Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter

Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου

1


Εγκαινιάζεται την Τρίτη 2 Μαΐου, στις 20:00, στην Evripides Art Gallery στο Κολωνάκι, η έκθεση "Orlando" του σχεδιαστή Δημήτρη Ντάσιου και του φωτογράφου Βαγγέλη Κύρη, σε επιμέλεια Μάριου Teriade Ελευθεριάδη. Οι δύο καλλιτέχνες εμπνέονται από τον υπαρξιακό μύθο του «Ορλάντο» - του εμβληματικού ήρωα της σπουδαίας Βιρτζίνια Γούλφ που ζει αχόρταγα, παίζει με τους ρόλους των δύο φύλων και αναζητά λυσσαλέα να ζήσει εμπειρίες - και δημιουργούν, ο ένας σχεδιάζοντας και σκηνοθετώντας και ο άλλος φωτογραφίζοντας, τους μεταμοντέρνους νομάδες τους που βιώνουν το παιχνίδι της μεταμόρφωσης και της αδιάκοπης εξέλιξης. Μέσα από δημιουργικό αυτό εγχείρημά τους οι δύο καλλιτέχνες επιχειρούν ένα ταξίδι στην ιστορία της μόδας και στις λαϊκές παραδόσεις που και οι δύο εκτιμούν βαθιά. 

Η έκθεση φωτογραφίας Orlando: Dimitris Dassios – Vangelis Kyris θα παρουσιάζεται στην Evripides Αrt Gallery έως τις 6 Μαΐου.  Στον χώρο θα εκτίθενται επίσης ενδύματα και αξεσουάρ του σχεδιαστή. — Μαρούσα Θωμά

Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Οι μεταμοντέρνοι νομάδες των Βαγγέλη Κύρη και Δημήτρη Ντάσιου Facebook Twitter
©Βαγγέλης Κύρης
Φωτογραφία
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια