Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno;

Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno; Facebook Twitter
Jokasti & Nek
0

— Πώς γνωριστήκατε;

Νεκτάριος: Η Ιοκάστη άρχισε να αγοράζει μηχανήματα για το στούντιό της και μπήκε σε ένα Eurorack modular group, στο οποίο έκανε κάποιες ερωτήσεις για modules με τα οποία θα μπορούσε να επεξεργαστεί τη φωνή της.

Ήταν το 2015. Εγώ προσφέρθηκα να βοηθήσω κι έτσι γνωριστήκαμε. Τον Φεβρουάριο του 2016 αποφασίσαμε ότι θα κάνουμε μουσική μαζί.

— Τι έχει διαμορφώσει τον ήχο σας;

Ιοκάστη: Μεγάλωσα με κλασική μουσική στο σπίτι και από τα 12 ξεκίνησα αρμονία και ορθοφωνία. Μέχρι τα 18 μου, που μπήκα στο πανεπιστήμιο, έκανα λυρικό τραγούδι (soprano).

Μόλις ξεκίνησα τις σπουδές, άφησα τη μουσική και την ξαναβρήκα μετά από πολλά χρόνια, όταν αποφάσισα να ξεκινήσω με φωνητικά στην ηλεκτρονική μουσική. Επιρροές δέχομαι από όλα τα είδη και θεωρώ ότι υπάρχει πολύς χώρος για πειραματισμό στη μουσική που φτιάχνουμε.

Ν.: Όλα ξεκίνησαν από τα ’80s, όταν έβλεπα «Miami Vice» και άκουγα τη μουσική του Jan Hammer σε συνάρτηση με το «Thriller» του Michael Jackson και την παραγωγή του Quincy Jones. Κόλλησα με τα συνθεσάιζερ.

Το 1994 ξεκίνησε το πάρτι για μένα, από τη Βαρυμπόμπη και τα Οινόφυτα. Το 2000 μετακόμισα στο Cambridge, στην Αγγλία, όπου έκανα BSc στη Μουσική Τεχνολογία και ξεκίνησα να αγοράζω μηχανήματα για το στούντιο.

Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno; Facebook Twitter
Στο στούντιο ο ένας παίρνει ιδέες από τον άλλο.

— Πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο σε αυτό το είδος;

Ν.: Πολύ πρακτικό. Στο στούντιο ο ένας παίρνει ιδέες από τον άλλο, αλλά η πρακτικότητα φαίνεται ακόμα περισσότερο στα live, όπου υπάρχουν τέσσερα χέρια για να χειριστούν όλα τα μηχανήματα, δύο άτομα στις πτήσεις (οπότε περισσότερο carry on), στο στήσιμο και στη μεταφορά όλου του gear. Φυσικά, έχεις και καλή παρέα στο αεροδρόμιο.

— Ποιος είναι ο Έλληνας καλλιτέχνης που θαυμάζετε πιο πολύ;

Είναι πολλά τα παιδιά που έχουν ταλέντο στη σκηνή μας και διαπρέπουν στο εξωτερικό και δεν θα θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάποιον, απλώς χαιρόμαστε που μεγαλώνει το roster των Ελλήνων καλλιτεχνών στο εξωτερικό. Αλλά, ναι, ο Endlec κάνει κομμάταρες!

 

— Τι θα κάνετε μετά το live στο six d.o.g.s;

Έχουμε αρκετά βινύλια που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2019, εμφανίσεις που θα ανακοινωθούν στο εγγύς μέλλον και πολύ χρόνο να περάσουμε στο στούντιο.

 

Info

Παρασκευή 15/2, 24:00

six d.o.g.s (Αβραμιώτου 6-8, Μοναστηράκι)

Eισ.: 5 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

Πέθανε Σαν Σήμερα / Το συναρπαστικό, άχρονο, χαμένο άλμπουμ της Ούρσουλα Λε Γκεν

H πολυβραβευμένη συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας που πέθανε σαν σήμερα, το 2018, είχε συνεργαστεί με τον συνθέτη Todd Barton στη δημιουργία ενός φιλόδοξου πρότζεκτ που εκτείνονταν πέρα από τη συγγραφή.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Θα πατήσεις σε λουλούδια, θα πατήσεις και σε σκατά για να βρεις διεξόδους»

Μουσική / Αεκτζής, αναρχικός, καζαντζιδικός: Η ανορθόδοξη πορεία του Γιάννη Μπαχ Σπυρόπουλου στο ελληνικό τραγούδι

Συνθέτης, στιχουργός, αρθρογράφος, ζωγράφος, ραδιοφωνικός παραγωγός, ο Γιάννης Μπαχ Σπυρόπουλος έχει γράψει τη δική του ιστορία στην ελληνική δισκογραφία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Laurent Garnier

Μουσική / «Βλέπω μαριονέτες να παίζουν μουσική έχοντας τα ακουστικά περισσότερο στον λαιμό παρά στα αυτιά»

Με αφορμή ένα επικό τετραπλό mix –house, techno, UK focus και downtempo– για τα 25 χρόνια λειτουργίας του θρυλικού fabric, ο Γάλλος παραγωγός, DJ και πρόσφατα χρισμένος ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής Laurent Garnier μιλά για το τότε και το τώρα της ηλεκτρονικής μουσικής.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ