Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της

Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της Facebook Twitter
1
Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της Facebook Twitter

Ο Only Real, ή αλλιώς Niall Galvin, είναι μόλις 24 χρονών και από το 2012 όταν κυκλοφόρησε το πρώτο του EP, έκανε πολύ κόσμο να σηκώσει το φρύδι, για εκείνον τον κοκκινομάλλη νεαρό που γκρούβαρε τόσο άνετα σε μελωδίες brit pop με hip hop μπασίματα, μιλώντας για φιλιά που έδινε στην γαλαρία, βόλτες με την Cadillac και μεγάλους εφηβικούς έρωτες που τώρα πια είναι παρελθόν. Πολλά άλλαξαν όμως από εκείνη την εποχή και ο Only Real επανήλθε με ένα album σωστό δυναμίτη. Αυτάρεσκο και ανενόχλητα feel-good, το «Jerk at the End of the Line», στο οποίο συνεργάστηκε με τον παραγωγό Ben H. Allen (Deerhunter, Animal Collective, M.I.A., Delphic) είναι ένας δίσκος-indie πυροτέχνημα, τον οποίο ο Only Real υποστηρίζει με την εικόνα του αργόσχολου, χαβαλέ εικοσάρη. Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Ο Only Real έχει μεγάλα όνειρα για το μέλλον και δουλεύει σκληρά γι’ αυτά.

Only Real: Αυθεντική λονδρέζικη indie pop στα καλύτερά της Facebook Twitter

Ποιος είναι ο Only Real; Μίλησέ μου για την μπάντα σου.

Με λένε Niall Galvin, μένω στο Νότιο Λονδίνο και παίζω μουσική. Από μικρός έπαιζα κλασική κιθάρα και πειραματιζόμουν με διάφορες μπάντες, έπρεπε όμως να φτάσω τα 19 μου για να ξεκινήσω να ηχογραφώ τα δικά μου τραγούδια με τον εξοπλισμό που μου πήραν οι γονείς μου. Τα παιδιά με τα οποία παίζουμε live τα γνώρισα μέσα από κοινές παρέες. Δεν είχα παρά να τους μαζέψω όλους μαζί και να ξεκινήσουμε να παίζουμε τα κομμάτια. Τώρα πια έγιναν οι φίλοι μου.

Γιατί είναι ωραίο να είσαι μουσικός;

Μα επειδή κάνω αυτό που αγαπώ και ζω μέσα από αυτό. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να βγάζεις προς τα έξω την δουλειά σου και να βλέπεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει. Είναι υπέροχο.

Πώς έχει συμβεί και η μουσική σου έχει αποκτήσει τόσο μεγάλη ανταπόκριση τα τελευταία χρόνια; Είναι θέμα τύχης, ταλέντου ή σκληρής δουλειάς;
Η αλήθεια είναι ότι δεν μου πήρε πολύ καιρό να ακουστεί η μουσική μου. Ασχολούμαι με την μουσική δυόμισι χρόνια και η πορεία μου ήταν ανοδική από την αρχή. Η επιτυχία είναι θέμα τύχης. Σίγουρα δεν θα το έκανα όλο αυτό αν δεν ήξερα ότι είμαι καλός σε αυτό που κάνω αλλά χωρίς την τύχη δεν καταφέρνεις. Επίσης δουλεύω σκληρά γιατί η μουσική είναι ανταγωνιστικό περιβάλλον και έχω πολλά όνειρα. Αλλά ταυτόχρονα είμαι χαλαρός άνθρωπος και θέλω να παίρνω τις καταστάσεις πολύ στα σοβαρά.

Διηγήσου μου ένα περιστατικό που συνέβη σε live και έχεις να το θυμάσαι.

Το προηγούμενο διάστημα περιοδεύαμε στην Γαλλία για την παρουσίαση του καινούριου μου album. Ενώ παίζαμε live σε ένα υπαίθριο φεστιβάλ στη Nantes, στις 12 ακριβώς, ο κόσμος άρχισε να μου τραγουδά ‘Χρόνια πολλλά’. Μου έκανε τόση εντύπωση γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω που το είχαν μάθει. Μέχρι και εγώ το είχα ξεχάσει!

Υπάρχει κάτι που σου δίνει δύναμη και ενέργεια πριν βγεις στην σκηνή να παίξεις;

Μας αρέσει να βλέπουμε τους τίτλους αρχής μιας τηλεοπτικής σειράς που έχει να κάνει με ιπποδρομίες. Αυτό μας κάνει να γελάμε.

1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT
Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια