Alfa Romeo

Alfa Romeo Facebook Twitter
Η Alfa δεν τρέχει, σκάβει την άσφαλτο. Και ζητάει τα γκάζια της. Η κίνηση με πρώτη δευτέρα στους δρόμους της Αθήνας τη σκοτώνει.
1

Λάτρεψα τις Alfa Romeo.
Όχι μόνο με την πρώτη ματιά της φίνας ιταλιάνικης γραμμής αλλά και με το πρώτο άκουσμα της μηχανικής καρδιάς της.

Τα διπλά καρμπιρατέρ και οι δυο εκκεντροφόροι επικεφαλής έβγαζαν την πιο άγρια μουσική για τον δρόμο.

Η Alfa ήταν σαν ζόρικο αγόρι συνεργείου με φίνο ιταλικό κοστούμι που ξεμπουκάρει νύχτα στη Via Veneto και κοντράρει στα ίσια τον κανακάρη τού μπαμπά με την Porsche.

Δεν είχε την κατασκευαστική αρτιότητα των γερμανικών αυτοκινήτων, οι λαμαρίνες και τα ηλεκτρολογικά της έπασχαν αλλά είχε το πνεύμα και το νεύρο καθαρόαιμου.

Οι παρκαδόροι των νυχτερινών κέντρων και τα παιδιά των βενζινάδικων παρότι έβλεπαν διαρκώς πανάκριβα αμάξια, με την Alfa Romeo αναστέναζαν, «τι εργαλείο είν' αυτό, ρε φίλε».

Έμπαινα με τις μπάντες στις στροφές για να της φύγει ο κώλος επειδή είναι πισωκίνητη και να την επαναφέρω με τετ-α-κε. Έτσι για την αλητεία.

Η Alfa δεν τρέχει, σκάβει την άσφαλτο.
Και ζητάει τα γκάζια της. Η κίνηση με πρώτη δευτέρα στους δρόμους της Αθήνας τη σκοτώνει.

Έπρεπε μία στις τόσες να βγάζω τη «σινιόρα» στην Εθνική Οδό να την «ξεκαπνίζω».

Τη μαστίγωνα με πάνω από 200 στο κοντέρ κι ο καλπασμός την ξανάνιωνε. Έκανα χαμηλή πτήση ως την Υλίκη και πίσω πάλι χωρίς στάση.

Έπαιζα μαζί της.

Έμπαινα με τις μπάντες στις στροφές για να της φύγει ο κώλος επειδή είναι πισωκίνητη και να την επαναφέρω με τετ-α-κε.
Έτσι για την αλητεία.

Όταν ήμουν σκοτισμένος πήγαινα ως τη Λαμία κι επέστρεφα. Πάντα μόνος. Κι η ταχύτητα ήταν σαν να μπαίνω στο τούνελ του χρόνου, χάνονταν όλα και καθάριζε το μυαλό μου.

Μιλάω για τις γνήσιες Alfa Romeo που έβγαιναν ως το 1985, Giulia, Giulietta, Alfetta, Junior, 1750/2000, Spider, Veloce.

Τις είχα ή τις οδήγησα όλες.
Στις δεκαετίες του 1970-80 μόνο Alfa οδηγούσα.

Το 1986 αγόρασε την εταιρεία η Φίατ κι έβγαλε μερικά καλά αμάξια με το σήμα της Alfa, αλλά Alfa δεν ήταν.

Απόμεινε ο θρύλος της.

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραιτείται ο Αλέξης Πατέλης: Μετά από μία πενταετία, στο τέλος του έτους ολοκληρώνω τη θητεία μου

Πολιτική / Παραιτείται ο Αλέξης Πατέλης: «Μετά από μία πενταετία, στο τέλος του έτους ολοκληρώνω τη θητεία μου»

Εκτός Μαξίμου ο οικονομικός σύμβουλος Μητσοτάκη - Μετά από μια πενταετία ολοκληρώνω στο τέλος του έτους το έργο μου στην Προεδρία της Κυβέρνησης, αναφέρει με ανάρτησή του στο Instagram
LIFO NEWSROOM
Βιωσιμότητα και συλλογικές φαντασιώσεις 

Γεύση / Μπορεί η υψηλή γαστρονομία να είναι πράγματι βιώσιμη;

Βραβευμένα εστιατόρια, που αποτελούν το όνειρο πολλών foodies, καυχιούνται για τις βιώσιμες πρακτικές τους, την ίδια στιγμή που κάποιες «λεπτομέρειες» για τη λειτουργία τους τείνουν να αποσιωπούνται από τη βιομηχανία της εστίασης.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ
Υπεράσπιση του ζωγράφου Μιχάλη Μαδένη

Guest Editors / Υπεράσπιση του ζωγράφου Μιχάλη Μαδένη

«Η συγκεκριμένη απόφαση αντιτίθεται στην καλλιτεχνική ελευθερία και στην ελευθερία της έκφρασης και έτσι, στην ουσία, «κλείνει την πόρτα» σε ένα ιδιαίτερα διαδεδομένο και σημαντικό διεθνώς καλλιτεχνικό κίνημα, μέσα στο οποίο υπάρχοντα αντικείμενα, έργα τέχνης ή εικόνες τους προσλαμβάνουν, χωρίς ιδιαίτερη διαφοροποίηση, ή και κάποιες φορές, χωρίς καμία διαφοροποίηση, ένα άλλο νόημα»
THE LIFO TEAM
Έλον Μασκ: Η πηγή του κακού

Guest Editors / Έλον Μασκ: Η πηγή του κακού

Κατάλαβε πως μια δημοκρατική κυριαρχία στις ΗΠΑ θα αναγκαζόταν να συγκρουστεί μαζί του. Έτσι, ο άνθρωπος - «τοτέμ» του σύγχρονου καπιταλισμού έχει για πολιορκητικό κριό το κοινωνικό δίκτυο Χ που λειτουργεί πια ως μεγάφωνο για κάθε ακραίο στοιχείο.
ΑΛΚΗΣ ΚΟΥΠΕΤΩΡΗΣ
«Κι όμως»: Ο Δημήτρης Δημητριάδης για τον Χρήστο Γιανναρά

Guest Editors / «Κι όμως»: Ο Δημήτρης Δημητριάδης για τον Χρήστο Γιανναρά

«Η ελληνικότητα μόνο κατ’ όνομα ενδιαφέρει και παθιάζει τον Χρήστο Γιανναρά». Ένα άρθρο–απάντηση του συγγραφέα σε δύο κείμενα που δημοσιεύτηκαν μετά τον θάνατο του Έλληνα διανοητή.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
Φίκος - Για το εκκλησάκι του Μυταρά

Guest Editors / «Το έφτιαξε όπως το ένιωσε εκείνη τη στιγμή»: Ο Φίκος γράφει για το κλείσιμο του παρεκκλησιού του Μυταρά

Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε μια ζωντανή παράδοση στην οποία ο καλλιτέχνης εκφράζει (την κοινωνία του) και εκφράζεται. Δυστυχώς ξεμένουμε με δύο επιλογές: από τη μια ένα καλλιτεχνικό νεκροταφείο και από την άλλη ένα δυσλειτουργικό αλλά ζωντανό έργο.
ΦΙΚΟΣ
Ο Richie Hawtin παίζει ακόμα για τα παράξενα παιδιά 

Respublika / Onassis Stegi / Ο Richie Hawtin παίζει ακόμα για τα παράξενα παιδιά 

Ο DJ και παραγωγός που μπήκε σαν «φύτουλας» στην techno δεν σκοπεύει να την παρατήσει επειδή έγινε mainstream. Προσπαθεί να κάνει το κοινό να χορεύει με τα μάτια ερμητικά κλειστά, όπως θέλει να συμβεί και στο set του στη Μαλακάσα. 
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ