Pet Shop Boys στο EJEKT

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter
0

 

Στο δρόμο για το χώρο της συναυλίας περάσαμε δίπλα στο θωρηκτό Αβέρωφ, στο background ο James Blake τραγουδούσε το Limit to your Love, και έκλεινε την εμφάνισή του.

 

Oι Pet Shop Boys έβγαιναν στις 11:00 και λίγα λεπτά νωρίτερα διάφοροι ψηλοί τρύπωναν μπροστά μας. Όλοι θυμούνταν προηγούμενες εμφανίσεις των αγοριών στην Ελλάδα και περίμεναν με ενθουσιασμό. Όλα ήταν σχεδόν έτοιμα, ένα συνεργείο στερέωνε ένα τεράστιο «σεντόνι», κάποιος σφουγγάριζε τη σκηνή, ενώ κάποιοι ευθυγράμμιζαν για 10 λεπτά τους προτζέκτορες - όλα έπρεπε να είναι τέλεια για να κάνει τις βόλτες του ο Νηλ Τέναντ.

 

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Το σεντόνι γέμισε με γραφικά και πίσω του εμφανίστηκαν οι δυο μυστηριώδεις φιγούρες με τα εμβληματικά μυτερά καπέλα και σακάκια που έμοιαζαν με φτερά από βιονικό κοράκι - πήραν τις θέσεις τους, ξεκίνησαν με το Axis και ξεσήκωσαν. Εμείς περιμέναμε να φύγει το σεντόνι, να κοιτάξουμε το Νηλ στα μάτια και τον Κρις στα γυαλιά. Ότι αυτό το δίδυμο είναι σημαντικό για την παγκόσμια μουσική βιομηχανία, το νιώθεις με το που εμφανίζονται στη σκηνή. Ότι πρόκειται για εξαιρετικούς επαγγελματίες, εκτός από ταλαντούχους μουσικούς, επίσης.

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 
Όλα καλά τα είπαν, όλοι χόρευαν και τραγουδούσαν, αλλά η στιγμή που πραγματικά παραδοθήκαμε ήταν στο Suburbia και λίγο μετά στο Love etc, μας είχαν ήδη παρασύρει στον κόσμο τους, με τον ηλεκτρονικό ήχο τους και τους «μινώταυρους» που χόρευαν ασταμάτητα.

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Οι Έλληνες τραγούδησαν όλο το Domino Dancing και ο Νηλ ίσως δεν το περίμενε (στην οθόνη φάνηκε μια έκφραση απορίας) και χάρηκε - από 'κει και πέρα είχε κέφια κι αυτός και έκανε τις μεγάλες βόλτες του στη σκηνή πιο χαρούμενα, ενώ μας παρακινούσε με τα χέρια να κουνηθούμε και να τραγουδήσουμε.

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

Το Electric Tour είναι ένα σόου δουλεμένο από την πρώτη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Και η χθεσινή εμφάνιση των PSB στο Ejekt ήταν υπέροχη, γιατί ο Νηλ είχε όρεξη. Για μια τόσο ιδιόρρυθμη προσωπικότητα, αυτό τελικά είναι το πιο σημαντικό: Ένα του ειλικρινές χαμόγελο, οι σπαστικές κινήσεις χεριών και κεφαλιού και άλλα μικροπράγματα είναι αυτά που απογείωσαν το λάιβ. Τι κι αν πολλοί παραπονέθηκαν που δεν άκουσαν πολλές από τις τεράστιες επιτυχίες τους; ΟΚ, το New York City Boy το έχουν ερμηνεύσει εκατοντάδες φορές. Τι κι αν το σόου φλέρταρε πολλές φορές με το κιτς; Μπορούμε να τους φανταστούμε να το στήνουν έτσι επί τούτου, με σαρδόνια χαμόγελα ικανοποίησης. Εμάς αυτό που μας έμεινε είναι η επιθυμία να είχαμε γεννηθεί 10 χρόνια νωρίτερα, ώστε η σχέση μας με τους PSB να βασιζόταν πιο πολύ στο βίωμα και όχι στη μελέτη.

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 

Pet Shop Boys στο EJEKT Facebook Twitter

 



Είπαν μόνο λίγες από τις τεράστιες επιτυχίες τους και όχι πολλά πράγματα από τα παλιά… και μερικά τραγούδια από το Electric, αλλά είπαμε, αυτά ήταν αρκετά για να περάσουμε τέλεια. Και να τραγουδάμε το Go West στο γυρισμό ανάμεσα σε πάγκους με σουβλάκια και μαλλί της γριάς.

-Φαντάζεσαι να περνούσαν από δω τα αγόρια; Θα τρώγανε κανένα σουβλάκι; Ο Νηλ μου φάνηκε λίγο υποχόνδριος...
-Γιατί ο Κρις μπορεί να φάει με τη ντισκομπάλα στο κεφάλι;

Ήταν μια υπέροχη βραδιά.

**********


Υ.Γ. Το Love Etc. είναι από τα πιο ύπουλα τραγούδια που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ. Ανάλογα την ψυχολογική σου διάθεση, μπορεί να σε απογειώσει ή να σε κάνει κομμάτια.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ