Υποδεχτείτε την Νεφέλη Φασούλη- χαμογελώντας Facebook Twitter
Φωτ.: Τζέλλα Βαλαβάνη

Το καθαρό, νέο φως της Νεφέλης Φασούλη

0

Όποιος έχει παρακολουθήσει τις διονυσιακές γιορτές στην Ταράτσα του Φοίβου Δεληβοριά ξέρει καλά τι εστί Νεφέλη Φασούλη. Το κορίτσι με την υπέροχη φωνή που ξεχώριζε στις ζωντανές βραδιές σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήταν στο airplay όλων των ραδιοφωνικών σταθμών και θα ήταν ποπ σταρ και teen idol. Έχει όλα τα προσόντα.

Η γκάμα των τραγουδιών που έχει πει τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μεγάλη, από λαϊκότροπα κομμάτια με χιούμορ και καλή διάθεση μέχρι τζαζ μπαλάντες για το καλοκαίρι και ποπ διαμαντάκια όπως το «Ο κόσμος σου» που είναι από τις πιο όμορφες στιγμές της πρόσφατης ελληνικής δισκογραφίας.

Το τραγούδι που έχει γράψει ο Φοίβος Δεληβοριάς, όπως και όλα στο πρώτο ομώνυμο άλμπουμ της, είναι μια τρυφερή μπαλάντα για «έναν κόσμο μοναδικό αλλά και ολόιδιο με τόσων άλλων κοριτσιών, έτοιμων να εκραγούν μέσα στα διαμερίσματα». Κορίτσια που όλο αυτό το διάστημα της απομόνωσης έκαναν μόνο με το νου τους ταξίδια - αυτό που έλειψε στη Νεφέλη περισσότερο από όλα μέσα στην καραντίνα.

Μιλάμε για τα σχέδιά της γι’ αυτό το καλοκαίρι (να περιοδεύσει με τα τραγούδια της και τον Φοίβο και να «λιώσει» μέσα στη θάλασσα) και για εμπειρίες από ταξίδια που θα ήθελε να ξανακάνει. «Το τελευταίο μεγάλο ταξίδι ήταν στην Αμερική πριν από τρία περίπου χρόνια. Ήταν ταξίδι ζωής. Πήγα στο νότο αρχικά, ξεκίνησα από Νότια Καρολίνα και έκανα ένα οδικό τουρ μέχρι τη Φιλαδέλφεια και την Ουάσινγκτον, έναν ολόκληρο μήνα. Η Νέα Υόρκη είναι ένα ολόκληρο ταξίδι μόνη της και την άφησα για μια άλλη φορά».

Δύναμη μου δίνουν οι κοντινοί μου άνθρωποι. Είμαι πολύ μοναχική, αλλά με έναν τρόπο είμαι και άνθρωπος της οικογένειας. Σηκώνω το τηλέφωνο και παίρνω τρεις ανθρώπους που έχω πολύ κοντά μου, ό,τι και να μου συμβεί. Κι όταν κάτι με πανικοβάλλει και με αγχώνει, ακόμα και πάνω στη σκηνή, αμέσως πάει το μυαλό μου σε ένα δυο άτομα και έρχομαι στα ίσια μου.

Γέννημα-θρέμμα Παγκρατιώτισσα, η Νεφέλη δεν έχει ζήσει ποτέ σε άλλη περιοχή. «Είμαι εδώ σχεδόν 26 χρόνια», λέει, «έχω αλλάξει σπίτια, αλλά όταν αποφάσισα να φύγω ήρθαν όλοι, έτσι έμεινα στην ίδια περιοχή! Έχει μια πολύ ωραία αίσθηση γειτονιάς το Παγκράτι, αλλά και κέντρου ταυτόχρονα. Κι αυτό είναι πολύ ωραίο».

Της ζητάω να μου πει ένα μέρος που έχει για καταφύγιο, κάτι που δεν το ξέρουν πολλοί. «Κάνω δύο αλητείες, πάω σε μέρη που μετά έγιναν αρκετά γνωστά, γιατί έγινε τρέντι το Παγκράτι. Στην αρχή έμπαινα από το σπασμένο κάγκελο του Αρδηττού, στα σκαλάκια, πήγαινα το βράδυ να δω την ωραία θέα στην Ακρόπολη και τον Αρδηττό. Και μετά, μόλις γέμισε κόσμο εκεί, άρχισα να πηγαίνω στο παλιό μου λύκειο, στο 17ο Λύκειο στο Μετς, το οποίο επίσης έχει ένα σπασμένο κάγκελο και αν πηδήξεις μέσα έχει αφοπλιστική θέα».

Ο Κόσμος Σου

Η Νεφέλη είναι το μικρότερο παιδί μιας οικογένειας με τέσσερα παιδιά και αυτή η ιδιότητα, της μικρής αδελφής, την έχει καθορίσει. «Είμαι ευγνώμων, γιατί είναι εύκολο έργο να είσαι το πιο μικρό παιδί» λέει. «Πέρα από τη μουσική, τα αδέλφια μου έχουν επηρεάσει τη διαγωγή μου, κανονικά. Με την αδελφή μου έχουμε 14 χρόνια διαφορά, οπότε όταν εγώ ήμουν 6-7, αυτή ήταν στα mid-20s και ανέλαβε να με διαπαιδαγωγήσει, είναι σαν δεύτερη μάνα μου. Και τον μεγάλο αδελφό μου τον έχω περισσότερο σαν πατρική φιγούρα.

Όταν έλειπαν τα δυο πιο μεγάλα αδέλφια μου από το σπίτι, πήγαινα και ψαχούλευα τα πράγματά τους και έπαιρνα ό,τι είχαν σε μουσική, τα mp3 τους, τα CD τους, και έτσι άρχισα να ακούω ό,τι άκουγαν και αυτοί. Η αδελφή μου έκανε κλασικό πιάνο και είναι η μόνη που ολοκλήρωσε τις μουσικές σπουδές της. Της άρεσε πολύ η κλασική μουσική και ήταν εκεί για όλα τα χρόνια, ενώ ο μεγάλος μου αδελφός άκουγε μέταλ και υπήρχε ένας τεράστιος συνωστισμός από ήχους μέσα στο σπίτι.

Η παλιά μονοκατοικία όπου μεγάλωσα στο Παγκράτι είχε υγρασία και πάντα φασαρία. Υπήρχε πάρα πολύς κόσμος, πάρα πολλές δραστηριότητες, οι γονείς μου είναι άνθρωποι που δουλεύουν πολλές ώρες και δεν ήταν ποτέ στο σπίτι, οπότε μας είχαν στον αυτόματο και τους τέσσερις. Δεν θα άλλαζα τίποτα, όμως. Ως παιδί μου έδωσε μία πολύ ωραία ανεξαρτησία αυτό, το να είσαι με τα αδέλφια σου, να φτιάχνεις μια ομάδα. Ήμασταν σαν τους «Πέντε φίλους», τα παιδικά βιβλία. Με τον αδελφό μου τον μικρό, που είναι τρία χρόνια πιο μεγάλος από μένα, υπήρχε άλλη σχέση από ό,τι με τα μεγαλύτερα αδέλφια μου. Μετά τα 18, όμως, άρχισα να έχω αδελφική σχέση και με αυτούς, κι ήρθαμε πιο κοντά.

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Νομίζω ότι μετά την εφηβεία που το ίντερνετ μπήκε στη ζωή μου, ήμουν σε μια πολύ κρίσιμη καμπή και ξαφνικά βρέθηκα σε ένα χάος πληροφορίας μόνη. Περνούσα άπειρες ώρες στο YouTube, άκουσα όλη την ελληνική δισκογραφία εκεί, την ανακάλυψα έτσι, βήμα-βήμα. Την πρώτη τρέλα μού την έδωσε μια καθηγήτρια αγγλικών, η οποία μετά το σχολείο μάς έβαζε να ασχολούμαστε με καλλιτεχνικές ομάδες, θέατρο, και αυτό το απλό πράγμα που γινόταν δύο φορές την εβδομάδα με έχει καθορίσει πολύ, με βοήθησε να ανέβω σε μια σκηνή, να παίξω.

Με έχει καθορίσει, επίσης, ο Φοίβος Δεληβοριάς, αλλά και ο πρώτος άνθρωπος που με επέλεξε στα 17 και μου έδωσε ένα βήμα για να κάνω την πρώτη μου δουλειά, ο Βασίλης Καζούλης. Με είδε σε ένα βίντεο που ανέβασα και τραγουδούσα Beatles με τον αδελφό μου και μου έστειλε μήνυμα «θέλω να συνεργαστούμε». Δεν το πίστευα, νόμιζα ότι μου κάνουν πλάκα. Κάναμε μαζί περιοδεία και τι δεν παίξαμε για δύο χρόνια! Ήταν μια καθοριστική κίνηση για το ότι έγινα τραγουδίστρια, γιατί δεν υπήρχε στο πλάνο, παρόλο που αυτό έλεγα ότι θα κάνω από μικρή. Δεν το θεωρώ ζήτημα τύχης, ήταν αναπόφευκτο να συμβεί.

Σπούδασα νομική και έκανα και την άσκησή μου, έδωσα και τις εξετάσεις, αλλά είναι ελεύθερο επάγγελμα και επειδή και η μουσική είναι κάτι παρόμοιο, δεν φτάνουν 24 ώρες τη μέρα σε αυτήν τη φάση που βρίσκομαι και για τα δύο.

Το καθαρό, νέο φως της Νεφέλης Φασούλη Facebook Twitter
Φωτ.: Τζέλλα Βαλαβάνη
Νεφέλη Φασούλη θάλασσα Facebook Twitter
Με έχει καθορίσει, επίσης, ο Φοίβος Δεληβοριάς, αλλά και ο πρώτος άνθρωπος που με επέλεξε στα 17 και μου έδωσε ένα βήμα για να κάνω την πρώτη μου δουλειά, ο Βασίλης Καζούλης. Φωτ.: Τζέλλα Βαλαβάνη

Ο Φοίβος με έχει καθορίσει επειδή είμαστε πολλά χρόνια δίπλα, αλλά και από την εφηβεία μου με έχει καθορίσει σαν άκουσμα. Τον είχα πολύ ψηλά και ήξερα τη δισκογραφία του απέξω και ανακατωτά, τα τραγούδια του συνοδεύουν πολλά βιώματά μου ως έφηβης και έπειτα, αλλά και ως προσωπικότητα, όταν τον γνώρισα, σίγουρα έχει καθορίσει την πορεία μου στη δουλειά. Έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις για την τέχνη, για κινηματογράφο, μου δίνει να δω ταινίες, είναι πολύ ωραίος συμβουλάτορας.

Είναι ξεκάθαρο ότι θέλω να ασχοληθώ με την τέχνη και όταν το κάνω παίρνω μια ευχαρίστηση που κάποιος άλλος δεν μπορεί να καταλάβει, είναι κάτι πολύ προσωπικό και ξεχωριστό. Χωρίς αυτό θα είχα το ανεκπλήρωτο. Θεωρώ ότι εκπληρώνομαι μέσα από το τραγούδι, οπότε νιώθω ότι δικαιώνομαι από τη ζωή. Πάνω απ’ όλα, κάνω αυτό που μου αρέσει, που είναι πολύ ξεχωριστό και δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ευκαιρία να το κάνουν. Είναι η κρίση του 25άρη, αναρωτιόμουν αν πρέπει να ασκήσω τη δικηγορία ή να ασχοληθώ μόνο με τη μουσική. Και αν φτάσω μετά τα 40, τι θα λέω; Μήπως θα το έχω μετανιώσει;

Με εκνευρίζει κάποιες φορές η Αθήνα, παρόλο που είμαι urban girl. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό που συμβαίνει εδώ το μεσημέρι, η κίνηση, τα αυτοκίνητα, το καυσαέριο, ο φασαρία, οι ουρές, ειδικά τώρα με τον Covid που πρέπει να περιμένεις πολύ ώρα έξω από τα μαγαζιά σε ουρά, τρελαίνομαι. Ειδικά όταν περιμένω και κάποιος προσπαθεί να προσπεράσει. Αυτό που δεν αντέχω, κυρίως, είναι να χάνω τον χρόνο μου. Όταν αισθάνομαι ότι πρέπει να πάω για πρόβα και είμαι μία ώρα στον δρόμο γιατί έχει κίνηση, ε, αυτήν τη μία ώρα δημιουργικό και παραγωγικό χρόνο που νιώθω ότι έχασα μπορεί να τρελαθώ.

Η καραντίνα έκανε πολύ κακό σε μένα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν και λειτουργούν πιο συγκεντρωμένοι στο σπίτι τους, ή με άπλετο χρόνο, εγώ δεν μπορώ να είμαι μέσα στο σπίτι, κοιτάω το ταβάνι άπειρες ώρες, μπορεί να βλέπω χαζά πράγματα στο ίντερνετ, αλλά δεν είμαι καθόλου δημιουργική. Πόσο μάλλον όταν δεν συμβαίνει και τίποτα γύρω.

Βόλτα

Η γενιά μου θα αφήσει το στίγμα της δημιουργικά, είμαι σίγουρη. Υπάρχουν τρομερά διαμαντάκια στη γενιά μου σε σχέση με τους 35-40, είμαστε η γενιά της κρίσης και της πανδημίας, και ήδη έχουμε αρχίσει και φαινόμαστε. Ειδικά μέσα στην καραντίνα έμενα άναυδη από κάποια πράγματα που έβγαιναν. Θεωρώ ότι η Σεμέλη Παπαβασιλείου, με την οποία είμαστε φίλες και από μικρές, έχει πολύ μεγάλο κόσμο μέσα της, το ραπ της με άφησε με το στόμα ανοιχτό, η Ιουλία Καραπατάκη που τώρα ανθίζει, ο Γιάννης Παπαγεωργίου, ο Θέμης Σκανδάμης, οι Usurum, ο Μιχάλης και ο Παντελής Καλογεράκης, νιώθω ότι κάτι σπουδαίο θα γίνει. Θα τελειώσει σιγά-σιγά η εποχή των αυθεντιών.

Ο δίσκος μου είναι δημιούργημα του Φοίβου Δεληβοριά, γιατί υπογράφει στίχους και μουσική, είναι από την αρχή μέχρι το τέλος δικά του όλα. Περιέχει δέκα τραγούδια, το ένα πολύ διαφορετικό από το άλλο, τα οποία έγραψε για να συμπεριλάβει όλη την γκάμα τραγουδιών που αφενός μπορώ να τραγουδήσω, αφετέρου θα ’θελα να τραγουδήσω. Ο δίσκος έχει τον πανικό της κρίσης των 25, τα 100 διαφορετικά πράγματα που συμβαίνουν αυτήν τη στιγμή μέσα στο κεφάλι μου. Δεν ξέρεις προς τα πού να πας και, τελικά, απλά πηγαίνεις παντού και φτιάχνεις έναν δίσκο με την ποικιλία που έχει ο δικός μου. Γι’ αυτό έχει αυτό το χιούμορ.

Δύναμη μου δίνουν οι κοντινοί μου άνθρωποι. Είμαι πολύ μοναχική, αλλά με έναν τρόπο είμαι και άνθρωπος της οικογένειας. Σηκώνω το τηλέφωνο και παίρνω τρεις ανθρώπους που έχω πολύ κοντά μου, ό,τι και να μου συμβεί. Κι όταν κάτι με πανικοβάλλει και με αγχώνει, ακόμα και πάνω στη σκηνή, αμέσως πάει το μυαλό μου σε ένα δυο άτομα και έρχομαι στα ίσια μου».

Σχολιάζουμε το τρυφερό βίντεο του The Boy που είναι μια μέρα από την καθημερινότητά της μέσα στην καραντίνα, ένα από τα πιο όμορφα βίντεο που έχουμε δει φέτος. «Είμαι εγώ με τα γυαλάκια μου και την καθημερινή ζωή μου», λέει, «και η συνεργασία με τον The Boy είναι από τις πιο ωραίες εμπειρίες που έχω ζήσει».

«Δεν σου πρότεινε να παίξεις στην επόμενη ταινία του;».

«Δεν μου το πρότεινε ακόμα αλλά, Αλέξανδρε, αν το βλέπεις, πάρε με!».

Για ένα καλοκαίρι

Από τις 11/6 η Νεφέλη θα βρίσκεται κάθε Πέμπτη στην Ταράτσα του Φοίβου, μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Στις 18/6 θα μοιραστεί τη σκηνή του ΚΠΣΝ με τον Φώτη Σιώτα για να παρουσιάσει ο καθένας τον δίσκο του.

Το άλμπουμ «Ο κόσμος σου» κυκλοφορεί από την United We Fly.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θανάσης Αλευράς: «Εγώ θα ζήσω ακριβώς όπως έχω ονειρευτεί»

Θέατρο / Θανάσης Αλευράς: «Εγώ θα ζήσω ακριβώς όπως έχω ονειρευτεί»

Ο αγαπημένος κωμικός ηθοποιός επέστρεψε στις ξεκαρδιστικές μιμήσεις του «Your Face Sounds Familiar», πιο ήρεμος και κατασταλαγμένος από ποτέ, έχοντας αποφασίσει πλέον να ασχολείται με το θέατρο μόνο «ερασιτεχνικά», και μιλά με ευθύτητα για όσα τον/μας απασχολούν.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Summer Preview – Θέατρο

Summer Preview / Οι παραστάσεις του καλοκαιριού: Μέρες χαράς για όλους τους θεατρόφιλους

Οι υπαίθριοι θεατρικοί χώροι ανοίγουν στις 28/5 και τα περιφερειακά φεστιβάλ ετοιμάζονται να υποδεχθούν νέες και παλαιότερες παραστάσεις μετά από μήνες καλλιτεχνικής απραξίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Μισός αιώνας συμπληρώνεται φέτος από τον θάνατο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ερμηνεύει το Κοντσέρτο του για βιολί και ορχήστρα με σολίστα τον Βαντίμ Ρέπιν. Με αυτήν την αφορμή, η Ματούλα Κουστένη ξετυλίγει μια ιστορία ζωής και μουσικής που καθορίστηκε τόσο από την πολιτικές εξελίξεις και το πλαίσιο του σοβιετικού καθεστώτος, όσο και από τις προσωπικές επιλογές του μεγάλου Ρώσου συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Το αριστουργηματικό σετ των Pan Pot στην Αθήνα

Μουσική / Pan Pot: Πόσο καταπληκτική μουσική παίζει αυτό το δίδυμο;

Δεν είναι πλέον εικοσάρηδες, αλλά δεν καταφεύγουν μονάχα σε νοσταλγικούς ήχους. Συνεχίζουν να καθορίζουν ηχητικά το μέλλον της techno, κάτι που απέδειξαν και στο extended σετ τους στην Αθήνα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Μουσική / Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Το Becoming Led Zeppelin εξερευνά τις συνθήκες δημιουργίας του θρυλικού συγκροτήματος αγνοώντας την ακολουθία από σατανιστικές τελετουργίες, γκρούπις, ηρωίνη, όργια και κακοποιήσεις που σημάδεψαν την μετεωρική τους διαδρομή
THE LIFO TEAM
H ψευδαίσθηση της «ανακάλυψης» μουσικής στις επιμελημένες playlists του Spotify

Μουσική / Ανακαλύπτουμε πράγματι μουσική στο Spotify ή ζούμε μια ψευδαίσθηση;

Αρχικά, τις επιμελημένες playlists της δημοφιλούς πλατφόρμας τις έφτιαχναν επαγγελματίες, που προσλαμβάνονταν για το γούστο και την κρίση τους. Όμως, πια τα πράγματα δεν λειτουργούν έτσι. Και παρότι μας περιβάλλει ένας ωκεανός ήχων, το Spotify αρκείται στο να μας κρατά αποκλεισμένους στο νησί μας.
THE LIFO TEAM
Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893)

Μουσική / Τσαϊκόφσκι: Πώς μπορεί ο κορυφαίος συνθέτης να ενοχλεί τη σημερινή Ρωσία;

Στη Ρωσία θεωρούν αδιανόητο το να φέρει η εθνική τους κληρονομιά ομοφυλοφιλική ταυτότητα, ακόμα κι αν πρόκειται για τον συνθέτη της «Λίμνης των κύκνων» και του «Καρυοθραύστη», καθώς και της «Παθητικής συμφωνίας», η οποία ίσως προμηνύει τη φημολογούμενη κρατική δολοφονία του. Με αφορμή την παράσταση που ανεβαίνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή ανατρέχουμε στα νέα στοιχεία για τη ζωή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ