Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας

Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
26

 

[Από τον Αλέξανδρο Ακρίβο]

Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Εικόνες από την μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας Facebook Twitter
Φωτογραφία
26

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

9 σχόλια
οσοι λενε για τα κρανη και τα καδρονια να μαθετε οτι ειναι μερος την περιφρουρισης της πορειας για να ειναι ασφαλης οι μαθητες απο μεσα.αμα κανουν ντου τα ματ και καταφερουν και σπασουν το μπλοκ θα γινει ο χαμος κατι που το θελουν.το κρανος και τα καδρονια προσφερει μια ασφαλεια για την σωματικη ακαιρεοτητα σε οσους περνουν την ευθυνη τοσο παιδιων.οσο για τις κουκουλες, τις φορουν για να μην στοχοποιουνται απο το κρατος και το παρακρατος
Αυτό δεν συμβαίνει σ' όλες τις μαθητικές πορείες. Και για ποιο λόγο να κάνουν ντου τα ΜΑΤ σε πορεία απλών μαθητών; Οι απλοί μαθητές δεν έχουν άγριες διαθέσεις, και γι' αυτό οι πρώτες γραμμές τους δεν φορούν κράνη και δεν κρατάν καδρόνια. Μόνο οι acabιστες κατέβηκαν καβατζομένοι για κάθε περίπτωση.
εκει ημουν και ειχαμε 50 κωλοπαιδια που το παιζαν μαγκες με νερατζια και εξαιτιας τους την πατησαν 15χρονα αγορια και κοριτσια.απλα προσπαθησαμε να μην εισερθουν αυτοι στο μπλοκ αλλα αποτυχαμε. στα μπαχαλα κρανη και καδρονια δεν χρησιμοποιηθηκαν εκτος απο κανα δυο ανεγκεφαλους
Με τις πλάτες του Indymedia από ότι φαίνεται. Να κλείσει αυτό το στέκει τον μπατσόβιων που εκπέμπει μέσα από το πολυτεχνείο χωρίς να το πάρουν οι οργανωμένοι αναρχοκουμουνιστές χαμπάρι ή όχι;https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=537548
έτσι είναι. επίσης όποιος δε γνωρίζει πως η λέσχη μπίλντερμπεργκ και οι μασώνοι ψεκάζουν με χημικά τους έλληνες για να χαζεύουν και να μην αντιστέκονται στη νέα τάξη των πραγμάτων που θέλουν να περάσουν, είναι ανθ-έλληνας και προδότης.
Σχόλιο που μου ήρθε με αφορμή το συγκεκριμένο άρθρο αλλά δεν έχει σχέση με την ουσία του άρθρου.Βλέπω μαθητές οι οποίοι κάνουν πορεία σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον άδικο θάνατο ενός νεαρού. Γιατί, όμως, είναι τόσο ενάντια για τις παρελάσεις? Στη μια περίπτωση σκοτώθηκε ένας νεαρός απο αστυνομικό και στην άλλη σκοτώθηκαν χιλιάδες. Το πρόβλημα το έχουν με το ότι στις παρελάσεις τιμώμενα πρόσωπα είναι αυτοί που εκπροσωπούν ένα "θολό" σύστημα ή με την απόδοση σεβασμού στη μνήμη των πεσόντων?
Δεν κατάλαβα γιατί τα παιδιά που περιφρουρούν την πορεία τους πρέπει σώνει και καλά να είναι μαθητές και γιατί πρέπει να μην προστατέψουν τα στοιχεία τους απέναντι σε δυνάμεις καταστολής που μεταχειρίζονται κάθε μέσο. Επίσης, δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω τον όρο "καμμένη γενιά", εκτός αν εννοείτε ότι οι προηγούμενες γενιές που εκκολάφθηκαν με τη θέση στο δημόσιο και το σικέ μεταπτυχιακό είναι στον αφρό...
Βρισκόμουν εκεί σήμερα.Νομίζω θα έπρεπε να δημοσιευτούν και φωτογραφίες στις οποίες οι αστυνομικοί είχαν δημιουργήσει κλοιό στο πανεπιστήμειο πετώντας δακρυγόνα και μην επιτρέποντας την έξοδο ακόμα και των πολύ βαριά τραυματισμένων.
Συγκλονιστικές εικόνες. Σε μια εποχή που κυριαρχεί το μαύρο, αυτά τα παιδιά με τα καθαρά πρόσωπα δίνουν μα πολύχρωμη αισιοδοξία. Δεν κρύβουν το πρόσωπό τους, δείχνοντας σημειολογικά την υπεροχή των ιδεών και του αγώνα τους απέναντι στους κρυμμένους δυνάστες. Είναι οι οραματιστές της αλληλεγγύης, της ανθρωπισμού, της καλωσύνης, της γνώσης, της προόδου. Δεν ζητάνε τίποτα, τα απαιτούν όλα.
Κάτσε σπίτι σου και άσε τα πιτσιρίκια να κάνουν πορείες ντυμένα όπως γουστάρουν.Άνθρωποι που φυσική παρουσία σε οποιαδήποτε κοινωνική αντίδραση δεν έχουν να επιδείξουν,ώστε να καταλαβαίνουν γιατί κάποια πράγματα γίνονται όπως γίνονται, καλύτερα να μην βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα και να στιγματίσουν.Αλλά ξέχασα ζούμε στην εποχή της εικόνας και των εντυπώσεων.Και το ιντερνετ είναι το καλύτερο μέσο για να δημιουργήσεις εντυπώσεις,εδικά δε εσφαλμένες.Ότι κάποιοι βγάζουνν φωτογραφίες και μετά τις βάζουν σε φακέλους στην ΓΑΔΑ,οπότε λογικό κάποιοι να θέλουν να προστατεύσουν τα πρόσωπα τους δεν μας λέει και πολλά έτσι;
Η ερώτηση δεν καταλαβαίνω που αποσκοπεί.Θες να μάθεις για να ξέρεις πως θα κινηθείς σε μια πορεία;Τράβα σε μια πορεία και δες ιδίοις όμμασιν.Αν ρωτάς για να γράψεις βιβλίο για τις πορείες η ίδια απάντηση.Αλλιώς το συγκεκριμένο θέμα δεν μπορεί να αποτελέσει εγκυκλοπαιδική γνώση για κανέναν λόγο.Τις απορίες τύπου πάνελ MEGA και Πρετεντέρη δεν θα τις απαντήσω εγώ.Και ναι απαντάω επιθετικά όταν διατυπώνονται τέτοιες δήθεν «εύλογες» προβοκατόρικες απορίες.Γιατί άλλον λόγο να το ρωτήσεις αυτό,εκτός του να υπονοήσεις ότι φοράνε κουκούλες και κράνη απλά γιατί είναι όλοι τους μπάχαλοι,δεν βρίσκω.Αν υπάρχει τότε ευχαρίστως να τον ακούσω και να σου απαντήσω,αν η απορία σου είναι ειλικρινής.
Δες λίγο και τις υπόλοιπες φωτογραφίες. Οι πρώτες γραμμές δε φοράνε κουκούλες. Κουκούλες φοράνε μόνο αυτοί με τις μαυροκόκκινες γιατί αυτή τους στοχοποιεί. Οι άλλες πορείες δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Αλλά στην τελική, γιατί να κρύβεις το πρόσωπό σου αν δεν έχεις σκοπό, ή απλά κρατάς μια πισινή, για μπάχαλα; Οι άλλες πρώτες γραμμές που δεν κρατάν την μαυροκόκκινη, γιατί δε φοράνε κουκούλες δηλαδή; Τόσο προβοκατόρικη είναι η ερώτησή μου δηλαδή;
Τα πιτσιρίκια με τις μαυροκόκκινες θα είναι πολύ χαρούμενα εάν κατάφεραν να σε κάνουν να σκέφτεσαι, βλέπεις δεν είναι και πολύ συνηθισμένο στις μέρες μας...
Όταν λέω με βάζουν σε σκέψεις, δεν το εννοώ έτσι όπως ειρωνικά το λέει ο DreamTroll. Και απαντώ πως δεν περίμενα να δω τους 17χρονους V for Vendetta για να αρχίσω να σκέφτομαι.
Εγώ στο λύκειο, (πριν λίγα χρόνια δηλαδή) για μια φάση ήμουν φανατικά antifa υποστηριχτής, και είχα πετάξει βιβλίο εν ώρα μαθήματος σε μια 28αρα συμμαθήτριά μου (ήρθε να τελειώσει το λύκειο), επειδή εξυμνούσε τον Παπαδόπουλο. Θυμάμαι πως υποστήριζα τα επεισόδια (που μόνο στην τηλεόραση και το ίντερνετ έβλεπα), σε μια κουβέντα στην τάξη με τη θεούσα μαθηματικό, που έβριζε τους "ταραξίες". Στα λύκεια τα παιδιά, είναι πολύ εύκολο να πωρωθούν με διάφορες παρατάξεις. Αλλά η πλειοψηφία ακολουθεί την πεπατημένη και δεν ασχολείται. Μόνο οι "ψαγμένοι"...
Γενικά αναρωτιέμαι οι τύποι με τα κράνη, τα όπλα, τα χημικά και τα γκλοπ είναι μαθητές; Κι αν είναι τι ποσοστό των μαθητών εκφράζουν σήμερα;Κατά τα άλλα φαντάζομαι πως η πραγματικότητα του ότι ο καθένας εκφράζει τον εαυτό του και δεν αντιπροσωπεύει κανέναν άλλον και η αντίληψη πως είναι δικαίωμα του να εκφράζεται με όποιον τρόπο κρίνει και να προστατεύεται από τη "δημοκρατία" με όποιον τρόπο κρίνει, είναι πολύ προχωρημένη σκέψη...
Όπως λέει κι ο απλός κόσμος "ό,τι σπείρεις, θα θερίσεις". Η γενιά που απεικονίζεται στις φωτό είναι αυτή που δεν πρόλαβε ούτε μια μέρα από τις μέρες της "ευτυχίας" και έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί ότι είναι μια καμμένη γενιά χωρίς καμία επιλογή. Ο θυμός τους θα έχει πολλές εκφάνσεις, κάποιες δημιουργικές και κάποιες όχι και τόσο.Πάντως, αν σε κάνει να νιώθεις λίγο καλύτερα, αν πλήττονται από κάτι τα σχολεία σήμερα (εκτός της έλλειψης πόρων, δασκάλων και πραγματικής παιδείας), αυτό είναι τα χρυσαυγιτάκια που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και, αγνοώντας τι πρεσβεύουν, επιλέγουν την ανάδειξή τους μέσω του παραδοσιακού, ελληνικού bullying.Ας ελπίσουμε ότι θα επικρατήσει η λογική των ψυχραιμότερων (παιδιών και μεγάλων), γιατί δε μας βλέπω καλά. Γενικότερα.