Οι παραστάσεις του καλοκαιριού: Μέρες χαράς για όλους τους θεατρόφιλους

Summer Preview – Θέατρο Facebook Twitter
0

Η μέρα που το Φεστιβάλ Αθηνών ανακοίνωσε το φετινό του πρόγραμμα, σηματοδοτώντας την έναρξη του πολιτιστικού καλοκαιριού και το τέλος της πολύμηνης καλλιτεχνικής νέκρωσης, ήταν μέρα χαράς για όλους τους θεατρόφιλους. Έπειτα από τόνους ψηφιακών δεδομένων που ξοδεύτηκαν στα live streaming, με το άνοιγμα των υπαίθριων θεατρικών χώρων να έχει οριστεί στις 28/5 και τη μέγιστη χωρητικότητα στο 50%, το ελεύθερο θέατρο έχει να προτείνει, ίσως για πρώτη φορά σε τέτοια έκταση, αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα ‒νέες παραστάσεις αλλά και επαναλήψεις‒ που κατάφεραν να βρουν στέγη σε κάποιο open air space ή στα περιφερειακά φεστιβάλ, για να εξασφαλίσουν τη φυσική παρουσία του κοινού.

Αφήνοντας έξω από την παρακάτω λίστα τις παραστάσεις που θα ανέβουν στο πλαίσιο του Φεστιβάλ, στην Πειραιώς 260, τη μικρή ή τη μεγάλη Επίδαυρο (θα επανέλθουμε προσεχώς σε σχετικά αφιερώματα), ανατρέξαμε σε όσα έχουν ανακοινώσει οι θεατρικές επιχειρήσεις, με πολλές ημερομηνίες και το πλήρες πρόγραμμα των φεστιβάλ να εκκρεμούν και με την ευχή, φυσικά, να μην υπάρξουν άλλες αναβολές ή ακυρώσεις λόγω των επιδημιολογικών δεδομένων.

Χωρίς αμφιβολία, η μεγάλη παραγωγή του καλοκαιριού είναι το 1821 – Η επιθεώρηση των Δημήτρη Καραντζά και Φοίβου Δεληβοριά, που παρουσιάσαμε εκτενώς σε προηγούμενο τεύχος, θα κάνει πρεμιέρα στο Βεάκειο στις 4/6 και θα παίζεται κάθε Παρασκευοσαββατοκύριακο του Ιουνίου και Ιουλίου. Επιστροφή σε ένα λαοφιλές είδος που το κοινό έχει μεγάλη ανάγκη, μεγαλειώδης διανομή και αναμονή για να δούμε πώς θα κυλήσει το φιλόδοξο κάλεσμα ενός μεγάλου κοινού σε σταθερές μέρες, ώρες και χώρο που δεν συνηθίζεται τα καλοκαίρια (εκτός, ίσως, από τις παραγωγές στο Δελφινάριο).

1821 – Η επιθεώρηση Facebook Twitter
«1821 – Η επιθεώρηση» των Δημήτρη Καραντζά και Φοίβου Δεληβοριά. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Στην κωμωδία που γνωρίζει καλά και στο επίκαιρο στοιχείο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του ’21 ποντάρει και ο Λάκης Λαζόπουλος με το Περιμένοντας τον Καραïσκάκη. Πρόκειται για ένα δικό του κείμενο με θέμα τη μορφή του αγωνιστή μέσα από τα μάτια δυο ανθρώπων της εποχής του που θα σκηνοθετήσει ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, σε μια παραγωγή του Θεάτρου του Νέου Κοσμου που θα περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα. Μαζί του στη σκηνή η Ελένη Ουζουνίδου και ο Σπύρος Γραμμένος, που έχει αναλάβει τη μουσική σύνθεση και επιμέλεια της παράστασης.

686
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Από την εποποιία του 1821 αντλεί τη θεματική του και το νέο έργο Φιλική Εταιρεία ‒ Η Αδελφότητα πίσω από την Επανάσταση σε σκηνοθεσία Ιόλης Ανδρεάδη και πρωτότυπο κείμενο της ίδιας και του Άρη Ασπρούλη. Συνδυασμός ιστορικών γεγονότων και μυθοπλασίας, με επίκεντρο τις ζωές των ιδρυτών της Φιλικής Εταιρείας, η παράσταση του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 15 Ιουλίου και να περιοδεύσει το καλοκαίρι του 2021 στους ανοιχτούς χώρους των εννέα μουσείων του ΠΙΟΠ. Θα δοθεί παράσταση και στο Ιστορικό Αρχείο του Ιδρύματος στην Αθήνα, με δωρεάν είσοδο για το κοινό.

Η θεατρική διασκευή του διηγήματος Λουκής Λάρας (1883) του Δημητρίου Βικέλα είναι η πρόταση του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και του καλλιτεχνικού του διευθυντή Λευτέρη Γιοβανίδη για τον εορτασμό της επετείου. Μια παράσταση για τους αντι-ήρωες της Ιστορίας, με τον Μανώλη Μαυροματάκη στον ομώνυμο ρόλο, που πρόκειται να ξεκινήσει την περιοδεία της στις 28/6. Ο Γιοβανίδης υπογράφει επίσης τη σκηνοθεσία στην παράσταση MANTΩ: La bella Greca σε κείμενο της Θεοδώρας Καπράλου, αφιερωμένο στη Μαντώ Μαυρογένους.

Λουκής Λάρας Facebook Twitter
Λουκής Λάρας

Οι κάτω απ’ τ’ αστέρια του Τηλέμαχου Τσαρδάκα είναι μια ιστορία αγάπης και ενηλικίωσης για τις μεγάλες προσδοκίες και τη σκληρή πραγματικότητα με φόντο τη μικρή κοινωνία της επαρχίας, τις παραλίες του καλοκαιριού και την ξέγνοιαστη εποχή της αθωότητας. Ο εφηβικός έρωτας της Λίλας Μπακλέση και του Κωνσταντίνου Μπιμπή επιστρέφει για τρίτη χρονιά, μετά από διεθνή και εγχώρια περιοδεία, στην ταράτσα του Θεάτρου Λαμπέτη (για επτά παραστάσεις: 29, 30, 31/5 & 1, 7, 8, 14/6).

Η επιστροφή της πάντα ενδιαφέρουσας θεατρικής ομάδας C for Circus γίνεται με τον Γλάρο του Τσέχοφ που έχει αναλάβει να σκηνοθετήσει ο Νικόλας Παπαδομιχελάκης. Ανήσυχη και απαυδησμένη από το πολύμηνο lockdown, η ομάδα κάνει πρόβες ήδη εδώ και καιρό, ακόμα και στον Βοτανικό Κήπο, χωρίς να έχει ανακοινωθεί προς το παρόν πού θα ανέβει η παράσταση, στοιχείο που προσδίδει έξτρα πόντους ενδιαφέροντος στο εγχείρημά τους και αποκαλύπτει πολλά για τη νέα θεατρική πραγματικότητα που διαμορφώνεται εν καιρώ πανδημίας (προβλεπόμενη πρεμιέρα τον Ιούνιο).

Ο Γλάρος Facebook Twitter
Ο «Γλάρος» από την ομάδα C for Circus. Φωτ.: Στέλιος Χουστουλάκης

Περιοδεία θα κάνει και η σοφόκλεια Αντιγόνη του Σάββα Στρούμπου (μτφρ. Δημήτρης Δημητριάδης), μια παράσταση που επίσης έχει δουλευτεί πολύ τα τελευταία τρία χρόνια, κατά τη συνήθη μέθοδο μελέτης που ακολουθεί η ομάδα Σημείο Μηδέν και ο ταλαντούχος σκηνοθέτης. Την εκδοχή β’ θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε σε επιλεγμένους σταθμούς σε όλη την Ελλάδα (27/8 Ελευσίνα, στο πλαίσιο των Αισχυλείων, το πλήρες πρόγραμμα της περιοδείας θα ανακοινωθούν σύντομα).

Ο Σαίξπηρ του φετινού καλοκαιριού θα είναι ο Οθέλος σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη και Μανώλη Δούνια, με τον Γιάννη Μπέζο και τον ίδιο τον Χειλάκη να ηγούνται της διανομής. Σίγουρος σταθμός της περιοδείας είναι το Ηρώδειο, στις 26 και 27/8.

Το Θέατρο Τέχνης παρουσιάζει Το Γεφύρι της Άρτας σε νέα δραματουργία και σκηνοθεσία της Μαριάννας Κάλμπαρη και πρωτότυπη μουσική σύνθεση από τον Θοδωρή Αμπαζή. Η παράσταση, που συνδυάζει αφήγηση, ζωντανή μουσική απόδοση από μικρό μουσικό σύνολο, χορό και ακροβασία, πρόκειται να κάνει πρεμιέρα στις 20 και 21 Ιουλίου στον φυσικό της χώρο, το Γεφύρι της Άρτας, στο πλαίσιο του θεσμού «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός», και θα ακολουθήσει περιοδεία, της οποίας οι σταθμοί θα ανακοινωθούν σύντομα.

Η Κληρονομιά. Facebook Twitter
Η Κληρονομιά. Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας

Άλλες παραστάσεις που έχουν ανακοινώσει ήδη ότι θα περιοδεύσουν είναι δύο παραγωγές του Από Μηχανής Θεάτρου, το Δάνειο του Ισπανού Τζόρντι Γκαλθεράν, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά, με τους Σωτήρη Χατζάκη και Δημήτρη Μυλωνά, και η Κληρονομιά του Μαριβό, σε σκηνοθεσία Γιάννη Νταλιάνη. Επίσης, η Ιστορία χωρίς όνομα του Στέφανου Δάνδολου, σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη, με τον Τάσο Νούσια και την Μπέτυ Λιβανού (28-31/5 Βεάκειο, 11-12/6 Θέατρο Πέτρας, 18-19/6 Θέατρο Βράχων), το Νυφικό Κρεβάτι του Ολλανδού Γιαν Ντε Χάρτογκ, σε διασκευή των Αλέξανδρου Ρήγα - Δημήτρη Aποστόλου και σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα, με πρωταγωνιστές την Πηνελόπη Αναστασοπούλου και τον Ορέστη Τζιόβα [17/6 Ελληνίς Cinemax, 22/6 Βεάκειο, 30/6 Δημοτικό θέατρο του Άλσους (Δ. Κιντής) - Ηλιούπολη, 6/7 Κηποθέατρο Παπάγου, 7/7 Κηποθέατρο Νίκαιας, 8/7, 8/9 Θέατρο Πέτρας, μεταξύ άλλων) και οι Γειτονιές του κόσμου του Γιάννη Ρίτσου, σε διασκευή και σκηνοθεσία Νάντιας Δαλκυριάδου.

Στη θεατρική ατζέντα του καλοκαιριού προστίθεται και η επιστροφή του MIRfestival με έργα Ελλήνων και ξένων συντελεστών (28/6-4/7, σε διάφορους χώρους), οι Ανθισμένες Μανόλιες του Ρόμπερτ Χάρλινγκ, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κυριακού, στο Θέατρο Χυτήριο, ενώ στο Ηρώδειο θα παρουσιαστεί και η μουσική-θεατρική-εικαστική παράσταση Ο Μεγάλος Ξεσηκωμός από το Σπίτι του Ηθοποιού, σε σκηνοθεσία Ζαχαρία Ρόχα, με τη συμμετοχή ονομάτων όπως οι Άννα Φόνσου, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Νόρα Κατσέλη, Ελένη Ράντου, Καίτη Φίνου, Μάνια Παπαδημητρίου, Σπύρος Μπίμπιλας κ.ά. και τη συνοδεία ζωντανής ορχήστρας.

Γειτονιές του κόσμου. Facebook Twitter
Γειτονιές του κόσμου.

Στο καλεντάρι του Σεπτεμβρίου αξίζει να σημειώσουμε από τώρα τα εξής: την πολυαναμενόμενη εμφάνιση της Μόνικα Μπελούτσι στο Ηρώδειο, όπου η Ιταλίδα σταρ θα διαβάσει αδημοσίευτα κείμενα της Μαρίας Κάλλας που έχει συλλέξει ο σκηνοθέτης Τομ Γουλφ, με τη συμμετοχή της Καμεράτας (21-23/9). Τα εγκαίνια του νέου καλλιτεχνικού χώρου «Κάμιρος» της Ηλέκτρας Ελληνικιώτη και της ομάδας Θέρος στην Κυψέλη, με το ανέβασμα της Γραμμής του ορίζοντος του Χρήστου Βακαλόπουλου. Τέλος, την παράσταση Κάποιος θα έρθει του Γιον Φόσε, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, που θα κάνει πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Γιον Φόσε από το Νορβηγικό Θέατρο του Όσλο και στη συνέχεια θα δώσει δεκατέσσερις παραστάσεις στον Θόλο του ΚΠΙΣΝ, από τις 24/9 έως τις 12/10.

Μόνικα Μπελούτσι Facebook Twitter
H Μόνικα Μπελούτσι στο Ηρώδειο θα διαβάσει αδημοσίευτα κείμενα της Μαρίας Κάλλας που έχει συλλέξει ο σκηνοθέτης Τομ Γουλφ.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι C for Circus ξεκίνησαν πρόβες για τον «Γλάρο» – κι ας μην ξέρουν πού θα τον ανεβάσουν

Θέατρο / Οι C for Circus ξεκίνησαν πρόβες για τον «Γλάρο» – κι ας μην ξέρουν πού θα τον ανεβάσουν

Μια από τις μακροβιότερες και πιο δραστήριες θεατρικές ομάδες της Ελλάδας εκτονώνει την ανάγκη της για καλλιτεχνική έκφραση μέσα στην πανδημία επιλέγοντας το κλασικό έργο του Τσέχοφ και κάνοντας μέρος των ασκήσεων και των προβών της στον Βοτανικό Κήπο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ηλέκτρα Ελληνικιώτη

Θέατρο / Η «Κάμιρος» της Ηλέκτρας Ελληνικιώτη δεν είναι ένας ακόμη θεατρικός χώρος στην Κυψέλη

Η σκηνοθέτις πήρε το ρίσκο της δημιουργίας, μέσα στην καραντίνα, ενός νέου τόπου με επίκεντρο τη θεατρική τέχνη και αφορμή τη «Γραμμή του ορίζοντος» του Χρήστου Βακαλόπουλου, και μας τον παρουσιάζει, τοποθετώντας τον στον χάρτη της σημερινής καλλιτεχνικής πραγματικότητας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η αναγέννηση της επιθεώρησης από τον Φοίβο Δεληβοριά και τον Δημήτρη Καραντζά

Θέατρο / Η αναγέννηση της επιθεώρησης από τον Φοίβο Δεληβοριά και τον Δημήτρη Καραντζά

Η μεγάλη θεατρική παραγωγή του φετινού καλοκαιριού έρχεται τον Ιούνιο στο Βεάκειο, με μια πληθώρα ταλαντούχων συντελεστών, ανανεώνοντας το είδος της επιθεώρησης, με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821. Παρακολουθήσαμε τις πρόβες και μιλήσαμε με τους εμπνευστές της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μόνικα Μπελούτσι: «Είναι πολύ επικίνδυνο να ταυτίζεις την εικόνα σου με αυτό που είσαι»

Aποκλειστική συνέντευξη / Μόνικα Μπελούτσι: «Είναι πολύ επικίνδυνο να ταυτίζεις την εικόνα σου με αυτό που είσαι»

H Ιταλίδα ντίβα που θα ερμηνεύσει τέλη Σεπτέμβρη στο Ηρώδειο τις επιστολές και της αναμνήσεις της Μαρίας Κάλλας υπό τη σκηνοθεσία του Τομ Βολφ, μιλά αποκλειστικά στη LIFO.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Ο Γιάννης Χουβαρδάς σκηνοθετεί Γιον Φόσσε στο Θόλο του ΚΠΙΣΝ το φθινόπρωρο 2021

Πολιτισμός / Ο Γιάννης Χουβαρδάς σκηνοθετεί Γιον Φόσσε στον Θόλο του ΚΠΙΣΝ το φθινόπωρο 2021

Ο Νορβηγός ποιητής, μυθιστοριογράφος, δοκιμιογράφος και θεατρικός συγγραφέας Γιον Φόσσε, ο πιο πολυπαιγμένος Ευρωπαίος συγγραφέας της εποχής μας, θεωρείται μία από τις σπουδαιότερες φωνές της παγκόσμιας λογοτεχνίας.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ