Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο"

Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο" Facebook Twitter
Λουσμένος στο γαλάζιο φως οι στίχοι του κομματιού έπαιρναν ζωή πάνω στο πρόσωπο του. Ρίχνοντας ελάχιστες ματιές στο κοινό περισσότερο επικεντρώθηκε στο να κοιτάει προς τα μέσα του...φωτ:Β.Μ
0

 

Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο" Facebook Twitter
φωτ:Β.Μ

Στο γεμάτο «Ρομάντσο» του Σαββατόβραδου φτάνει η στιγμή που ο Sillyboy παίζει τα «Played» και «Time is all my mine». Τα ακούω μετά από χρόνια ξανά, τόσο φρέσκα και λαχταριστά, σαν να βγήκαν χθες. Η νίκη της καλής Pop. Ο χρόνος λειτουργεί υπέρ της όταν έχει να πει μια καλή ιστορία. Και ο Sillyboy από την πρώτη στιγμή μέχρι σήμερα είχε να πει καλές ιστορίες με αρχή, μέση και τέλος. Όχι μόνο με κάθε κομμάτι ξεχωριστά αλλά και στην αίσθηση που αφήνει στον ακροατή συνολικά η ακρόαση ενός άλμπουμ του.

Η εμφάνιση του δεν είχε κάτι το περιττό που θα τραβούσε την προσοχή των θεατών σε περίπτωση που τα πράγματα έκαναν κοιλιά. Που τελικά δεν χρειάστηκε. Καλός ήχος, τα απαραίτητα φώτα, τέλος. Δεν μπορείς να πεις ότι ήταν ιδιαίτερα επικοινωνιακός με τον κόσμο κατά την διάρκεια του live( αστεία, ιστορίες, πλακίτσες με το κοινό κ.τ.λ) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν απότομος ή ντίβα. Μάλλον περισσότερο ήθελε όσο γίνεται να παρουσιάσει τα κομμάτια που είχε στο μυαλό του χωρίς πολλά-πολλά. Stalker και On and On ήταν από τις πολύ καλές στιγμές αλλά εκεί που τα έδωσε όλα ήταν στο Cry Like a girl.

Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο" Facebook Twitter
φωτ:B.M

Λουσμένος στο γαλάζιο φως οι στίχοι του κομματιού έπαιρναν ζωή πάνω στο πρόσωπο του. Ρίχνοντας ελάχιστες ματιές στο κοινό(αυτό το έκανε και σε άλλα κομμάτια) περισσότερο επικεντρώθηκε στο να κοιτάει προς τα μέσα του, σαν να μην είχε θεατές αλλά να έπαιζε μόνος του μουσική μέσα στο δωμάτιο του. To ότι έχει αφήσει στην άκρη την μάσκα που φορούσε τον πρώτο χρόνο και μας επιτρέπει να γίνουμε θεατές σε αυτό το εσωτερικό του ταξίδι λειτούργει υπέρ του.

Καθώς τελειώνει γύρω στα μεσάνυχτα μετά από ένα χορταστικό 90λεπτο, βλέπω μια παρέα από ενθουσιασμένες γιαπωνέζες ανάμεσα στο κοινό. Θυμάμαι την απάντηση του σε μια ερώτηση για το πιο σουρεαλιστικό πράγμα που του είχε συμβεί σε live. «Ένα γκρουπ από κινέζες μαθήτριες ανέβηκε στην σκηνή για να αγκαλιάσει τον ντράμερ» είχε απαντήσει.

 ________________

 

Y.Γ. Κατεβαίνουμε ξανά στο υπόγειο για μια performance με αφορμή το Halloween. Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν. Κάτι «ααααα» και «ουουου» με μια υποβλητική μουσική. Δίπλα μου περνάει κάποια με ένα τσεκούρι καρφωμένο στο κεφάλι. «Μοιάζει με καλλιστεία ζόμπι» λέει εύστοχα κάποιος.

Αργότερα μια κάμερα ενός ιδιωτικού καναλιού πρωινής εκπομπής με τον ρεπόρτερ μπαίνουν στο «Ρομάντσο». Παίρνουν συνεντεύξεις από τους θαμώνες.

 Στην συνέχεια ο ρεπόρτερ ανοιγοκλείνει την πόρτα με κάποιους τρομακτικούς θαμώνες να τρέχουν πίσω του, σαν να τον κυνηγούν(για να του πιούν το αίμα;). Το κάνει πέντε-έξι φορές μέχρι να πάρει το τέλειο πλάνο.

Το αθηναϊκό Halloween φαίνεται σαν μια καλή ευκαιρία για πάρτι. Και ότι δίνει χαρά στον κόσμο καλό είναι. Όμως καθώς βλέπω τα τέρατα να τρέχουν πίσω από τον ρεπόρτερ που ανοιγοκλείνει την πόρτα για ακόμα μια φορά, μου έρχονται στο μυαλό εικόνες από Σουηδούς τουρίστες που προσπαθούν να χορέψουν για πρώτη φορά στην ζωή τους συρτάκι έχοντας καταναλώσει άπειρο ούζο.

Πως είναι να ζεις το Halloween πραγματικά; Διαβάστε αυτό το ωραίο κείμενο που έγραψε η Λένα Φουτσιτζή πέρσι από την Νέα Υόρκη: Το Halloween των παιδιών

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT