Bloody Hawk: Το έκανε (σχεδόν) όπως ο ΛΕΞ στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης

Bloody Hawk: Το έκανε (σχεδόν) όπως ο ΛΕΞ στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης Facebook Twitter
«Έλα δεν έχει αύριο / Πίσω στην αρχή στο ματωμένο μου τετράδιο / Ήτανε επίτευγμα που γέμισα το μαγαζί / Τώρα περιμένω τη στιγμή που θα ναι άδειο» Φωτ.: Ζήσης Τσούμπος/ @zissis_live
0

«Τώρα είναι 2.000 φθαρμένοι, πώς να μην είμαστε συγκινημένοι;» Ο στίχος του Bloody Hawk από το τραγούδι «Μη σταματάς» αντήχησε από 12.000 στόματα το βράδυ του Σαββάτου στη sold-out συναυλία του στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης. 

Ο λόγος για ένα live που ήταν προγραμματισμένο να γίνει στην Τεχνόπολη, αλλά τα εισιτήρια έφυγαν με αστραπιαία ταχύτητα, με αποτέλεσμα να υπάρξει η ανάγκη να μεταφερθεί στο γήπεδο του Πανιωνίου. Εκεί όπου πέρσι τέτοια εποχή ο ΛΕΞ έκανε ακόμα μεγαλύτερο χαμό, με περισσότερους από 20.000 θεατές, ενώ έφτασε σε σημείο η είδηση αυτή να ακουστεί στα τηλεοπτικά πάνελ πολιτικών εκπομπών, ακόμα και στη Βουλή. 

Εύκολα, λοιπόν, αυτό που συνέβη το Σάββατο θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για παρόμοιου τύπου συζητήσεις τις επόμενες ημέρες. Δεκαπέντε χιλιάδες νέες και νέοι έδωσαν το «παρών» με μπίρες, καπνογόνα και φορτισμένη διάθεση για να στείλουν το μήνυμα του κοινωνικού προβληματισμού που εκφράζει η μουσική του «Γερακίσιου». 

Ο Bloody Hawk τραγούδησε για πρώτη φορά στην Αθήνα μερικά από τα τραγούδια του νέου του δίσκου «Fthina Tricks» που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα. Η ένταξη του Spotify στη ζωή μας έκανε αυτόν τον δίσκο να μαθευτεί τόσο αβίαστα σε σημείο που αν δεν ήξερες ότι είναι καινούργια, θα πίστευες πως είναι τα «κλασικά» του.

Οι συναυλίες των ΛΕΞ, Bloody Hawk και όποιων άλλων μεγάλων ράπερ τολμήσουν να κάνουν live στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης ή σε χώρους παρόμοιας χωρητικότητας θα αποτελούν πάντα είδηση. Και κυρίως θα ανοίγουν τη συζήτηση για το πώς μέσα από τη ραπ μουσική μπορεί να ανακαλύψει κανείς την αλήθεια. Άλλωστε «αν δεν νικήσεις το ψέμα, δεν θα το κάνει κανείς». 

Bloody Hawk: Το έκανε (σχεδόν) όπως ο ΛΕΞ στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης Facebook Twitter
Οι συναυλίες των ΛΕΞ, Bloody Hawk και όποιων άλλων μεγάλων ράπερ τολμήσουν να κάνουν live στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης ή σε μέρη παρόμοιας χωρητικότητας θα αποτελούν πάντα είδηση. Φωτ.: Ζήσης Τσούμπος/ @zissis_live

Ο Bloody Hawk τραγούδησε για πρώτη φορά στην Αθήνα μερικά από τα τραγούδια του νέου του δίσκου «Fthina Tricks» που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα. Η ένταξη του Spotify στη ζωή μας έκανε αυτόν τον δίσκο να μαθευτεί τόσο αβίαστα σε σημείο που αν δεν ήξερες ότι είναι καινούργια, θα πίστευες πως είναι τα «κλασικά» του. Το κοινό δεν άφησε ούτε για μια στιγμή μόνο τον ράπερ από την Ξάνθη. 

Μόνο δεν τον άφησαν ούτε οι φίλοι και οι συνεργάτες του. Τραγούδησαν μαζί του στη σκηνή ο κολλητός του, ο Trouf, οι Immune, Vlospa, Dani Gambino, Pefan και Wang αλλά και ο Mateos Nps, με τον οποίο είπαν το «Ταβάνι». Στα beats ήταν, φυσικά, ο Beatz Pliz που έχει βοηθήσει πολύ με τη δουλειά του τη ραπ κοινότητα τα τελευταία χρόνια. Πάντα παρών, από ψηλά, και ο Nimbus D. (aka Παντελής). Πλέον είναι σίγουρο πως δεν τολμά να πει κανείς πως «πάτησε στον θάνατο του Παντελή για να ακούν εκείνον». 

Bloody Hawk: Το έκανε (σχεδόν) όπως ο ΛΕΞ στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης Facebook Twitter
Ο Bloody Hawk είπε για πρώτη φορά στην Αθήνα μερικά από τα τραγούδια του νέου του δίσκου «Fthina Tricks». Φωτ.: Ζήσης Τσούμπος/ @zissis_live

Η είσοδος για τη συναυλία άνοιξε στις 19:00. Ο Bloody βγήκε στις 21:45, τραγουδώντας μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές του επιτυχίες, το «Daewoo 3». Η συνέχεια ήταν μεθυστική. Ο ραπ καλλιτέχνης τραγούδησε επιτυχίες και από τους τρεις τελευταίους δίσκους του («1 ευρώ», «Τίμημα», «Fthina Tricks») και συγκινήθηκε αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της βραδιάς από την παρουσία του κόσμου. «Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου» είπε κάποια στιγμή και ο κόσμος ξέσπασε σε χειροκροτήματα. Οι φορές που ακούστηκε από τα στόματα όλων το σύνθημα «σας γαμ...ει ο Bloody» επιβεβαιώνει ότι τα παιδιά που τον στηρίζουν από τον πρώτο του δίσκο βρίσκονται ακόμα στο πλευρό του ως «εξίσου φθαρμένοι που δεν θα πεθάνουν ποτέ». 

Και τώρα, το μόνο που μένει, είναι να δούμε την επόμενη ημέρα του ράπερ. Μέχρι πόσους «φθαρμένους» μπορεί να μαζέψει σε έναν χώρο. Πάντως, την απάντηση τη δίνει ο ίδιος ήδη από τον τραγούδι «Miami» το 2019. 

Έλα δεν έχει αύριο 
Πίσω στην αρχή στο ματωμένο μου τετράδιο 
Ήτανε επίτευγμα που γέμισα το μαγαζί 
Τώρα περιμένω τη στιγμή που θα 'ναι άδειο

Τα τραγούδια που ακούστηκαν στη συναυλία του Bloody Hawk

  • Daewoo 3 
  • Μαχαλάς 
  • Δικό σας 
  • Κομπλεξικό
  • Al dente 
  • Φτάνουμε 
  • 03:00 (ft. Trouf)
  • Δαίμονες (ft. Trouf)
  • Μη σταματάς 
  • Αν απόψε φύγω 
  • Facts (ft. Immune)
  • Λουλούδι 
  • Πίεση (ft.Vlospa)
  • Εικοσάλεπτο 
  • Ανάγκη να σε δω 
  • Miami 2 (ακαπέλα) δίστιχο 
  • Toronto 
  • Kvl 
  • Σαραντάρια ( ft. Dani Gambino)
  • Standby (ft. Dani Gambino)
  • Ταβάνι (ft.Mateo Nps)
  • Είμαστε αλλιώς, Καρφιά, 7.000 κάσες, Daewoo (ρεφρέν)
  • Δαχτυλίδι  

*Τα δικαιώματα των φωτογραφιών ανήκουν στον Concert photographer & stage diver, Ζήση Τσούμπο, ο οποίος τα παραχώτησε για το εν λόγω δημοσίευμα στη LiFO. 

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ