Ιεροσυλία ή ιδιοφυείς μίξεις; Τα mashups με τα τραγούδια του ΛεΠα και κλασικά new wave έχουν γίνει viral

Ιεροσυλία ή ιδιοφυείς μίξεις; Τα mashups με τα τραγούδια του ΛεΠα και κλασικά new wave έχουν γίνει viral Facebook Twitter
0

Έχουν βγει mashups και mashups κατά καιρούς, από τραπ με Έφη Θώδη μέχρι κλαρίνα με τέκνο, αλλά αυτό που ανεβάζει στο κανάλι του ο Daniel Webber τις τελευταίες μέρες είναι κάτι που σε σαστίζει και δεν ξέρεις πώς να το εκλάβεις: ως ιεροσυλία ή ως ιδιοφυή μίξη κλασικών τραγουδιών της new wave και της μετα πανκ ποπ της Βρετανίας με τη φωνή του Λευτέρη Πανταζή; Η αλήθεια είναι ότι από την αναμέτρηση, κανείς δεν βγαίνει νικημένος (ίσως λίγο πιο ευνοημένος βγαίνει ο ΛεΠα).


Δεν είναι η πρώτη φορά που παντρεύονται τόσο πετυχημένα ετερόκλητα πράγματα, αλλά ακούγοντας το mashup του «Imnotme» με το Forest των Cure με το «Εγώ δεν είμαι» που του έχει γράψει ο Καρβέλας είναι αδύνατο να το αγνοήσεις, και με όσο κριτική διάθεση και να το δεις, δεν μπορείς να μην ομολογήσεις ότι είναι ένα ΠΟΛΥ πετυχημένο mashup, τόσο που το τραγούδι θα μπορούσε να κάνει νέα καριέρα σε μαγαζιά που δεν θα έπαιζαν ποτέ Πανατζή.

 


Το ίδιο και το «Lucretia» των Sisters of Mercy που «καταστρέφεται» από τις «Δύο Παναγιές» όσο πρέπει για να μεταμορφωθεί σε έναν gothic ύμνο -με τη φωνή του ΛεΠα να ακούγεται πειραγμένη, πιο μπάσα από ποτέ.

 


Ok, δεν είναι όλα τα κομμάτια το ίδιο πετυχημένα, όπως η απόπειρα να «παντρευτεί» το «Transmission» των Joy Division με το «Ταραχή» για να προκύψει μία dark κακοφωνία με synths που μόνο με μεγάλη δόση χιούμορ μπορείς να την δεχτείς.

 


Το electro pop του «Everything Counts» των Depeche Mode ντύνει με ρυθμούς το «Εξακολουθώ» και αποδομούνται και τα δύο τόσο που δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις.

 


Το χειρότερο mashup με διαφορά είναι το «Ever fallen in love» των Buzzcocks με τις «Καρδιοπάθειες», τόσο κακό που στο τέλος το βλέπεις με συμπάθεια, διότι χειρότερο ταίριασμα δεν γίνεται (και για τα δύο τραγούδια).

 


Με όλα τα κουσούρια, το πρότζεκτ έχει μεγάλο ενδιαφέρον και η συνέχεια αναμένεται με αγωνία. Τουλάχιστον φαίνεται ότι το κάνει κάποιος που έχει χιούμορ...

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT
Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT