ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Ο Γιώργος Μίνος στην έβδομη διάσταση

Ο Γιώργος Μίνος στην έβδομη διάσταση Facebook Twitter
Ο Γιώργος Μίνος είναι κάτι άλλο, πιο βαθύ, πιο αλλόκοτο. Τι ακριβώς μπορεί να είναι αυτό παραμένει μυστήριο και το γκουγκλάρισμα δεν βοηθάει. Μόνο σε τρολιές πέφτεις...
10

Χρόνια τώρα το υποψιάζονται το δυστοπικό σενάριο όσοι επιμένουν μαζοχιστικά να παρακολουθούν τον λούμπεν σουρεαλισμό του ελληνικού πρωταθλήματος στην «Αθλητική Κυριακή», αλλά τώρα τελευταία μοιάζει προφανές: ο «ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ» Γιώργος Μίνος δεν είναι άνθρωπος. Είναι σύμπτωμα, σημαίνον, ένσαρκη εγκατάσταση, άβαταρ, ολόγραμμα.

Υπερβολές, θα πει ενδεχομένως κάποιος, βρήκατε εκεί πέρα έναν κρατικοδίαιτο τύπο περίεργης ιδιοσυγκρασίας και σχιζοειδούς εκφοράς λόγου και τον κάνατε καλτ έμβλημα και εύκολο στόχο οπαδικής τρολιάς.

Μάλλον δεν θα έχει παρακολουθήσει το όργιο ανακόλουθης σκέψης και λογικών αλμάτων (επί κοντώ) που συνοδεύουν κάθε φορά τις ανταποκρίσεις του από τα ενδότερα του Δικεφάλου –κατ' άλλους «γαύρου»– του Βορρά.

Ο Γιώργος Μίνος μοιάζει πλέον να κατοικεί παρέα με τα Ελοχίμ και άλλες υπερβατικές οντότητες στην έβδομη διάσταση της (παοκτζίδικης) Υπερψυχής, εκεί όπου βλέπεις τα πάντα να συμβαίνουν έξω από σένα και τα περιγράφεις με την αντίστοιχη μέθεξη.


Εννοείται ότι έχει αποπειραθεί να τον μιμηθεί πολλές φορές ο Μητσικώστας, αλλά το αποτέλεσμα δεν μπορεί καν να προσεγγίσει το πειραγμένο λογισμικό του πρωτοτύπου.

Μόνο ο Γιώργος Γεωργίου πριν από μερικά χρόνια, θυμάμαι (υπάρχει το σχετικό βιντεάκι στο YouTube), είχε καταφέρει, την ώρα της τηλεοπτικής εκπομπής του, σε έναν εμπνευσμένο αυτοσχεδιασμό της στιγμής, να αποδώσει εν μέρει την πρωτοποριακή σύγχυση και την εκκωφαντική απουσία κάθε λογικού συνειρμού που διακατέχει τη σκέψη και τον λόγο του: «Γυαλιά, ποτήρι, χθες ο καραγκιόζης, σήμερα το τρόλεϊ, πήγα για μπάνιο και είδα, α, τι κάνει ο κινηματογράφος;...».

Μιλάμε για cut-up λογοτεχνία, για slam ποίηση, για performance art. Ο Γιώργος Μίνος μοιάζει πλέον να κατοικεί παρέα με τα Ελοχίμ και άλλες υπερβατικές οντότητες στην έβδομη διάσταση της (παοκτζίδικης) Υπερψυχής, εκεί όπου βλέπεις τα πάντα να συμβαίνουν έξω από σένα και τα περιγράφεις με την αντίστοιχη μέθεξη.

 

Ο Γιώργος Γεωργίου για τον Γιώργο Μίνο


Για πολλά χρόνια αντιμετωπιζόταν από τους ιθύνοντες και τους προσκεκλημένους αθλητικών εκπομπών με μειδίαμα και συγκατάβαση, τον τελευταίο καιρό όμως όλο και κάποιος αγανακτεί και του τη λέει ευθέως ή πλαγίως, διακόπτοντας τη βασανιστικά μακρόσυρτη λιτανεία του υπέρ των γενναίων του Βορρά και ενάντια στο ανάλγητο κατεστημένο των Αθηνών.

Εκείνος δεν πτοείται. Ο προγραμματισμός του δεν του επιτρέπει να παρεκκλίνει από τη μεγάλη εικόνα. Ως γνωστόν, άλλωστε, «το παοκίζειν εστί φιλοσοφείν».

Δεν μπορεί κανείς, πάντως, να ισχυριστεί ότι εκπροσωπεί ακριβώς τη στόφα του τυπικού αθλητικού ρεπόρτερ –κατσικωμένου στη θέση του στον αιώνα τον άπαντα– που μαστίζει τα κρατικά μέσα από την εποχή της ΥΕΝΕΔ, κάνοντας το κοινό να αναρωτιέται τι είδους δόντι μπορεί να έχει το άτομο ή μήπως, τελικά, πρόκειται για ψυχικό, ρε παιδιά, και πάσχει ο άνθρωπος από κάποια ανίατη αρρώστια (για πόσα χρόνια όμως;).


Ο Γιώργος Μίνος είναι κάτι άλλο, πιο βαθύ, πιο αλλόκοτο. Τι ακριβώς μπορεί να είναι αυτό (πέρα από το καθηλωμένο μεγαλείο του ΠΑΟΚ) παραμένει μυστήριο και το γκουγκλάρισμα δεν βοηθάει.

Μόνο σε τρολιές πέφτεις, εκτός από τη συμμετοχή του ως γκεστ σταρ στην προ διετίας θεατρική παράσταση του ΚΘΒΕ Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ και την είδηση ότι (επίσης προ διετίας) ο πρώην αμετανόητος εργένης και μπον-βιβέρ (ό,τι σημαίνει, τέλος πάντων, ο όρος στη γενέτειρά μου τη Σαλονίκη) κουκουλώθηκε τελικά και τέθηκε εκτός πίστας.

Ακόμα και η σελίδα του στο fb είναι ερμητικά κλειστή στους μη φίλους και μόνο η φωτογραφία προφίλ φαίνεται δημόσια (διακοπές κάπου, ημίγυμνος, αυστηρός, μαυρισμένος, με το σταυρουδάκι ν' αστράφτει στο λιοπύρι) κάτω από το όνομα «Γιωργος Μινος» (χωρίς τόνους και τέτοιες φλωριές).

Και η φωτογραφία εξωφύλλου είναι ένας μονόχρωμος σκούρος καμβάς, σαν να κατοικεί ο κάτοχός της σ' ένα καθαρτήριο ή σε μια οπαδική Κόλαση, όπως αυτή αποδίδεται στο ποίημα του Γιάννη Βαρβέρη «Κόκκινη Κάρτα»: «Κι οι φίλαθλοι, σε απόλυτη αμνησία/ μπερδεύουν τις ομάδες τους/ ζητωκραυγάζουν λάθος/ και φεύγουν πάντα κι όλοι / λυπημένοι».

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Shortcut
10

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας το μυστικό του Γιάννη Πετρίδη

Δ. Πολιτάκης / Αναζητώντας το μυστικό του Γιάννη Πετρίδη

Στις 29 Μαρτίου συμπληρώθηκαν σαράντα έξι χρόνια από την πρώτη εκπομπή του ανθρώπου που μας έμαθε να ακούμε μουσική, όμως, παρά την οικειότητα, το κύρος και τη γνώση που εκπέμπει ακόμα η φωνή του από τα ερτζιανά, ο ίδιος παραμένει σε μεγάλο βαθμό ένα μυστήριο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
200 χρόνια «κρυφό σχολειό»

Δ. Πολιτάκης / 200 χρόνια «κρυφό σχολειό»

Πέρα από τις εθιμοτυπικές τελετουργίες της αρμόδιας επιτροπής, ο εορτασμός των 200 χρόνων από το ’21 θα μπορούσε να γίνει αφορμή για μια βαθύτερη αντίληψη των συναρπαστικών γεγονότων εκείνης της εποχής από αυτή που μας χάρισε το σχολείο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Αποχαιρετισμός στην κυρία Μιράντα

Δημήτρης Πολιτάκης / Αποχαιρετισμός στην κυρία Μιράντα

Πηγαίνοντας μετά από καιρό σε σπίτι φίλων, είδα στην εξώπορτα το αγγελτήριο θανάτου της ηθοποιού Μιράντας Κουνελάκη που έμενε στην ίδια πολυκατοικία και για χρόνια «επέβλεπε» στοργικά και διακριτικά τις νεανικές μας τρέλες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
H περίπτωση του Άκη Πάνου, που ακόμα μας στοιχειώνει

Δημήτρης Πολιτάκης / H περίπτωση του Άκη Πάνου, που ακόμα μας στοιχειώνει

Ούτε το έργο ενός δημιουργού μπορεί εύκολα να διαγραφεί ούτε όμως και η σύνδεσή του με τις όποιες αποτρόπαιες πράξεις. Μένει εκεί, σαν ανεξίτηλη κηλίδα που διαβρώνει και συρρικνώνει το σέβας, το δέος, την εκτίμηση, την απόλαυση. Αυτό είναι το τίμημα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Βρίσκοντας καταφύγιο στη μοιρολατρία και στα εποχικά μαγαζιά

Δημήτρης Πολιτάκης / Βρίσκοντας καταφύγιο στη μοιρολατρία και στα εποχικά μαγαζιά

Έχει ανάγκη ο κόσμος να περιβληθεί στην απομόνωσή του από ένα γιορτινό σκηνικό, από μια λαμπερή ψευδαίσθηση, ξορκίζοντας μια χρονιά που έγινε η προσωποποίηση όλων των δεινών που έχουν πέσει στο κεφάλι μας, όχι μόνο της πανδημίας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η πανδημία και η λαχτάρα μας να «σώσουμε τα Χριστούγεννα»

Δημήτρης Πολιτάκης / Η πανδημία και η λαχτάρα μας να «σώσουμε τα Χριστούγεννα»

Ας είμαστε προετοιμασμένοι για σεμνές, ταπεινές, υπερβατικές γιορτές, όπως θα έπρεπε δηλαδή πάντα να είναι, αν πιστέψουμε όλες αυτές τις χριστουγεννιάτικες ταινίες που βλέπουμε μια ζωή.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Απόδραση από την Αθήνα

Δημήτρης Πολιτάκης / Απόδραση από την Αθήνα

Παίζει ξανά δυνατά ως σενάριο ή ως όραμα μέσα στην πανδημία η οριστική φυγή από τη μητρόπολη και η μετεγκατάσταση σε κάποια ιδανική γωνιά της επαρχίας με άμεση πρόσβαση σε φύση, βουνά, ακρογιαλιές, δειλινά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

3 σχόλια
Περιμένω πως και πως να δημιουργηθούν ανέκδοτα για τον Γιωργάρα τον Μινο στο δρόμο που χάραξε ο Τσακ ο Νόρις!Ας κάνω την αρχή με το προφανές:"Ο Γιώργος Μινος μιλούσε στην tv για τον ΠΑΟΚ οταν ο Τσακ Νόρις έπαθε το τριπλό έμφραγμα."
α.Το μικρόκοσμος έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορούν να δούνε πέρα από τα οινόφυτα.β. με ηρακλειδείς και αρειανούς δημοσιογράφους μάλλον σε πολύ μικρό ακροατήριο το οποίο γίνεται ακόμη μικρότερο αν το πολλαπλασιάσεις με το συντελεστή ποσοστού του σύριζα.
Ο Γιώργος Μίνος είναι το σύμπτωμα του συμπτώματος. Είναι αιτία και αιτιατό. Ο Γιώργος Μίνος είναι ένα κλασικό δείγμα του πώς το σημαίνον καθίσταται εξίσου σημαντικό με το σημαινόμενο.Ο Γιώργος Μίνος δεν είναι δημοσιογράφος. Είναι δημοσιογράφος ΠΑΟΚ.Ο Γιώργος Μίνος δεν είναι ΠΑΟΚ. Είναι ο βαθύς ΠΑΟΚ.Ο Γιώργος Μίνος δεν είναι δημόσιος υπάλληλος. Είναι το δημόσιο.
Είναι η μπρουτάλ αν θέλεις απάντηση του ΠΑΟΚ στο μονοπώλιο τον ΠΟΚατζήδων της ΕΡΤ.Κακό είναι να υπάρχει και ένας ΠΑΟΚτσης στην τηλεόραση, οι όλοι οι υπόλοιποι είναι ντεμέκ αμερόληπτοι;Για να παραφράσω: Ελλάδα δεν είναι μόνο η αεκπαοολυμπιακός.Ειδάλλως να πάψουν τα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και να εκπέμπουν όλα τοπικά.Γράφοντα φίλε μου χαλάρωσε λίγο.Δυο πρωταθληματάκια έχει πάρει ο ΠΑΟΚ από το 1959! Οι άλλοι τρείς έχουν σηκώσει τα υπόλοιπα 57. Ο ΠΑΟΚ θα πληρώνει πάντα τις ανομίες των αποπάνω;
Να τον βάλετε δεξί μπακ χαφ. Καλύπτει όλη την πλευρά. Μαζεύει και πετσέτες. Είναι μαντουμαδόρος, μπουκαδόρος το παιδί.ΥΓ Αυτό που δεν μπορείς να διαχωρίσεις αυτό που (δεν) σου αρέσει από αυτό που (δεν) αξίζει με ξεπερνάει.ΥΓ2 Γίνε Άρης να γουστάρειςΥΓ3 Η θρησκευτική πίστη εξαφανίζει το χιούμορ. Το λέει και στο όνομα του Ρόδου...