Στοχευμένες διαφημίσεις και στα βίντεο κλιπ

Στοχευμένες διαφημίσεις και στα βίντεο κλιπ Facebook Twitter
1

 

Στοχευμένες διαφημίσεις και στα βίντεο κλιπ Facebook Twitter

 

Η δισκογραφική εταιρία Universal, η μεγαλύτερη στον κόσμο, έχει υπογράψει συνεργασία με την εταιρία Havas.

Τα διαφημιζόμενα brands θα εμφανίζονται στα μουσικά βίντεο ως τοποθέτηση προϊόντος. Η καινοτομία όμως συγκριτικά με αυτό που συμβαίνει ήδη είναι ότι οι διαφημίσεις θα είναι πλέον στοχευμένες: θα εμφανίζεται διαφορετικό προϊόν ανάλογα με το κοινό. Για παράδειγμα, θα υπάρχει άλλο προϊόν στο βίντεο της Gaga σε προβολές στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλο προϊόν στις προβολές του ίδιου βίντεο στην Νορβηγία.

Όπως αναφέρεται στο marketingweek, ως τώρα οι τοποθετήσεις προϊόντων χρειάζονταν να προ-εγκριθούν πριν γυριστεί οποιοδήποτε βίντεο. Πλέον οι διαφημίσεις θα προσθέτονται ψηφιακά, κάτι που θα προσφέρει περισσότερη ευελιξία & αμεσότερα αποτελέσματα στους διαφημιζόμενους πελάτες της Havas, οι οποίοι απλά θα επιλέγουν το προφίλ των καταναλωτών που θέλουν να απευθυνθούν.


Από την πλευρά της Universal, δεδομένου της δραματικής μείωσης των πωλήσεων, η τεχνολογία αυτή θα προσφέρει ακόμα περισσότερα έσοδα μιας και θα απευθύνονται σε συγκεκριμένα κοινά χρησιμοποιώντας απλά το ίδιο υλικό. Επίσης θα βοηθήσει να δημιουργηθεί ακόμη καλύτερη σχέση με τους διαφημιζόμενους.

Κάπως έτσι εξελίσσεται το μέλλον της δισκογραφίας, συνάπτοντας δεσμούς με ψηφιακά μέσα και εισάγοντας εναλλακτικούς πόρους εσόδων.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Portraits 2025 / Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Η χορογράφος και στενή συνεργάτιδα της Ελένης Φουρέιρα, αφού έφτιαξε την πιο viral χορογραφία της χρονιάς για το «Αριστούργημα», αποφάσισε να δοκιμαστεί και στη συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο. Και ναι, πήγε καλά αυτό.
ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια