Το Λιοντάρι στον Μάικ Λι

Το Λιοντάρι στον Μάικ Λι Facebook Twitter
0

» Ταγηρατειά κόντεψαν να φάνε το ΦεστιβάλΒερολίνου. Ο Ματζίντι, ο Γιόζι Γιαμάντα,ο Αντρέι Βάιντα, ο Σκορσέζε, οι Stones,ο Έιμος Κόλεκ... Επιλογές στο διαγωνιστικόπου έδειχναν πως το φεστιβάλ της αιχμήςκαι της πρωτοπορίας, της ανακάλυψηςτου καινούριου και του φρέσκου, είχεπαραδοθεί στη σύμβαση του κατεστημένου,χωρίς μάλιστα τις καλλιτεχνικές καβάτζεςτων Κανών (όπου για παράδειγμα οι Κοένμάλλον θα παραμείνουν σταθεροί πελάτεςμέχρι να παραδώσουν το πνεύμα).

» Τινα κάνει λοιπόν ο 75χρονος πλέον ΚώσταςΓαβράς, που γιόρτασε τα γενέθλιά τουτην περασμένη εβδομάδα και να ζήσεικιόλας; Να δώσει το Λιοντάρι στον ΜάικΛι που σκηνοθέτησε μια υπέροχη κομεντί,το Happy-Go-Lucky,κάτι ανάμεσα στο SweetCharityκαι το Μυστικάκαι Ψέματα;Ή να αποφασίσει πως αρκετά με τον, επίσηςβετεράνο και πολυβραβευμένο, Λι καιτόπος στα νιάτα, ας το πάρει πάλι ο ΠολΤόμας Άντερσον, αν και έχει ξαναφύγεινικητής με το Μανόλια,αλλά έφτιαξε ένα αριστούργημα και στοκάτω-κάτω είναι μόλις 37 χρονών;

» Έόχι, το έδωσε/έδωσαν στο TropadeElite,ένα βραζιλιάνικο αστυνομικό που μιλάειγια τη διαφθορά και τα ναρκωτικά στιςφαβέλες και χρησιμοποιεί το στιλ τηςΠόληςτου Θεού,έχοντας κάνει ρεκόρ εισιτηρίων στηχώρα παραγωγής του - αν και 11,5 εκατομμύριασελεσάος πρόλαβαν να το πειρατέψουνήδη.

» Ηδευτερεύουσα έκπληξη είναι πως οσκηνοθέτης της ταινίας Χοσέ ΠαντίλιαΔΕΝ είναι ο γνωστός djαλλά ένας άλλος Χοσέ Παντίγια.

» ΟΆντερσον πήρε το βραβείο σκηνοθεσίαςκαι η Σάλι Χόκινς, από τη ταινία του Λι,πήρε τη γυναικεία ερμηνεία.

» Απότις προβολές των τελευταίων ημερών, ηΆλληΕρωμένη του Βασιλιά είναιαναμενόμενη και μετρίως σκηνοθετημένη,το LadyJaneτου Γκεντιγκιάν είναι ύβρις στον ορισμότου νουάρ, με πρωταγωνίστρια την ατάλαντηκαι κουραστικά άσχημη Αριάν Ασκαρίντ,τοBeautifulτου Γιαχόνγκ Γιουν είναι ΚιμΚιΝτουκικόστο ύφος και προγραμματισμέναμινιμαλιστικό, αλλά τουλάχιστονπρωτότυπο και αισθητικά άψογο, ενώ τοBeKindRewindτου Μισέλ Γκοντρί, λυπάμαι, αλλά είναιτελείως αποτυχημένο και τρομερά βαρετό,εκτός από τα φιλμάκια που γυρίζουν οιδύο ανεπρόκοποι (Τζακ Μπλακ και ΜοςΝτεφ), που απομαγνητίζουν τις βιντεοταινίεςκαι αποφασίζουν να τις ξαναγυρίζουνόπως-όπως και τελείως ερασιτεχνικά.Στο siteτης ταινίας, ένα από τα καλύτεραχειροποίητα που έχω δει, ήδη γίνεταιχαμός με τις αυτοσχέδιες λήψεις. Σ'αυτά ο Γκοντρί είναι μανούλα. Στα σενάρια-ελλείψει Κάουφμαν-πάλι, όχι.

Pulp Fiction
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Pulp Fiction / Ιστορίες Εγκλεισμού: H Berlinale στον ρυθμό του κορονοϊού

Επαγγελματίες απ' όλο τον κόσμο έγιναν κοινωνοί ταινιών απ' όλο τον κόσμο, αψηφώντας μια επιδημία που ξεκινούσε τα φονικά της βήματα στην Ευρώπη, και απουσίαζε ο Ιρανός Μοχάμεντ Ρασούλοφ που έμελλε να κερδίσει το κορυφαίο βραβείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Αποκλειστική συνέντευξη / Κεν Λόουτς: Τo μελό στην υπηρεσία του πολιτικού σινεμά

Ο πολυβραβευμένος Βρετανός σκηνοθέτης Κεν Λόουτς μιλά αποκλειστικά για τη νέα του ταινία αλλά και για τη χρυσή ευκαιρία που του έδωσε η κρατική τηλεόραση να στρώσει μια μεγάλη καριέρα σε έναν χώρο που έχει καταληφθεί ανεπιστρεπτί από την εφηβοκεντρική ψυχαγωγία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Pulp Fiction / Έργο χωρίς δημιουργό: η περίπτωση του Γερμανού σκηνοθέτη Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Ο σκηνοθέτης του εξαιρετικού «Οι ζωές των άλλων» και του «Μη χαμηλώνεις το βλέμμα», που προβάλλεται αυτές τις μέρες στις αίθουσες, μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Pulp Fiction / O Μίκης Θεοδωράκης στο σινεμά

Η συνεργασία του με τον Μιχάλη Κακογιάννη στις τρεις τραγωδίες, η προέλευση του πιο γνωστού μουσικού θέματος που συνέθεσε στην καριέρα του, που δεν είναι άλλο από το συρτάκι στον Ζορμπά, και η προοπτική μιας χολιγουντιανής σταδιοδρομίας που δεν συνέβη ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

TV & Media / Τσερνόμπιλ: το χρονικό μιας τραγωδίας έγινε μια εξαιρετική μίνι σειρά

Βουτηγμένο στον πράσινο, μουχλιασμένο τρόμο ενός Φίντσερ, μακάβρια κλειστοφοβικό, στημένο σαν προλεταριακή επιστημονική φαντασία, το «Τσερνόμπιλ» ποντάρει στο απροσποίητο σασπένς
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Pulp Fiction / Βέρνερ Χέρτσογκ: Ο μεγάλος τυχοδιώκτης του σινεμά στη Στέγη

Ένας από τους πιο ασυμβίβαστους καλλιτέχνες της εποχής μας έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση για μια ζωντανή συζήτηση, ενώ μερικές από τις σημαντικότερες ταινίες του θα προβάλλονται παράλληλα. Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συγκεντρώνει μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για εκείνον και το έργο του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ