Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter
3

H τάση που ξεκίνησε με το Triple S του Balenciaga και βρήκε μιμητές σε δεκάδες brands, φαίνεται πως έχει ανεβάσει τον πήχη του «άσχημου» παπουτσιού σε άλλο επίπεδο.

Στο πάνθεον των άσχημων παπουτσιών, που θα μπορούσαν να είναι ανταλλακτικά των Transformers, προστέθηκε η Dsquared2.

Το υβριδικό παπούτσι που παρουσιάστηκε στην επίδειξη στο Μιλάνο ξεπέρασε κάθε προσδοκία και για πολλούς το όριο...

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter
Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter
Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Η Vogue κάνει λόγο για ένα κακάσχημο παπούτσι-τερατούργημα το οποίο είναι κολάζ όλων των τάσεων που θέλουν ογκώδεις σόλες και υπερβολικές λεπτομέρειες να διακρίνονται από απόσταση.

Το θέμα είναι πως οι περισσότεροι λατρεύουν τα άσχημα παπούτσια - και λάτρεψαν και αυτά!

Ο κριτικός ανδρικής μόδας της Vogue Luke Leitch θεωρεί την πιθανή επιτυχία του παπουτσιού στην σατιρική του διάθεση.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, τα παπούτσια των Dean και Dan Caten είναι μάλλον ένα σαρκαστικό σχόλιο για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει αυτή η παράξενη μανία.

Fluorescent high heels and trimmed sandals featured the #Dsquared2 Spring Summer 2019 catwalk. ? Watch the full show on Dsquared2.com ? @kevintachman

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DSQUARED2 - Dan & Dean Caten (@dsquared2) στις

The Giant Heels: fluorescent trimmed sandals from #Dsquared2 Spring Summer 2019 Fashion Show. Watch the catwalk at Dsquared2.com #D2GETaGO ? @kevintachman

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DSQUARED2 - Dan & Dean Caten (@dsquared2) στις

Υπάρχουν μερικές τάσεις που εξαφανίζονται όσο γρήγορα δυναμώνουν, έγραφε πρόσφατα το Quartz, προσπαθώντας να εξηγήσει το φαινόμενο.

Η τάση, η οποία συνοδεύεται από πανάκριβη τιμή, ξεκίνησε σιγά-σιγά πριν από μερικά χρόνια, λέει ο Brian Trunzo, αρχισυντάκτης για θέματα μόδας στην εταιρεία πρόβλεψης τάσεων WGSN.

Αν και φάνηκε να φτάνει σε σημείο καμπής τον Ιανουάριο του 2017, όταν η Vetements κυκλοφόρησε την ασυναγώνιστη έκδοση Instypump Fury της Reebok, με τιμή τα 650 δολάρια, η τάση αποδείχτηκε πιο επίμονη.

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Ο χαρακτηρισμός «άσχημο» είναι όπως λέει ένας σχετικός όρος και πάντα θα έχει αυτούς που διαφωνούν για το αισθητικό σκέλος.

«Μερικά από αυτά τα παπούτσια μπορεί να μην είναι άσχημα για όλους. Είτε έτσι είτε αλλιώς, προσφέρουν μια νέα, εντυπωσιακή στροφή από τον μινιμαλισμό που επικρατούσε πριν», σημειώνει.

Οι οίκοι μόδας πρέπει να πουλήσουν νέα πράγματα για να διατηρήσουν τις πωλήσεις ψηλά. Τα παπούτσια αυτά είναι επίσης ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους οι οίκοι πολυτελείας προσελκύουν την προσοχή και τα δολάρια περισσότερων νέων αγοραστών. Ακόμη και οι αθλητικές μάρκες όπως η Nike και η Adidas δελεάστηκαν και ακολούθησαν την τάση σε μερικά από τα σχέδια τους.

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Όμως αυτό που συνέβη με τα Balenciaga είναι ένα success story που κάθε εταιρία θα επιθυμούσε να δει στα ταμεία της.

Το παπούτσι των 895 δολαρίων ανήκει στις πρόσφατες μεγάλες επιτυχίες της εταιρείας. «Σε κάθε δείπνο που πηγαίνω, υπάρχει ένας πατέρας ή κάποιος που μου λέει «σταματήστε με αυτά τα παπούτσια, είναι εκτός ελέγχου, ξοδεύουμε πάρα πολλά χρήματα στη Balenciaga"», δήλωσε ο CEO Cedric Charbit στους Financial Times, σύμφωνα με έκθεση του Reuters.

Η Balenciaga έχει γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στο χαρτοφυλάκιο πολυτελείας του ομίλου Kering, ξεπερνώντας ακόμη και την Gucci.

Τα πιο «άσχημα» παπούτσια των Dsquared2 και η πανάκριβη μανία που ξεκίνησαν τα τερατώδη Balenciaga Facebook Twitter

Ο Kering δεν αποκαλύπτει συγκεκριμένα τα στοιχεία πωλήσεων ανά σήμα, αλλά ο CEO της ομάδας, François-Henri Pinault, δήλωσε ότι αναμένει ότι η Balenciaga θα φθάσει μεσοπρόθεσμα στο 1 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις της Gucci το προηγούμενο έτος ανήλθαν σε 6,2 δισ. ευρώ.

Επίσης η ανάπτυξη είναι ευρύτερα εντυπωσιακή.

Το hype που δημιούργησαν τα παπούτσια συμπαρέσυρε όλα τα ρούχα και αξεσουάρ του οίκου που έγιναν περιζήτητα αρκεί να γράφουν Balenciaga σε εμφανές σημείο ή να είναι αναγνωρίσιμα.

Μόδα & Στυλ
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ