Το πρωί με ξυπνάς με φιλιά: Το νέο βίντεο του Γιώργη Χριστοδούλου κάνει πρεμιέρα στο LIFO.gr.

2

ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗ

Με την πρόσφατη δουλειά του που έχει τίτλο «Καντάδα ο Γιώργης Χριστοδούλου» έχει καταφέρει να επαναφέρει τον ρομαντισμό μιας χαμένης εποχής στην αγριότητα των σύγχρονων καιρών με μοναδικά τραγούδια που εξυμνούν την αγάπη. Με το νέο του βίντεο για τη διασκευή του στο τραγούδι «Το Πρωί Με Ξυπνάς με Φιλιά» (των Χρήστου Γιαννακόπουλου / Γιάννη Κυπαρίσση) κάνει την υπέρβαση αψηφώντας τις συντηρητικές επιταγές των καιρών, παρουσιάζοντας τον έρωτα δυο ανθρώπων τρυφερά και ρεαλιστικά. Πριν δώσει το βίντεο για πρεμιέρα στη LIFO μας είπε δύο λόγια για αυτό.

— Το νέο σου βίντεο - κλιπ φαίνεται ότι πρόκειται για συρραφή σκηνών από ταινία…

Είναι ένα βίντεο το οποίο γυρίστηκε ειδικά για να συνοδεύσει οπτικά τη δική μου βερσιόν γι’ αυτό το τραγούδι. Ίσως έχεις αυτή την αίσθηση, επειδή δεν συμμετέχω τραγουδώντας playback όπως συνηθίζεται στα βίντεο κλιπ, ήταν όμως επιλογή μου να γίνει με διαφορετικό τρόπο, όπως και στο προηγούμενο βίντεο που φτιάξαμε για τον δίσκο, το "Καντάδα για τη γιαγιά μου", στο οποίο πρωταγωνιστεί η Τζένη Ρουσσέα. Επίσης τα γυρίσματα έγιναν από κινηματογραφικό συνεργείο στην Αγγλία, με έναν νέο Έλληνα σκηνοθέτη (Δαρείος Χαλίλι), τον οποίο ανακάλυψα στο διαδίκτυο, εντυπωσιάστηκα από το λιτό και καλό του γούστο και του πρότεινα να συνεργαστούμε.

— Πες μου για τη θεματολογία της πρόσφατης δισκογραφικής σου δουλειάς.

Πρόκειται για κομμάτια -άλλα πασίγνωστα κι άλλα που δεν σημείωσαν επιτυχία στην εποχή τους-, όλα όμως σπουδαία τραγούδια, στα οποία θέλησα να τονίσω την πιο τρυφερή πλευρά τους, να πετάξω κάθε περιττό στόμφο και στολίδι για να λάμψουν μέσα από την ομορφιά τους. Είναι κάτι που πιστεύω πως έχει ανάγκη αυτή η εποχή: να νετάρουμε τον φακό στην ουσία και την ομορφιά των πραγμάτων, αφήνοντας πίσω κάθε περιττό στοιχείο. Κι έπειτα, να "καθαρίσουμε" από κάθε τι που μας στενεύει το μυαλό και την καρδιά, από αντιλήψεις που μας φόρτωσαν με περιττά "πρέπει" και να βρούμε ο καθένας το δικό του "κέντρο".

— Υπάρχουν κάποιες σκηνές στο βίντεο που κάποιοι θα θεωρήσουν κόντρα με τα standards της κοινωνίας μας. Δεν σε ενδιαφέρουν οι αντιδράσεις;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που σοκάρει σ' αυτή τη δουλειά. Απεικονίζει απλώς μια προσωπική στιγμή ενός ζευγαριού. Αν εννοείς ότι υπονοεί κάτι ενδεχομένως περισσότερο σαρκικό, προσωπικά δεν το θεωρώ κακό. Αρκεί να γίνει να μην χλευάσει κανέναν και να μην περιέχει κάτι βίαιο. Τώρα, αν κάποιος βρίσκει "κακό" το να κάνουν έρωτα δυο άνθρωποι, αυτό είναι μέσα στο δικό του μυαλό, είναι η δική του "προβολή", δεν αφορά το έργο καθαυτό.

— Επειδή παρακολουθώ στενά τη δουλειά σου, έχω δει ότι έχεις κάνει πάρα πολλές εμφανίσεις, με πιο πρόσφατες αυτές στην Αίγυπτο.

Ναι, νιώθω τυχερός που τραγούδησα την "Καντάδα" στις όπερες της Αλεξάνδρειας και του Καΐρου κι όπου αλλού έχει παρουσιαστεί, στο εξωτερικό και εντός Ελλάδας. Και χαίρομαι που η δουλειά αυτή έλαβε ευρείας αποδοχής από κόσμο όλων των ηλικιών. Είναι πολύ ευχάριστο και ενθαρρυντικό.

— Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σου;

Αυτή την εποχή βρισκόμαστε με τους μουσικούς στο στούντιο με ένα υλικό ενός σπουδαίου Έλληνα συνθέτη, πολύ παλιό, αλλά ανέκδοτο ως τώρα. Δεν μπορώ να πω πιο πολλά νομίζω όμως πως θα είναι η πιο ωραία δουλειά που έχω φτιάξει ποτέ. Θα είναι έτοιμη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια