Πλάτφορμς Facebook Twitter

Δέκα Χρόνια Platforms Project: Η ανεξάρτητη καλλιτεχνική σκηνή είναι εδώ πιο δυνατή από ποτέ

0

Με τη μεγαλύτερη εικαστική διοργάνωση στην έως τώρα ιστορία του, το Platforms Project γιορτάζει τα δέκα χρόνια παρουσίας του και παρουσιάζει ένα πολύπλευρο παράλληλο πρόγραμμα ομιλιών και ημερίδων, βίντεο, προγραμμάτων για παιδιά, περφόρμανς και πάρτι.

Από τις 13 έως τις 16 Οκτωβρίου 2022 στον εκθεσιακό χώρο «Νίκος Κεσσανλής» της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, με ημερίδες, περφόρμανς, ομιλίες και workshops από τις συμμετέχουσες ομάδες, το Platforms Project 2022 θα ενεργοποιηθεί ξανά ως κατεξοχήν φυτώριο νέων καλλιτεχνών, όπου ο πειραματισμός, η έρευνα αλλά και η διαμόρφωση καλλιτεχνικής ταυτότητας είναι συνεχές ζητούμενο.

Ο εκθεσιακός χώρος της ΑΣΚΤ αποτελεί και φέτος την ιδανική επιλογή για το Platforms Project , στου οποίου το τιμόνι είναι η Άρτεμις Ποταμιάνου και ο Μιχάλης Αργυρού. Την καλλιτεχνική επιμέλεια του Platforms Project έχει η Άρτεμις Ποταμιάνου.

Το Platforms Project παρουσιάζεται από το 2013 για δέκα συνεχόμενα έτη και αποτελεί μια ετήσια διεθνή συνάντηση με εικαστικές ομάδες-πλατφόρμες. Είναι μια διεθνής έκθεση που στόχο έχει την καταγραφή του τρόπου δραστηριοποίησης των εικαστικών ομάδων και τη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλες χώρες.

To Platforms Project αποτελεί μια διεθνή έκθεση που έχει πάντα ως στόχο την παρουσίαση της ανεξάρτητης καλλιτεχνικής σκηνής όπως αυτή εκφράζεται μέσα από ομαδικές πρωτοβουλίες Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών που δρουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Συμβάλλει σταθερά στην αναζήτηση λύσεων σε σύγχρονα εικαστικά και θεωρητικά ερωτήματα που τίθενται διεθνώς και στην ενδεικτική χαρτογράφηση της εικαστικής δράσης, όπως αυτή παράγεται σήμερα στις εικαστικές ομάδες-πλατφόρμες.

Το Platforms Project παρουσιάζεται από το 2013 για δέκα συνεχόμενα έτη και αποτελεί μια ετήσια διεθνή συνάντηση με εικαστικές ομάδες-πλατφόρμες. Είναι μια διεθνής έκθεση που στόχο έχει την καταγραφή του τρόπου δραστηριοποίησης των εικαστικών ομάδων και τη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλες χώρες.

Στο πλαίσιο του Platforms Project, από το 2013 έως το 2022, 332 πλατφόρμες-δράσεις καλλιτεχνικών ομάδων από 39 χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Αυστρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Σουηδία, Ολλανδία, Καναδάς, Ν. Ζηλανδία, Φινλανδία, Γαλλία, Ρωσία, Σερβία, Κόσοβο, ΗΠΑ, Ουκρανία, Αργεντινή, Τουρκία, Μπενίν, Ισπανία, Βέλγιο, Τσεχοσλοβακία, Αυστραλία, Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Ινδονησία, Υεμένη, Ιράν, Μεξικό, Βενεζουέλα, Βραζιλία, Χιλή,  Αιθιοπία, Δανία, Πολωνία, Ουκρανία και Παναμά) με περισσότερους από 8.500 συνολικά καλλιτέχνες από τις 5 ηπείρους. Οι περισσότερες από τις πλατφόρμες που συμμετείχαν στο Platforms Project δημιούργησαν σχέσεις φιλίας μεταξύ τους και συνεργασίες.

Πλάτφορμς Facebook Twitter
flat1 offspace, karin maria pfeifer, melon, 2021. sula zimmerberger, house by the creek, 2021

Τα έτη 2020 και 2021 το Platforms Project δημιούργησε, λόγω της πανδημίας, μία διαδικτυακή έκθεση, το «Platforms Project NET», που αποτέλεσε έναν ψηφιακό τόπο συνάντησης και δικτύωσης καλλιτεχνικών ομάδων από όλο τον κόσμο, δίνοντας την ευκαιρία στο ευρύ φιλότεχνο κοινό να έρθει σε επαφή με τα έργα και τους καλλιτέχνες των ομάδων. Ήταν η πρώτη διαδικτυακή φουάρ στην Ελλάδα και η δεύτερη στον κόσμο. Το Platforms Project Net 2021 επισκέφθηκαν θεατές από 82 χώρες και είχε περισσότερες από 315.000 προβολές.

Είναι ένα πρόγραμμα που προσπαθεί να προσφέρει στον επισκέπτη την εκ των έσω ματιά στη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία, την εμπειρία της ζύμωσης και συνεργασίας της εικαστικής πρακτικής, χωρίς να εστιάζει στο εμπορικό κομμάτι της τέχνης αλλά που προβάλει μια πιο εναλλακτική-πειραματική οπτική.

Το Platforms Project φέτος παρουσιάζει πλατφόρμες από 26 χώρες (ΗΠΑ, Κύπρος,  Ελλάδα, Καναδάς, Ολλανδία, Γαλλία, Μεξικό, Βενεζουέλα, Αργεντινή, Βραζιλία, Χιλή,  Αιθιοπία, Ρωσία, Τουρκία, Ολλανδία, Γερμανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Σουηδία, Βέλγιο, Δανία, Ελβετία, Πολωνία, Ουκρανία, Αυστραλία), έχοντας δεχθεί εκατοντάδες αιτήσεις μετά το ανοικτό διαδικτυακό του κάλεσμα.

Πλάτφορμς Facebook Twitter
berlinerpool Linda Weiss, Made in America, Made in Russia, March 2022.

Συμμετέχουν 62 πλατφόρμες με περισσότερους από 800 καλλιτέχνες, επεκτείνοντας το παγκόσμιο δίκτυο που οικοδομείται και επικοινωνεί τα τελευταία δέκα χρόνια μέσω του Platforms Project:

AC Institute + AC Books (ΗΠΑ),  ACEY Europe (Κύπρος, Ελλάδα), άμετρον [art space] | ametron [art space] (Ελλάδα), AMV (Καναδάς), Antennes Art Collective (Ελλάδα), ArtCode (Ελλάδα), artplatform |elsewhere (Ολλανδία), ASSOCIATION THEATRE DIONYSOS & APOLLON ( Ελλάδα, Γαλλία, Καναδάς, HΠΑ, Μεξικό, Βενεζουέλα, Αργεντινή, Βραζιλία, Χιλή,  Αιθιοπία, Ρωσία, Τουρκία, Ολλανδία, Γερμανία, Ιταλία), ATHENS STREET ART FESTIVAL (Ελλάδα), Αυτοβιογραφικά Συστήματα | Autobiographical Systems (Ελλάδα), berlinerpool (Γερμανία), Binary art group (Κύπρος), Bureau d’Art et de Recherche Roubaix (Γαλλία), Cable Depot (Ηνωμένο Βασίλειο), CUBE ART EDITIONS (Ελλάδα), Darling Pearls & Co (Ηνωμένο Βασίλειο), DAS ESSZIMMER – space for art+ (Γερμανία), ΔΙΠΟΛΑ | DIPOLA (Ελλάδα), Dogma Athens (Ελλάδα), Eco Flaneur  (Ελλάδα), Ed video (Καναδάς), EN FLO (Ελλάδα), EULENGASSE (Γερμανία), EX-MÊKH (Ολλανδία), flat1_offspace (Αυστρία), fragment S (Σουηδία), Fragments of truth (Ελλάδα), GREYLIGHT PROJECTS (Ολλανδία, Βέλγιο), GROPIUS LOUNGE (Ελλάδα), H-M-S (Ηνωμένο Βασίλειο), ID:I GALLERI (Σουηδία), IFAC arts (ΗΠΑ, Ελλάδα), IN VIVO (Ελλάδα), Ins All (Αυστρία), Ινστιτούτο Μεσογειακής Κουλτούρας | Institute of the Mediterranean Culture (Ελλάδα), intermission museum of art (ΗΠΑ, Ολλανδία), JAW (Ηνωμένο Βασίλειο), ΚαλλιέργειαΚαλλιέργεια | CultivationCultivation  (Ελλάδα, Δανία), La Scala Trun (Ελβετία), LELE ART SPACE (Πολωνία), METAPOLIS (Ελλάδα), ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ | META-FRASTES (Ελλάδα), Mnky Bizz Group (ΗΠΑ), Museum of Forgetting (Swe), TILT platform (GR), MAMA contemporary (CY) (Σουηδία, Ελλάδα, Κύπρος), ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ | ORIZONTAS GEGONOTON (Ελλάδα), personal identity (Ελλάδα), POW WOW (Ελλάδα), Project 2 (Ελλάδα), Rhythm Section (Γερμανία, Μ. Βρετανία, Ουκρανία), Sans Titre, Tourcoing (Γαλλία), SCOTTY (Γερμανία), Sthlm2 (Σουηδία), Straße der kollektiven Kunst (Ολλανδία), Supercluster (Βέλγιο, Αυστραλία), SYNERGIA 22 (Ελλάδα), Τεχνοπαίγνιον art group | Tehnopaignion art group (Ελλάδα), The Red Boat Projects (Ελλάδα), The School of Environmental Sciences – Artist Residency Program (Καναδάς), >top Transdisciplinary Project Space (Γερμανία), Topp & Dubio (Ολλανδία), WEDO (Ελλάδα), Window of FAME (Ελβετία).

Το Platforms Project δεν αποτελεί μια απρόσωπη εκδήλωση αλλά μια εικαστική κοινότητα γεμάτη ενέργεια, φρεσκάδα, δίνοντας χρόνο και τόπο παρουσίασης σε μια εναλλακτική τέχνη που δεν θα μπορούσε να εκφραστεί αλλού.

Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
GROPIUS LOUNGE, Αποστόλης Φιλίππου 2022.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
Ed video, Ahreum Lee, My Mother Is Data 2022.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
GREYLIGHT PROJECTS, kristina Benjocki 2021. close up 12 What the flag Heerlen.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
Topp&Dubio, If Not Now Then When, but, 2022.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
The Red Boat Projects. Φωτο: The Red Boat Projects, I Said No, 2022.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
HMS Jackie Berridge, Telling Tales, 2022.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
SCOTTY, Simone Haeckel, Playground, 2018.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
DAS ESSZIMMER, space for art+Stephan Wittmer, House, clouds and.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
JAW Alison Whitmore , Zahida Bi, 2021.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
SYNERGIA 22, πρότζεκτ “το δάσος”.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
Mnky Bizz Group, I am Coming, 2022.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
fragment, S Sookyoung Huh & Bjorn Larsson, The Birdcatcher.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
Project 2, Θόδωρος Μπρουσκομάτης.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
Dogma, AthenS, Ζαχαρίας Παπαντωνίου, 2004.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
CultivationCultivation, "Ode to Persephone", 2022.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
Cable Depot, Victoria Rance, Firebird, 2022, video-still.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
La Scala Trun Clara Juliane Glauert, Create Success, 2021.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
AMV Vincent Hinse, Untitled, (red cube on blue sand), 2018.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
EULENGASSE, Vládmir Combre de Sena, Something is rotten in the state of Denmark, Hamlet, 2021.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
METAPOLIS, Απόστολος Ζάγκος.
Δέκα Χρόνια Platforms Project: Μια ματιά στην σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία Facebook Twitter
ArtCode Μαρία Σταμάτη, "Η αξιοπρέπεια δεν είναι τρόπος ζωής, είναι τρόπος σκέψης" - Κώστας Βίττης, Eye Eat Me.

Platforms Project 2022

Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, Πειραιώς 256, Αγ. Ιωάννης Ρέντης
Διάρκεια Έκθεσης: Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022 έως Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022
Ώρες λειτουργίας: Πέμπτη 13/10, 18:00-22:00, Παρασκευή 14/10 έως Κυριακή 16/10, 12:00-21:00
Είσοδος ελεύθερη

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το αρχείο των εκπομπών της Κ. Ζαχαροπούλου για τη σύγχρονη Τέχνη, ψηφιοποιημένο και ανοιχτό στην ΑΣΚΤ

Πολιτισμός / Το αρχείο των εκπομπών της Κ. Ζαχαροπούλου για τη σύγχρονη Τέχνη, ψηφιοποιημένο και ανοιχτό στην ΑΣΚΤ

620 αρχεία εκπομπών πλήρως τεκμηριωμένων και κατηγοριοποιημένων θα διευκολύνουν στην πρόσβαση και θέασή τους ενώ ο χώρος φιλοξενίας του προγράμματος είναι η Βιβλιοθήκη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.
THE LIFO TEAM
Ρένα Παπασπύρου: «Θεωρούσαν το έργο μου ακατανόητο και περιθωριακό»

Οι Αθηναίοι / Ρένα Παπασπύρου: «Θεωρούσαν το έργο μου ακατανόητο και περιθωριακό»

Εικαστική δημιουργός της ύλης του αστικού τοπίου, γεννήθηκε στο Παγκράτι. Είναι η πρώτη γυναίκα καθηγήτρια της Καλών Τεχνών με δικό της εργαστήριο. Παρουσιάζει στο φουαγιέ της Στέγης την εγκατάσταση «Βρυάξιδος 11 και Ασπασίας – Η άγνωστη όψη».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πού οφείλεται το booming της τέχνης στην Αθήνα;

Εικαστικά / Δεκάδες νέες γκαλερί στην Αθήνα – Πού οφείλεται το booming της τέχνης;

Από την Κυψέλη, τον Νέο Κόσμο και το Κουκάκι μέχρι τον Πειραιά, μια έκρηξη δημιουργίας καλλιτεχνικών χώρων τα τελευταία χρόνια βάζει την Αθήνα πολύ ψηλά στον παγκόσμιο καλλιτεχνικό χάρτη.
M. HULOT
ΤΕΤΑΡΤΗ Inner Sanctum: Ο Κώστας Πράπογλου για την έκθεση στο εγκαταλελειμμένο ψυχιατρικό νοσοκομείο στο Δαφνί

Εικαστικά / 36 καλλιτέχνες συμμετέχουν σε μια νέα έκθεση στο εγκαταλελειμμένο ψυχιατρικό νοσοκομείο στο Δαφνί

Ο επιμελητής Κώστας Πράπογλου μάς ξεναγεί στην έκθεση «reality check κεφάλαιο ΙΙ: inner sanctum» που φιλοξενείται σε ένα από τα μεγαλύτερα εγκαταλελειμμένα κτίρια του συγκροτήματος του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

63 λεπτά με τη Σοφία Ροζάκη: «Η ντροπή είναι ένας ισχυρός ελεγκτικός μηχανισμός»

Εικαστικά / «Η ντροπή είναι ένας ισχυρός ελεγκτικός μηχανισμός»

Η νεαρή εικαστικός Σοφία Ροζάκη μάς ξεναγεί στην έκθεσή της «that’s what she said», στην οποία με μια φεμινιστική και κουίρ προσέγγιση διερευνά εναλλακτικές αφηγήσεις γύρω από το σώμα, το φύλο, τη μνήμη, το τραύμα και τη σεξουαλικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα από το έργο του Γιάννη Παππά

Εικαστικά / Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα από το έργο του Γιάννη Παππά

Μια έκθεση εργαστηριακού χαρακτήρα με εκθέματα καλούπια, εργαλεία, προπλάσματα, ημιτελή έργα, σχέδια αλλά και ολοκληρωμένα έργα που για πρώτη φορά βγαίνουν από το εργαστήρι του γλύπτη Γιάννη Παππά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ψυχαναλύοντας το σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς

Pulp Fiction / Ψυχαναλύοντας το σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος μιλά με τον ψυχίατρο, δραματοθεραπευτή και σκηνοθέτη Στέλιο Κρασανάκη για το αθέατο σύμπαν του ασυνείδητου στο σινεμά, το οποίο υπηρέτησε και απογείωσε ο Λιντς μέσα από το απαράμιλλο έργο του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θόδωρος, γλύπτης: Αντί αναδρομικής» στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Εικαστικά / Ο γλύπτης Θόδωρος παίρνει επιτέλους την αναδρομική έκθεση που του αξίζει

Ήταν ένας από τους βασικούς υποστηρικτές της δημιουργίας ενός μουσείου σύγχρονης τέχνης στην Ελλάδα. Σήμερα, στον δεύτερο όροφο του ΕΜΣΤ, το ανατρεπτικό του έργο, που ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της παραδοσιακής γλυπτικής, παρουσιάζεται μέσα από έντεκα ενότητες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κάσπαρ Ντάβιντ Φρίντριχ: Ο «μάγος του ρομαντισμού» κατακτά την Αμερική

Εικαστικά / Κάσπαρ Ντάβιντ Φρίντριχ: Ο «μάγος του ρομαντισμού» κατακτά την Αμερική

Η πρώτη μεγάλη αναδρομική έκθεση στην Αμερική αφιερωμένη στο έργο του Γερμανού ζωγράφου που στους πολλούς είναι γνωστός για τον πίνακα «Περιπλανώμενος πάνω από τη θάλασσα της ομίχλης».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αφρική ανάμεσά μας*

Εικαστικά / «Χρησιμοποιούμε τα αντικείμενα για να ακουστούν ιστορίες ανθρώπων»

Στο Μουσείο Μπενάκη, η έκθεση «Η Αφρική ανάμεσά μας» αποτελεί έναν ζωντανό διάλογο ανάμεσα σε αντικείμενα, φωνές και μνήμες της ελληνο-αφρικανικής κοινότητας στην Ελλάδα, φωτίζοντας ταυτότητες, κληρονομιές και διασταυρώσεις πολιτισμών.
M. HULOT
Στη Νέα Υόρκη με τον Γκόντφρεϊ Ρέτζιο

Εικαστικά / Το θρυλικό «Koyaanisqatsi» αναβιώνει στη Νέα Υόρκη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Το ψηφιακό έργο του Τζον Φιτζέραλντ «The Vivid Unknown», μια από τις φετινές συμμετοχές του Ιδρύματος Ωνάση στο φεστιβάλ «Under the Radar», συνομιλεί εκ νέου με την εμβληματική ταινία του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο.
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ
Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Εικαστικά / Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Στο εικαστικό της έργο τα τόπια γίνονται τοπία, οι κλωστές υφαίνουν τη μνήμη και η γεωγραφία ανάγεται σε κάτι βαθιά προσωπικό που αφορά τη συναισθηματική σχέση και οικειότητα της καλλιτέχνιδας με τον κόσμο του υφάσματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Μποκόρος, εικαστικός

Οι Αθηναίοι / Χρήστος Μποκόρος: «Η τέχνη δεν είναι θέαμα, πρέπει να σε αφορά και να σε πονάει»

Όταν βρέθηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών, ένιωσε ότι ναυάγησαν όλα του τα όνειρα και οι επιθυμίες. Αν και έχει ζωγραφίσει χιλιάδες κεράκια, ακόμα αισθάνεται αρχάριος, γιατί το καθένα είναι διαφορετικό, όπως και οι άνθρωποι. Για εκείνον, η τέχνη είναι ένα μνημείο, και κάθε φορά με τα έργα του ακουμπά εκεί που πονάει, για να παίρνει δύναμη.
M. HULOT
CHECK Έκθεση Ephemeral Party

Εικαστικά / Ephemeral Party: Μια έκθεση εικαστικών σε ένα πάρκινγκ στη Βασιλίσσης Σοφίας

Οι χώροι στάθμευσης αποτελούν μόνιμο θέμα συζήτησης για τους Αθηναίους. Και τώρα, ένας τέτοιος χώρος θα συζητηθεί έντονα για εντελώς άλλους λόγους από τους γνωστούς και συνηθισμένους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ανεκτίμητα έργα ισλαμικής τέχνης απ’ τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου 

Αποστολή στην Τζέντα / Ταξίδι στην Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών

Η LIFO ταξίδεψε στη Σαουδική Αραβία και επισκέφθηκε τη δεύτερη Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών, μια έκθεση που γεφυρώνει το χθες με το σήμερα και αναδεικνύει την καλλιτεχνική έκφραση της ισλαμικής κληρονομιάς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ψυχοπαίδης

Εικαστικά / Ο Γιάννης Ψυχοπαίδης έφτιαξε μια πόλη από αναγεννημένα ερείπια στην γκαλερί Ζουμπουλάκη

Από ένα μακρινό ή πρόσφατο παρελθόν ξεβρασμένα στο σήμερα, τα σπασμένα αυτά κομμάτια μάς κάνουν να ανακαλούμε με τη φαντασία μας την προϊστορία τους, μια αλλοτινή ζωή που κάποτε υπήρξε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το νέο μουσείο του Έντβαρντ Μουνκ στο Όσλο μαγνητίζει

Πέθανε Σαν Σήμερα / Έντβαρντ Μουνκ: Αυτό το μουσείο στο Όσλο φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων του

Ένα κάπως αμφιλεγόμενο αλλά σίγουρα εντυπωσιακό κτίριο-ορόσημο, δημιούργημα των Estudio Herreros, φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων ενός από τους σπουδαιότερους και πλέον επιδραστικούς καλλιτέχνες των μοντέρνων καιρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

Εικαστικά / «Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

80 χαρακτικά που σατιρίζουν τη διαφθορά, τη θρησκευτική υποκρισία, την απληστία, την αμάθεια και τη δεισιδαιμονία. Έργα που μπορεί να αποτέλεσαν μια οικονομική καταστροφή για τον μεγάλο Ισπανό ζωγράφο, αλλά θεωρούνται πρόδρομοι της μοντέρνας τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη

Εικαστικά / Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη που δείχνουν τη δουλειά τους τώρα

Οι αθηναϊκές γκαλερί και οι ανεξάρτητοι χώροι μοιάζουν αυτή την περίοδο να βρίσκονται σε μια διαρκή περίοδο δοκιμών, θέλοντας να προτείνουν και νεότερους καλλιτέχνες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ