Ωδή στους χαμένους κινηματογράφους της Ρωσίας

Ωδή στους χαμένους κινηματογράφους της Ρωσίας Facebook Twitter
2

Όλο και περισσότεροι ανεξάρτητοι κινηματογράφοι στη Ρωσία βάζουν λουκέτο.

Αρχιτεκτονική του σοσιαλιστικού ρεαλισμού, την οποία χαρακτηρίζει όχι μόνο ο όγκος αλλά και το μέγεθος και τα ονόματα. Μαρξ, Βόλγα, Προμηθέας, Οντέσσα, Μινσκ. Η μεγάλη Ρωσία.

Πολλοί από αυτούς εγκαταλείφθηκαν, έγιναν κλάμπς ή εκθεσιακοί χώροι.

Η ατμόσφαιρα του παλιού κινηματογράφου έδωσε τη θέση της στα μούλτιπλεξ και ο φωτογράφος Σεργκέι Νοβικόφ τα αποτυπώνει σαν ένα άλλο «Σινεμά ο Παράδεισος».

*****

Φωτογραφία
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
Ρε παιδιά, το δεύτερο είναι από την Αρμενία (Ερεβάν). Ωδή στους χαμένους κινηματογράφους της ΕΣΣΔ έπρεπε να έγραφε ο τίτλος. Όπως και να'χει, καταπληκτικά χρώματα. Η φαντασία μου καλπάζει και μου λέει πως ο φωτογράφος χρησιμοποίησε μικρή μηχανή point-and-shoot με φιλμ, πιθανόν και contax Τ2. Τα χρώματα είναι σούπερ!
> Αρχιτεκτονική του σοσιαλιστικού ρεαλισμού, την οποία χαρακτηρίζει όχι μόνο ο όγκος αλλά και το μέγεθος και τα ονόματα. ΜαρξΗ επιγραφή δε γράφει Μαρξ, αλλά Μαρς, που είναι προφανώς ο Άρης.