμο αυτά που είπαν χτες στις ειδήσεις το θεωρώ "ζωγραφικό κουτσομπολιό", όχι επαναστατική τέχνη» είχε δηλώσει ο Φίκος στην πρώτη του συνέντευξη στο LIFO.gr πριν 3 χρόνια και έχει μείνει πιστός σε αυτή του την δήλωση. Ο ιδιότυπος καλλιτέχνης συνεχίζει να χρησιμοποιεί τους τοίχους των μεγάλων πόλεων ως καμβά μιας καλλιτεχνικής έκφρασης που όμοια της δεν έχουμε συναντήσει μέχρι σήμερα τόσο στην εγχώρια και όσο και στην παγκόσμια street art. Οι Βυζαντινές τοιχογραφίες του που συνυπάρχουν με το αστικό τοπίο τον έχουν καθιερώσει. Πέρσι, στο Κίεβο, δημιούργησε την μεγαλύτερη Βυζαντινή τοιχογραφία που έχει γίνει μέχρι σήμερα, το έργο «Γη και Ουρανός».Φέτος, προκαλεί ξανά αίσθηση με την νέα του δουλειά που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες. Πρόκειται για μια τοιχογραφία που δημιουργήθηκε στο Ραμπάτ του Μαρόκου στα πλαίσια του Jidar Festival. Έχει ύψος 22μ και χρειάστηκε 10 ημέρες για να την ολοκληρώσει.
«Εμπνεύστηκα από την Ελληνική μυθολογία όμως η ιδέα ήταν να εικονογραφήσω ένα μύθο του Μαρόκου» λέει στο LIFO.gr. «Φαίνεται ότι ήμουν αρκετά τυχερός, να ανακαλύψω ένα κοινό μύθο τόσο στην Μαροκινή όσο και στην Ελληνική μυθολογία έτσι απεικόνισα της «Εσπερίδες», τις νύμφες του απογεύματος και των ηλιοβασιλεμάτων» συνεχίζει.
«Ο Κήπος των Εσπερίδων»(το μέρος όπου επισκέφτηκε ο Ηρακλής με σκοπό να ολοκληρώσει τον ενδέκατο άθλο του) περιλαμβάνει ένα δέντρο με χρυσά μήλα, τα οποία φυλάσσονται από τις νύμφες και τον δράκο Λάδων-συνήθως απεικονίζεται ως φίδι- και σύμφωνα με τους ερευνητές βρίσκεται στο Μαρόκο, Βόρεια του Ραμπάτ» καταλήγει.
Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες από την δημιουργία της εντυπωσιακής τοιχογραφίας