Τα δάκρυα της ΑΕΚ

Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
8

[via]

Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Τα δάκρυα της ΑΕΚ Facebook Twitter
Φωτογραφία
8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

6 σχόλια
τωρα πιο πολυ ΑΕΚ απο ποτεκαι φυσικα πρεπει καποια λαμογια να πληρωσουν. αδαμιδης, θανοπουλος και φυσικα οι μετοχοι-ιδιοκτητες.η ομαδα επεσε εκ των εσω. η ιδια η ιδιοκτησια το ηθελε.δεν εχω καμια διαθεση να εγκωμιασω καμια οριτζιναλ αλλα δεν εκανε αυτη τις μεταγραφες, δεν εδιωξε τον λινεν, δεν εμεινε στο μηδεν στα τελευταια ματς με απαραδεκτη αποδοση, δεν χαρισε λυμπεροπουλο και τσαμπιον λιγκ το 08 (δηλαδη 15 εκ. ευρω), δεν αφησε καποια παιχτακια να το παιζουν αφεντικα στα αποδυτηρια. και φυσικα δεν αφησε τον μακαρο (που μεχρι το 2011 ειχε μπραβο τον λαγο της χα...)να χαιδευει τα 35 + εκ. ευρω που αποδεδειγμενα εφαγε να κοιτα και να γελα!οσο για τον βοθρο που αποκαλειται ελληνικο ποδοσφαιρο (ερασιτεχνικο και επαγγελματικο) καποια στιγμη οταν ο οσφπ θα σηκωνει το 50ό σε αδειες κερκιδες με αντιπαλο το ρουφ, ε ισως τοτε καποιοι αναρωτηθουν τι γινεται.(ακου αρης-τριπολη, ο προτελευταιος με τον τριτο αποδοση στοιχηματικη ο ασσος 1,4! δηλαδη βεβαιη νικη του γηπεδουχου)
Σε αντίθεση με τον εμφανέστατο χαιρετισμό του Κατίδη, τα δάκρυα είναι τόσο ανεπαίσθητα που θάλεγε κανείς πως υπάρχουν μόνο στην φαντασία. Και σκέψου πόσα δάκρυα θα έχυναν δυο κεφάλια