Το YouTube απαγόρευσε μια διαφήμιση για το φιλμ «The Nun» (Η καλόγρια), μια επερχόμενη ταινία τρόμου, καθώς έκρινε πως παραβιάζει την πολιτική του για βίαιο και σοκαριστικό περιεχόμενο και πως τρόμαζε υπερβολικά τους χρήστες.
Όπως μεταδίδουν ξένα μίντια, η διαφήμιση ήταν τόσο ενοχλητική, ώστε ένα tweet που προειδοποίησε τους χρήστες εναντίον της έγινε viral και συγκέντρωσε 135.000 retweets.
Τα παράπονα έφτασαν και στο YouTube το οποίο έλαβε μέτρα.
Το YouTube δεν επιτρέπει «προωθήσεις που είναι πιθανό να προκαλέσουν σοκ ή τρομάξουν» στην υπηρεσία του και η διαφήμιση είναι αναμφισβήτητα τέτοιας κατηγορίας. Συνεπώς η προβολή της ως διαφήμιση δεν επιτρέπεται πλέον.
Appreciate you bringing this to our attention! This ad violates our shocking content policy and it's no longer running as an ad. More info here: https://t.co/dOUocjUevh
— Team YouTube (@TeamYouTube) August 14, 2018
Το Διαδίκτυο και το YouTube ειδικότερα, εδώ και πολύ καιρό έχει ενεργήσει ως χώρος δράσης φαρσέρ και τρολς που δημοσιεύουν βίντεο με στόχο να αιφνιδιάσουν και να τρομάξουν ανυποψίαστους χρήστες. Όμως η πλατφόρμα δεν επιθυμεί πλέον κάτι τέτοιο και περιλαμβάνει τέτοιο περιεχόμενα στα ανεπιθύμητα βίντεο, όταν αυτό καταγγέλλεται.
Το θρίλερ αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα, και επικεντρώνεται γύρω από μια έρευνα του Βατικανού για την αυτοκτονία μιας καλόγριας.
Όμως, η κατάργηση του μόλις 6 δευτερολέπτων σποτ στο YouTube, για κάποιους απλά έκανε το φιλμ ακόμη πιο διάσημο καθώς το teaser εξακολουθεί να υπάρχει στο YouTube ως αυτόνομο βίντεο. Απλά δεν μπορεί να προβληθεί ως διαφήμιση.
Το σποτ που κόπηκε:
Το κανονικό τρέιλερ της ταινίας:
σχόλια