Karma: Ο Boy George «τα χώνει» αδιακρίτως στη νέα αυτοβιογραφία του

Karma: Ο Boy George «τα χώνει» αδιακρίτως στη νέα αυτοβιογραφία του Facebook Twitter
Στη μία σελίδα μετά την άλλη, ο Boy George αφηγείται τη ζωή του σαν να την έχει ζήσει με πενταπλάσια ταχύτητα.
0


Η MADONNA ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ στη νέα αυτοβιογραφία της Britney Spears (“The Woman in Me”), ως ένα είδος νεράιδας νονάς γεμάτη από καλές συμβουλές. Στο “Karma”, το τρίτο βιβλίο απομνημονευμάτων του Boy George (έχουν προηγηθεί το “Take It Like A Man” του 1995, και το “Straight” του 2011) η Madonna παρουσιάζεται ως μια υπερφίαλη εγωμανής χωρίς καμία αίσθηση του χιούμορ.

Η αυτοβιογραφία αυτή πάντως δεν στερείται χιούμορ, ειδικά όταν πρόκειται για τους άλλους και όχι για τον ίδιο τον Boy George. Σε κάποιο σημείο θυμάται να παρακολουθεί τον Phil Lynott, τον ηγέτη των Thin Lizzy, τον Pete Townshend των Who και τον ιμπρεσάριο νυχτερινών κέντρων αλλά και ποπ σταρ με τους Visage, Steve Strange, να στριμώχνονται σ’ ένα κουβούκλιο στις τουαλέτες ενός από τα πολλά σαρκοβόρα κλαμπ του Λονδίνου. «Μάλλον μπήκαν για να προσευχηθούν», γράφει δηκτικά.

Μεγαλωμένος σε ένα βίαιο σπιτικό περιβάλλον στο νοτιοανατολικό Λονδίνο, ο George O'Dowd διεκδίκησε εμφατικά τη φήμη συνδυάζοντας την ποπ ιδιοφυΐα με μια τολμηρά ανδρόγυνη εικόνα.

Γράφει σχετικά με τον Morrissey: «Ο Morrissey ήταν πολύ ψυχρός όταν ήπια τσάι μαζί του στη Γαλλία στα μέσα της δεκαετίας του '80. Με αποκάλεσε ‘αφόρητο’, κάτι που ήμουν τότε. Εκείνες τις μέρες δεν είχα κουμπί απενεργοποίησης και ακόμα λιγότερη αυτογνωσία. Έπρεπε να πάω στη φυλακή για να με αντιμετωπίσει ο Morrissey με συμπάθεια. Νομίζω ότι απλά μιλούσα ακατάπαυστα όταν τον γνώρισα και παρόλο που είμαστε και οι δύο Δίδυμοι έχει αυτό το φεγγάρι στον Σκορπιό που μπορεί να σε μπλοκάρει».  

Karma: Ο Boy George «τα χώνει» αδιακρίτως στη νέα αυτοβιογραφία του Facebook Twitter
Οι Culture Club.

Και για την Joni Mitchell: «Η Joni Mitchell που μου είχε πει κάποτε σ’ ένα γεύμα: "Είναι ΟΚ για σένα, κανείς δεν σε αποκάλεσε ποτέ ιδιοφυΐα". Εκείνη τη στιγμή προσβλήθηκα βαθύτατα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι μου είχε επίσης πει πριν από λίγο ότι "ο Dylan ήταν λογοκλόπος" και ότι "οι Beatles ήταν έτσι κι έτσι, αλλά τουλάχιστον είχαν καλή αίσθηση της μελωδίας"». 

Μεγαλωμένος σε ένα βίαιο σπιτικό περιβάλλον στο νοτιοανατολικό Λονδίνο, ο George O'Dowd διεκδίκησε εμφατικά τη φήμη συνδυάζοντας την ποπ ιδιοφυΐα με μια τολμηρά ανδρόγυνη εικόνα. Στην πορεία όμως το άστρο του άρχισε να φθίνει ενώ ο εθισμός του στην ηρωίνη τον κατέστησε θύμα ανθρωποκυνηγητού από τις tabloid φυλλάδες και την αστυνομία. Έγινε ακόμη και Χάρε Κρίσνα. Σήμερα είναι πιο πιθανό να τον δει κανείς στο τηλεοπτικό ριάλιτι I'm A Celebrity... Get Me Out Of Here! παρά να τον ακούσει στο ραδιόφωνο.

Η εξιστόρηση της δικής του καθόδου στην ακαταμάχητη αγκαλιά των οπιοειδών είναι κάπως πιο εμπεριστατωμένη, τουλάχιστον όσον αφορά το τι συνέβη, αν όχι ακριβώς το γιατί. Σίγουρα, επρόκειτο για μια τρελή και επικίνδυνη φάση – οι υπερατλαντικές του πτήσεις για να συναντήσει dealers στη Νέα Υόρκη, οι επακόλουθες ποινικές κατηγορίες, ο τίτλος στο πρωτοσέλιδο της Sun που δήλωνε ότι «ο Junkie George έχει 8 εβδομάδες ζωής»... 

Στη μία σελίδα μετά την άλλη, ο Boy George αφηγείται τη ζωή του σαν να την έχει ζήσει με πενταπλάσια ταχύτητα. Οι παγκόσμιες περιοδείες καλύπτονται σε παραγράφους, και όσον αφορά οποιαδήποτε ένδειξη για το πώς είναι να γράφεις τραγούδια του διαμετρήματος του Church of the Poisoned Mind και Karma Chameleon –  πόσο μάλλον οποιαδήποτε εικόνα για την εμπειρία του να πουλάς 50 εκατομμύρια άλμπουμ κάνοντας το – απλά δεν βρίσκεται σ’ αυτό το βιβλίο.

Με στοιχεία από The Telegraph.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT