O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter
9

Επιμέλεια: Βαγγέλης Μακρής

O 16χρονος Γερμανός Moritz Aust φωτογραφίζει τον εαυτό του μέσα σε σουρεαλιστικά σύμπαντα. Ακολουθεί και αυτός την τάση της εποχής διαδεδομένη ανάμεσα σε εφήβους (σ.σ Όπως ο Alex Stoddard που έχουμε δει σε παλιότερο ποστ) να πειραματίζεται με γνωστές και άγνωστες τεχνικές της φωτογραφίας με θέμα πάντα τον εαυτό του. Κάθε φωτογραφία του προσπαθεί να διηγηθεί μια ιστορία. Ο θεατής καλείται να αφήσει τον εαυτό του ελεύθερο αντλώντας από την φαντασία του τα κομμάτια που συμπληρώνουν το παζλ της ιστορίας του.

1.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

2.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

3.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

4.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

5.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

6.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

7.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

8.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

9.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

10.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

{via}

11.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

12.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

13.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

14.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

15.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

 {via}

Φωτογραφία
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM

σχόλια

7 σχόλια
Εκπληκτικη still life τεχνικη και υποβλητικοτατη ατμοσφαιρα. Ενδιαφερουσα οπτικη, αναλογιζοντας και το νεαρο της ηλικιας του. Κι εγω εντυπωσιαστηκα.. Πραγματικα καλλιτεχνικο
Μα για τέχνη δεν μιλάμε?Τι χαζές ομαδοποιήσεις είναι αυτές?Ναρκισιστής,σεξιστής,κοπρολάγνος.Σαμπως μην ακούμε και queen γιατι ο τύπος ήταν πούστης?Ωραία φίλτρα ρε παιδιά!!
Ο παραπάνω σχολιαστής είπε "ναρκισσισμός" και όχι "ναρκισσιστής" και αναφερόταν πιστεύω στο αποτέλεσμα της φωτογράφησης και όχι στο άτομο που απεικονίζεται! Θα συμφωνήσω 100%, η λέξη "ναρκισσισμός" ήρθε και στο δικό μου μυαλό όσο κοιτούσα τις φωτογραφίες... όσο για τα περί τέχνης... ΟΚ, το Διαδίκτυο είναι γεμάτο από τέτοια "έργα τέχνης", δεν θα ξεχώριζαν από τον σωρό αν δεν αφορούσαν ένα 16χρονο αγόρι! Τέλος, διάβασα καλά? Αναφέρεστε στον τεράστιο Freddy Mercury με τη φράση "ο τύπος ήταν πούστης"???
Δεν έκανα κανενός είδους κριτική τέχνης ή καλλιτέχνη, δεν έχω δει το συνολικό του έργο, δεν έχω αναλύσει το έργο του. Όμως βλέποντας τις φωτογραφίες ενός δεκαεξάχρονου με δύο κέντρα (ή θέματα), τον εαυτό του και το περιβάλλον γύρω από αυτόν, η λέξη ναρκισσισμός πέρασε από το μυαλό μου. Επίσης το να είναι ένας καλλιτέχνης ναρκισσιστής δεν υποβιβάζει το καλλιτεχνικό του έργο, όπως κι αν είναι οτιδήποτε άλλο. Αν είναι τέχνη ή όχι, δεν θα το κρίνω εγώ, αλλά ο χρόνος, που συνήθως ξεχνά τέτοια ταλέντα του κλικ, μετά από το ίδιο το κλικ.