Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο

Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο Facebook Twitter
0

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

 

H Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο. Συμμετείχε σε δυο ταινίες. Στο «Μικρό Ψάρι» του Γιάννη Οικονομίδη και στο «At Home" του Θανάση Καρανικόλα.

Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο Facebook Twitter

Μας μίλησε για αυτές τις τρεις ημέρες στο Βερολίνο. «Πρώτα από όλα στο Βερολίνο καταλαβαίνεις τι σημαίνει φρενήρης ρυθμός. Καταλαβαίνεις ότι η ταινία μόλις έχει αρχίσει.

Είναι μια ολόκληρη διαδικασία, εκτός από την προβολή της ταινίας και η πόλη γίνεται μια ευθεία γραμμή. Από το ξενοδοχείο μέχρι την αίθουσα προβολής. Δεν υπάρχει τίποτα εκτός από αυτό.

Το Φεστιβάλ του Βερολίνου μυρίζει εναλλακτικό, πολλοί νέοι άνθρωποι δουλεύουν σε αυτό και είναι ανοιχτό σε όλους. Είναι μια δυνατή αγορά μέσα στην οποία σε αγκαλιάζουν όλοι. Αλλά και ένας χώρος για πολύ δυνατό καλλιτεχνικό σινεμά.

Εμείς οι νεοφώτιστοι Έλληνες ηθοποιοί σε αυτή τη διαδικασία νοιώσαμε πολύ άνετα, υπάρχει μια αρχή εκεί, να σε υποδέχονται και να σε υποστηρίζουν συνεχώς".

Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο Facebook Twitter
Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο Facebook Twitter

Η ταινία «At Home" προβλήθηκε στο Forum. Πήρε πολύ καλές κριτικές. Διαβάσαμε στο Hollywood Reporter : http://www.hollywoodreporter.com/review/at-home-sto-spiti-berlin-678673 επαίνους για την ερμηνεία της Μαρίας Καλλιμάνη αλλά και παραλληλισμούς με το έργο του Ντάγκλας Σερκ, ενώ στο ανεξάρτητο δίκτυο κριτικών Indiewire γράφουν πολύ καλά λόγια τόσο για τις ερμηνείες των ηθοποιών όσο και για τη δουλειά του Θανάση Καρανικόλα, με αναφορές μάλιστα στον Αντονιόνι.

Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο Facebook Twitter

«Πέρα από τις κριτικές αυτό που ήταν η μεγαλύτερη χαρά και επιβεβαίωση για όλους μας, ήταν το να βρίσκεσαι σε μια κατάμεστη αίθουσα, να τελειώνει η προβολή, να είσαι στο εδώ και τώρα, η ταινία και το κοινό απέναντι, να εισπράττεις ένα τόσο θερμό χειροκρότημα και να μη φεύγει μετά την ταινία κανείς. Γέμισε το μέσα μου.

Για μένα ο ηθοποιός παίρνει τη φωνή του, το σώμα του, το κείμενο και φτιάχνει κάτι. Είναι σαν να είσαι ένας τεχνίτης. Όταν λοιπόν έχεις δουλέψει πέντε ολόκληρους μήνες σε μια κατασκήνωση και μετά από λίγους μήνες είναι η ταινία πια σε μια αίθουσα και ο κόσμος την υποδέχεται με ενθουσιασμό, τι άλλο μπορείς να περιμένεις.

H ταινία αυτή πιστεύω θα έχει μέλλον και στα φεστιβάλ και στη διεθνή διανομή. Τράβηξε το ενδιαφέρον του κόσμου, προστέθηκε και μια πέμπτη προβολή στη διάρκεια του φεστιβάλ και θα συνεχίσει να προβάλλεται και μετά τη λήξη του φεστιβάλ».

Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο Facebook Twitter
Η Μαρία Καλλιμάνη μόλις επέστρεψε από το Βερολίνο Facebook Twitter

Πριν μιλήσουμε για το «Μικρό Ψάρι», θέλω να πω ότι υφίσταμαι στον κινηματογράφο εξ αιτίας του Γιάννη Οικονομίδη. Με τον «Μαχαιροβγάλτη» μπήκα αληθινά στον κόσμο του κινηματογράφου και μου έδωσε μια σπουδαία ευκαιρία.

Το Μικρό Ψάρι ήταν μια εμπειρία καταπληκτική. Διαγωνιστικό, κόκκινο χαλί, λιμουζίνα, φωτογράφοι, τεράστια αίθουσα, όλα όσα βλέπει κανείς σε φωτογραφίες.

Είναι υπέροχο να ζεις όλο αυτό, είναι ονειρεμένα πράγματα. Το μικρό Ψάρι στην αίθουσα καταχειροκροτήθηκε και ο Βαγγέλης Μουρίκης ιδιαιτέρως.

Δε θα μου κάνει καμία εντύπωση να πάρει βραβείο ο Βαγγέλης και το εύχομαι ολόψυχα. Τους περιμένω να γυρίσουν στην Ελλάδα με τις «αρκούδες τους».

Κατά τα άλλα: Δεν είχαμε καθόλου χρόνο, δεν είδα την Κατρίν Ντενέβ, έφαγα ένα υπέροχο σνίτσελ, θέλω να βλέπουμε όλοι τις ελληνικές ταινίες να θριαμβεύουν στα φεστιβάλ και τον ελληνικό κινηματογράφο να ανθίζει.

At Home

Μικρό Ψάρι

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ