Good Luck Mister Gorsky

Good Luck Mister Gorsky Facebook Twitter
0

Σύστησε το γκρουπ σε κάποιον που δεν ξέρει ποιο είναι το στόρι σας

Η σύνθεση του γκρουπ είναι η εξής: Σπύρος - τύμπανα, μελόντικα, synth, τρομπέτα, Θανάσης - μπάσο, sampler, κονσόλα, Σάββας - κιθάρα, εφέ, μελόντικα, κασέτες. Το γκρουπ με την σημερινή του σύνθεση ως τρίο, υπάρχει τον τελευταίο χρόνο, αν και μόλις τους τελευταίους μήνες μπορούμε να πούμε ότι έχουμε επιστρέψει σοβαρά στην μουσική δράση. Υπήρξαμε κουαρτέτο παίζοντας αρκετά διαφορετικά από ότι παίζουμε τώρα.

Τι σημαίνει Good Luck Mister Gorsky;

Είναι ένας αστικός μύθος που περιλαμβάνει αστροναύτες, γείτονες, baseball και μια πίπα.

Πως θα χαρακτηρίζατε τη μουσική που παίζετε;

Η μουσική μας βασίζεται σε ήχους που μπορούν να παραχθούν στο μεγαλύτερο βαθμό αναλογικά και ζωντανά και παράλληλα να επεξεργαστούν αρκετά ώστε να αποκτήσουν άλλο περιεχόμενο και ενδιαφέρον. Τα βασικά όργανα παραμένουν η κιθάρα, το μπάσο και το snare drum αλλά όλα αυτά φιλτράρονται μέσα από τα κανάλια της κονσόλας με αποτέλεσμα να απομακρύνουν το τελικό αποτέλεσμα από τον χαρακτηρισμό ενός post-rock ήχου με την στενή έννοια του όρου.

Ο χαρακτηρισμός της μουσικής μας είναι κάτω από διαπραγμάτευση από εμάς τους ίδιους τα τελευταία χρόνια, και είναι κάτι αρκετά ευμετάβλητο. Βασισμένοι στο split που κυκλοφορήσαμε μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι η μουσική των glgm είναι σκοτεινή, μελαγχολική;

Τι σημαίνει γα σας η εμφάνιση στο Synch;

Λόγω δύσκολων καταστάσεων και λάθους timing, σαν glmg έχουμε καταφέρει να απορρίψουμε αρκετά live (χωρίς να θέλουμε κάτι τέτοιο). Το synch είναι για εμάς ένα είδος εξιλέωσης όσον αφορά τα live. Και θεωρώντας δεδομένο ότι το synch είναι μία διοργάνωση στην οποία ‘κολλάμε' μουσικά και δεν είναι μία απλή συναυλία, τότε σίγουρα αυτή η εμφάνιση σημαίνει πολλά.

Πες μου για την granny rec.

Η granny είναι ο μεγάλος έρωτας και των τριών μας. Είναι η απόδειξη στους εαυτούς μας ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα βασιζόμενοι αποκλειστικά στις δυνάμεις μας. Ξεκίνησε σαν αστείο μετά από ένα βράδυ οινοποσίας, η ιδέα να κάνουμε το δικό μας label... αλλά σύντομα η ιδέα πήρε υπόσταση με την κυκλοφορία μίας συλλογής από μουσικές δικές μας και φίλων. Με τον καιρό και άλλα άτομα προσέγγισαν την προσπάθεια αυτή και το αποτέλεσμα όλων αυτών των διεργασιών ήταν μία ακόμα συλλογή (όχι αποκλειστικά στην granny αλλά με μερίδιο ευθύνης) και το split με τους eventless plot. Στόχος μας είναι η granny να αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου ένα κατάλογο κυκλοφοριών, πάντα με την λογική ότι κανείς δε μπορεί να κάνει καλύτερα αυτό που θέλεις εκτός από εσένα τον ίδιο.

Επιρροές και τα πέντε καλύτερα άλμπουμ που ακούσατε τελευταία;

Σάββας: Alva noto: Xerox, Svarte Greiner: Knife, Elegi: Sistereis, Mathieu Ruhlmann: The earth grows in each of us [2007], 3-4hadbeeneliminated_theology [soleilmoo_2007]

Σπύρος: Yesterdays new quintet: Yesterdays new quintet, Alva noto: Xerox, Vladislav Delay: Whistleblower, Tape: Rideau, Bj nilsen: The short night

Θανάσης: Badun: Badun, Deepchord presents echospace: The coldest season, Alva noto: Xerox vol.1, Nemeth: Film, Clark: Turning dragon

Τι δεν πρέπει να χάσει κάποιος στο Synch;

Απλά, αν παίξουμε την ίδια ώρα με Stereolab θα βάλουμε ταμπέλα "επιστρέφουμε σε λίγο" πάνω από τα μηχανήματα μας! 

Σχέδια για κυκλοφορίες. Κι ένα λόγο που θα έπρεπε να σας δει κάποιος live...

Αυτή τη στιγμή το μόνο μας σχέδιο είναι να κάνουμε πρόβες και μόνο πρόβες. Θα σκεφτούμε για κυκλοφορίες μετά το synch. Εξάλλου η κυκλοφορία με τους eventless plot είναι αρκετά πρόσφατη.

Είμαστε 3 άνθρωποι που δε κάνουμε κάτι μουσικά extreme ώστε να το διαφημίζουμε, απλά παίζουμε μουσική που θεωρούμε ότι μπορεί να ακουστεί ενδιαφέρουσα για κάποιους, πρωτότυπη στην δημιουργία της, και να προξενήσει διάφορα συναισθήματα.

Πως είναι να ζει και να φτιάχνει μουσική κάποιος στη Θεσσαλονίκη; Και πώς είναι η κατάσταση;

Γενικά το να ζεις στη Θεσσαλονίκη δε διαφέρει και πολύ από το να ζεις σε μία μεγάλη ελληνική επαρχιακή πόλη. Πάνω κάτω οι ίδιες εικόνες κυριαρχούνε σε όλες τις ελληνικές πόλεις. Το να φτιάχνεις μουσική στην Θεσσαλονίκη μας φαίνεται πολύ φυσιολογικό, δεν έχουμε δοκιμάσει να φτιάξουμε μουσική αλλού, άρα δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης. Πάντως δυσκολευόμαστε να ακούσουμε την μουσική που μας αρέσει και αναγκαζόμαστε να κάνουμε εκπτώσεις. Επίσης είναι αδύνατο να δίνουμε 100 ευρώ τον μήνα για ταξίδια αστραπή στην Αθήνα για συναυλίες. Φημολογείται ότι πολλοί Θεσσαλονικείς μπερδεύτηκαν και είδαν τον manyfingers στην Αθήνα από κεκτημένη ταχύτητα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM
Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

The Review / Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

O Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο ραδιοφωνικός παραγωγός και DJ Νίκος Ζώης συναντήθηκαν στη δεύτερη μέρα του φετινού Techniques και σχολιάζουν τη βραδιά, το σετ της –ακριβοθώρητης πλέον– Charlotte de Witte και όσα είναι hot τώρα στην ηλεκτρονική σκηνή και στο αθηναϊκό nightlife.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
νταλαρας παπακωνσταντίνου

Μουσική / Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου ξανά μαζί 33 χρόνια μετά

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές ετοιμάζονται να μοιραστούν και πάλι τη σκηνή, παρουσιάζοντας μια θεατροποιημένη μουσική παράσταση με κείμενα και αφήγηση του Οδυσσέα Ιωάννου που θα αφορούν το ελληνικό τραγούδι.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Tsugranes

Μουσική / Η επιρροή των ελληνικών '90s -’00s στις Tsugranes και τον ήχο τους

Με αναφορές στον ΛεΠα και την Charli XCX, το τριμελές σχήμα από τα Γιάννενα, που άνοιξε τη συναυλία της Μαρίνας Σάττι στην Τεχνόπολη, φέρνει την πιο φρέσκια μουσική στην ελληνική ανεξάρτητη σκηνή.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ