2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου
0

Τρεχαντήρια, περάματα, βαρκαλάδες, γαΐτες, τσερνίκια, λίμπερτι, μπότηδες και καραβόσκαρα, καμωμένα από μερακλήδες καραβομαραγκούς, στους ταρσανάδες της Σύρας, της Σάμου, της Σύμης και της Σκιάθου, έφτασαν στο λιμάνι των Μεθάνων, αναζητώντας τον σεβασμό και την αγάπη που τους πρέπει και τους οφείλεται. 

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

  

Το 2ο Ναυτικό Σαλόνι παραδοσιακών σκαφών, που πραγματοποιήθηκε στα Μέθανα από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2014, δικαίωσε τους αγώνες για διάσωση, συντήρηση και επιβίωση των παραδοσιακών σκαφών και καρνάγιων, που δυστυχώς λιγοστεύουν καθημερινά. 

 

Η διοργάνωση έγινε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Παραδοσιακών Σκαφών - και την Ένωση Πλοιοκτητών Επαγγελματικών Σκαφών Τουρισμού, με την πολύτιμη βοήθεια του Δήμου Τροιζηνίας και του Λιμενικού Ταμείου Τροιζηνίας και Μεθάνων, υπό την αιγίδα των Υπουργείων Ναυτιλίας και Αιγαίου, Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. 

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

Από το 1999, έτος ίδρυσης του “Ελληνικού Συνδέσμου Παραδοσιακών Σκαφών” (Ε.ΣΥ.ΠΑ.Σ.) ξεκίνησε ένας αγώνας για να σταματήσει η καταστροφή των ξύλινων παραδοσιακών σκαφών.

Νοσηρά μυαλά στην προσπάθεια περιορισμού της μεσογειακής αλιείας, βάσει ενός προγράμματος της Ε.Ε. και έναντι χρηματικών απολαβών, μετέτρεψαν τον μεγαλύτερο παράκτιο στόλο της Ευρώπης σε καυσόξυλα και δημιούργησαν άνεργους αλιείς καταστρέφοντας παράλληλα τον αλιευτικό μας στόλο.

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

Μέσα σε 13 χρόνια η Ελλάδα έχασε 10.100 μοναδικά ξύλινα σκάφη, τα οποία θα μπορούσαν να περιπλέουν το Αιγαίο και το Ιόνιο, συμμετέχοντας σε αναψυχή επιβατών, σε βοήθεια όσων κινδυνεύουν στη θάλασσα, στην περιβαλλοντική παρατήρηση και στην περιπολία για την αποτροπή παράνομων ενεργειών.

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου


2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου


2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου


2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

* Όλες οι φωτογραφίες προέρχονται από το “2ο Ναυτικό Σαλόνι   

  Παραδοσιακών Σκαφών”, που έγινε στα Μέθανα από τις 30      

  Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2014.

  Οι πληροφορίες προέρχονται από τον ιστότοπο του “Ελληνικού Συνδέσμου  

  Παραδοσιακών Σκαφών” και από το Δελτίο Τύπου του “2ου Ναυτικού 

  Σαλονιού Παραδοσιακών Σκαφών”

 

www.traditionalboats.gr 

www.traditionalboatshow.gr

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

 

Φωτογραφία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ