Coallaboration

Coallaboration Facebook Twitter
0
Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;

Ωωωωχ! Επιπόλαιο! Παίρνοντας προς τα πίσω όλες τις κινήσεις που έχω κάνει στη ζωή μου.

Με τι θα ασχολιόσουν, αν δεν σ' έκλεβε η μουσική;

Μάλλον θα ήμουν αρχιτέκτονας, δεδομένου ότι σπουδάζω και στην Αρχιτεκτονική της Θεσσαλονίκης, οπότε, αν είχα τελειώσει, θα δούλευα σε κάποιο αρχιτεκτονικό γραφείο τώρα.

Πόσο δύσκολο είναι να συνδυάζεις τις σπουδές με αυτό που κάνεις;

Είναι ακατόρθωτο, γι' αυτό και δεν συνδυάζονται και χρωστάω ακόμη άπειρα μαθήματα.

Οι πηγές μας λένε ότι ετοιμάζεις κάτι καινούργιο. Θέλεις να μας μιλήσεις λίγο γι' αυτό;

Είναι μια δουλειά που έχουμε κάνει με τους μΠάντα-Κοάλα με τίτλο «coallaboration» και νομίζω ότι είναι ό,τι πιο ωραίο έχω κάνει μέχρι στιγμής σε επίπεδο συνεργασίας και μουσικότητας και ωριμότητας. Το ωραίο είναι πως δουλέψαμε όλοι μαζί σε αυτόν το δίσκο, γι' αυτό τον ονομάσαμε έτσι, σε στίχους δικούς μου και μουσική όλου του συγκροτήματος, και είμαι πολύ ευτυχισμένος που θα κυκλοφορήσει.

Τι στυλ είναι;

Θα έλεγα ότι είναι power pop. Με τη λογική ότι ακολουθούμε ποπ δομές, σίγουρα με έναν ήχο που δεν έχουμε συνηθίσει, πιο σκληρό. Προσπάθησα αυτό που είχα μέχρι στιγμής από τους δύο άλλους δίσκους μου να το εξελίξω και να το διευρύνω κιόλας.

Πώς είναι οι Πέμπτες σου στο Koo Koo;

Είναι απ' τη μία δύσκολο να μην παίζεις Σαββατοκύριακο, απ' την άλλη είναι σαν crash test στον κόσμο, και ξέρεις ποιοι έχουν έρθει για σένα να δούνε την παράσταση. Γενικά, πηγαίνει πολύ καλά. Έχουμε πάρει δύο παρατάσεις και θα πάμε μέχρι τον Μάρτιο. Παρουσιάζουμε καινούργιο και παλιό υλικό που έχουμε τόσα χρόνια και ένα πολύ εύθυμο κομμάτι με την ιστορία της μουσικής από το 1950 μέχρι σήμερα, το οποίο γίνεται μέσα σε 30 λεπτά. Ένα μεγάλο medley, στο οποίο χορεύουμε, τραγουδάμε, φοράμε αξεσουάρ και γενικά παίζουμε όλα τα είδη μουσικής, κυρίως χορευτική, από το '50 μέχρι σήμερα.

Τι έχεις ακούσει/διαβάσει/δει τελευταία που μας το προτείνεις ανεπιφύλακτα;

Άκουσα τον καινούργιο δίσκο των Grizzly Bear πρόσφατα, που είναι πολύ κοινότοπο να το λέω, μιας και το έχουν πει άλλοι διακόσιοι, και νομίζω ότι αξίζει να τον αναζητήσεις. Διάβασα ωραία άρθρα από εφημερίδες τον τελευταίο καιρό, τίποτε λογοτεχνικό για να προτείνω. Και θέλω να πάω να δω το Avatar επειδή ακούω πολύ πιστά τις συμβουλές της κοπέλας μου. Όχι επειδή είναι 3D, αλλά επειδή παρουσιάζει τρομερά τη σχέση που θα είχε ο άνθρωπος με τη φύση.

Τι να περιμένουμε στο μέλλον από τον Ζακ Στεφάνου;

Έναν ακόμη δίσκο πολύ σύντομα, αφού τώρα βρήκαμε το κολάι, έχουμε το στούντιό μας και γράφουμε με μεγαλύτερη άνεση. Ίσως και αυτός θα είναι ανεξάρτητος, όπως το Coallaboration. Ουσιαστικά γιατί αποδεσμευτήκαμε από μια εταιρεία, μιας και οι πόρτες που είχαν ανοίξει παλιά κλείσανε, το οποίο με χαροποιεί εντέλει γιατί πιστεύω ότι θα έχουμε πολύ μεγαλύτερη ελευθερία έκφρασης. Ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάνουμε κάποια λάθος κίνηση, θα είναι δική μας και για οτιδήποτε καλό ή κακό δεν θα έχουμε να προσάψουμε κατηγορίες σε κανέναν, αλλά ούτε και θα πάρει κάποιος άλλος τα εύσημα. Κατά τ' άλλα, λέω να μετακομίσω Θεσσαλονίκη για να τελειώσω τις σπουδές μου, προς το παρόν, και για πιο μέλλον σίγουρα δεν μπορώ να προβλέψω τίποτα. Μου αρέσουν πάρα πολλά πράγματα. Απλά και σε μουσικό και σε καλλιτεχνικό επίπεδο δεν θα ήθελα να παραμείνω στάσιμος.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

Πέθανε Σαν Σήμερα / Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

H πολυβραβευμένη συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας που πέθανε σαν σήμερα, το 2018, είχε συνεργαστεί με τον συνθέτη Todd Barton στη δημιουργία ενός φιλόδοξου πρότζεκτ που εκτείνονταν πέρα από τη συγγραφή.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Θα πατήσεις σε λουλούδια, θα πατήσεις και σε σκατά για να βρεις διεξόδους»

Μουσική / Αεκτζής, αναρχικός, καζαντζιδικός: Η ανορθόδοξη πορεία του Γιάννη Μπαχ Σπυρόπουλου στο ελληνικό τραγούδι

Συνθέτης, στιχουργός, αρθρογράφος, ζωγράφος, ραδιοφωνικός παραγωγός, ο Γιάννης Μπαχ Σπυρόπουλος έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ελληνική δισκογραφία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Laurent Garnier

Μουσική / «Βλέπω μαριονέτες να παίζουν μουσική έχοντας τα ακουστικά περισσότερο στον λαιμό παρά στα αυτιά»

Με αφορμή ένα επικό τετραπλό mix –house, techno, UK focus και downtempo– για τα 25 χρόνια λειτουργίας του θρυλικού fabric, ο Γάλλος παραγωγός, DJ και πρόσφατα χρισμένος ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής Laurent Garnier μιλά για το τότε και το τώρα της ηλεκτρονικής μουσικής.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Ο Τζούλιους Ίστμαν επιθυμούσε να είναι «μαύρος στον υπερθετικό, μουσικός στον υπερθετικό και ομοφυλόφιλος στον υπερθετικό»

Μουσική / Ο Τζούλιους Ίστμαν επιθυμούσε να είναι «μαύρος, μουσικός και ομοφυλόφιλος στον υπερθετικό»

Η Εναλλακτική σκηνή της Λυρικής παρουσιάζει μια βραδιά αφιερωμένη στο καινοτόμο και κοινωνικοπολιτικά φορτισμένο έργο του πρωτοπόρου Αφροαμερικανού συνθέτη που αναγνωρίστηκε ευρέως μετά θάνατον.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ