Η ιστοσελίδα που δημιούργησε η Gwyneth Paltrow που για χάρη της σκέφτεται μέχρι και να παρατήσει την υποκριτική, έχει γίνει κατά καιρούς αντικείμενο έντονης κριτικής κι αντιπαράθεσης λόγω των συχνά αμφιλεγόμενων συμβουλών που δημοσιεύει - όπως ένα άρθρο που συνέδεε τον καρκίνο του μαστού με τα στενά σουτιέν αλλά και οι προτάσεις για sex toys από την ίδια την διάσημη ηθοποιό. Το Goop περιέχει συμβουλές για τα πάντα, από μόδα και μαγειρική μέχρι υγεία και ευεξία και μετά το εμπορικό ντεμπούτο από το λανσάρισμα προϊόντων καλλυντικών με την αντίστοιχη επωνυμία, η Paltrow αποφάσισε να κυκλοφορήσει και την πρώτη της σειρά ρούχων.
Η νέα κολεξιόν φέρει το όνομα "Goop Label" και κυκλοφορεί επισήμως στο Goop.com σήμερα Δευτέρα. Θα βασίζεται σε καθημερινά κομμάτια που έχει η Paltrow στην ντουλάπα της και "αρχεία μόδας", όπως ένα παλτό που αγόρασε όταν ήταν στο Γυμνάσιο. Οι τιμές των ρούχων ξεκινούν από τα 195 δολάρια για ένα πουκάμισο και φτάνουν μέχρι και τα 695 δολάρια για ένα σακάκι. Κάθε μήνα θα κυκλοφορούν πέντε βασικά κομμάτια σχετικά με την εκάστοτε εποχή και θα είναι διαθέσιμα μέχρι να εξαντληθούν.
Τα ρούχα είναι το αποτέλεσμα της "δημιουργικής συνεργασίας ανάμεσα στην Paltrow και μια μικρή ομάδα σχεδιαστών" και φτιάχνονται στην Ιταλία "στα ίδια εργοστάσια όπως τα κορυφαία brands της μόδας". Όλα τα κομμάτια "είναι εμπνευσμένα από ρούχα που έχει η Paltrow στην ντουλάπα της: διαχρονικά, απαραίτητα, πολυτελή που αντέχουν στο χρόνο και δεν μπόρεσε ποτέ της να αντικαταστήσει" αναφέρεται σε επίσημο δελτίο τύπου.
"Ήθελα να δημιουργήσω ένα προϊόν που έχει εξαιρετικά υψηλή ποιότητα. Νομίζω πως υπάρχει μεγάλη έλλειψη στην αγορά σε πολυτελή κομμάτια που είναι έτοιμα να φορεθούν και μπορεί να τα αγοράσει κάθε καταναλωτής. Ήταν πολύ σημαντικό για εμένα να φτιάξω τα ρούχα με τον ίδιο τρόπο που είναι φτιαγμένα όλα τα αγαπημένα μου κομμάτια από σχεδιαστές, δηλαδή στην Ιταλία, με όμορφα υφάσματα, καταπληκτικές ραφές και προσοχή στη λεπτομέρεια, αλλά μπορώντας να διαθέσω τα κομμάτια στο 1/3 της τιμής τους" σχολίασε σχετικά η Paltrow.
* Με στοιχεία New York Times και Vanity Fair
σχόλια