H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα

H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα Facebook Twitter
0

— Θυμάσαι την πρώτη σου συναυλία; Πώς ένιωθες;


Θυμάμαι ότι το πρώτο ταξίδι που έκανα μόνη μου, ως σόλο καλλιτέχνις, ήταν στην Ελλάδα. Ένας πολύ συμπαθητικός τύπος, ο Κώστας, με προσκάλεσε μέσω facebook να παίξω στη Θεσσαλονίκη. Μόλις είχαν διαλυθεί οι Stereolab και σκεφτόμουν ότι έπρεπε να βρω δουλειά, όταν ήρθε το μήνυμα του Κώστα που μου ζητούσε να κάνω μια σόλο εμφάνιση. Ήμουν πολύ συγκινημένη που μου ζητήθηκε τόσο ευγενικά και αποφάσισα να το κάνω. Δεν είχα εμφανιστεί ποτέ μόνη μου και δεν είχα τελειοποιήσει το παίξιμό μου στην κιθάρα – με τα χρόνια έγινα καλύτερη κιθαρίστρια, αλλά όχι και ο Β.Β. Κing. Θυμάμαι να είμαι πολύ νευρική και ενθουσιασμένη από την υποστήριξη του κόσμου. Είχαμε ένα βαθύτερο δέσιμο και αυτό έκανε εκείνη τη συναυλία μια αξέχαστη εμπειρία για μένα. Ένιωσα αποδεκτή με τις ατέλειές μου.


— Προτιμάς πιο μικρές συναυλίες, συναυλίες που σε κάνουν να νιώθεις οικεία;


Δεν πιστεύω ότι η οικειότητα προέρχεται από το μέγεθος του χώρου. Από την εμπειρία μου, προκύπτει από την ποιότητα των ακροατών. Μπορεί να παίζεις σε ένα πολύ μεγάλο συναυλιακό χώρο ή σε ένα φεστιβάλ, αλλά το κοινό κάνει τη διαφορά και καθορίζει την οικειότητα. Στην πραγματικότητα, δεν επιλέγω η ίδια τους χώρους που παίζω. Εμπιστεύομαι τους παραγωγούς όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου και το μέγεθος του χώρου, αλλά είμαι προσεκτική και επικοινωνώ με όλους, ώστε να δημιουργώ μια συλλογική εμπειρία.

Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Πώς είναι να παίζεις μόνη σου; Έχεις περισσότερη ελευθερία;


Μου αρέσει πολύ να παίζω ζωντανά τώρα. Νιώθω λιγότερο εκτεθειμένη απ' ό,τι στο ξεκίνημά μου. Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Είναι ενοχλητικό που ακόμα σε ρωτάνε για τους Stereolab;


Έχεις κάποια ερώτηση κι εσύ; Αν ναι, είναι ευπρόσδεκτη. Παρ' όλα αυτά, είναι ενοχλητικό όταν ο κόσμος δεν έχει γυρίσει σελίδα και μένει στο παρελθόν. Τα πράγματα αλλάζουν διαρκώς και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να κολλάμε στους ήρωες του παρελθόντος όπως ήταν στα 20. Σίγουρα, δεν έχω σταματήσει από τότε. Έχω ηχογραφήσει 3 άλμπουμ, έχω κάνει πολλές περιοδείες με το τρίο μου αλλά και μόνη μου. Δεν έκατσα στον καναπέ μου περιμένοντας την επανασύνδεση των Stereolab αλλά παρέμεινα δραστήρια. Οι Stereolab έχουν σταματήσει όλες τους τις δραστηριότητες εδώ και περισσότερο από 7 χρόνια, είμαστε τελείως διαφορετικοί τώρα και αυτός είναι λόγος για να γιορτάζει κανείς.


— Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν φτάσεις στην Αθήνα;
Αν και δεν είναι η πρώτη μου φορά στην πόλη, νιώθω ότι δεν την γνωρίζω αρκετά καλά. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να αφήσω την κιθάρα μου στο ξενοδοχείο και να βγω να την εξερευνήσω.

— Μελλοντικά σχέδια;


Τα συνηθισμένα. Αυτή την περίοδο γράφω και ηχογραφώ νέα κομμάτια, τα οποία δουλεύω εναλλάξ. Αυτό με κρατάει απασχολημένη, όπως και το γεγονός ότι ετοιμάζομαι να πάω στη Βραζιλία για να συνεργαστώ με μια υπέροχη μπάντα που λέγεται Mombojo. Επίσης, θα κάνω ένα τουρ τον Μάρτιο με ένα νέο συγκρότημα... Αυτά! Εν τω μεταξύ, ανυπομονώ να επισκεφτώ την Ελλάδα ξανά και να μάθω περισσότερα για τον τόπο, την κουλτούρα, να ζήσω την εμπειρία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και όσα θα μου φέρει...

21/1, 21:00, Tiki Bar Athens,Φαλήρου 15, Κουκάκι, €7

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ