Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter

Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης

0

Το «Down by the Hudson» είναι το πρότζεκτ του φωτογράφου Caleb Stein σε μια προσπάθειά του να κατανοήσει καλύτερα τον τόπο του. Πρόκειται για τη φωτογραφική, βαθύτερη γνωριμία του με το Poughkeepsie της Νέας Υόρκης μέσα από τις διαδρομές και τις αλληλεπιδράσεις που είχε με τους ανθρώπους και τα τοπία του. Το Poughkeepsie είναι μια μικρή πόλη στην οποία ζουν περίπου 33.000 άνθρωποι. Περίπου το 19% απ' αυτούς ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, γεγονός που έχει γίνει πολύ πιο έντονο τα  τελευταία κυρίως χρόνια. Όμως σύμφωνα με τον φωτογράφο πρόκειται για έναν γεμάτο ζωντάνια και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες χαρακτήρες τόπο. Ο ίδιος λέει για το πρότζεκτ του:

«Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι το Poughkeepsie είναι ένα επικίνδυνο, απρόσιτο μέρος - αλλά όταν εγκαταστάθηκα εδώ για τις σπουδές μου, συνειδητοποίησα πολύ γρήγορα ότι αυτό δεν ισχύει. Αποφάσισα να ξεκινήσω το Down By The Hudson, επειδή ήθελα να μάθω περισσότερα για την πόλη και τους ανθρώπους της. Το έργο μου είναι μία προσπάθεια να καταγράψω, χωρίς κριτική διάθεση τον τόπο, ώστε να τον κατανοήσω καλύτερα. Αισθάνομαι ότι οι φωτογραφίες μπορούν να μιλήσουν στους ανθρώπους με τρόπο που πολύ λίγες λέξεις μπορούν. Ναι, οι φωτογραφίες μπορούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις, να χειραγωγήσουν και να χρησιμοποιηθούν για προπαγάνδα. Αυτό συνέβη και θα συμβαίνει πάντα. Αλλά, αν γίνει με ειλικρίνεια και στο σωστό πλαίσιο, οι φωτογραφίες μπορούν να δείξουν την πραγματικότητα του κόσμου στον οποίο ζούμε - και δεν μιλάω για φωτορεπορτάζ. Μιλώ για κάτι διαφορετικό, που επικοινωνεί με τους θεατές λέγοντας: αυτός είναι ο κόσμος, έτσι τον βλέπω, είναι σκληρός, αλλά μπορεί να είναι ακόμα όμορφος και πρέπει να τον κοιτάξεις. Νομίζω ότι η φωτογραφία μπορεί να ενθαρρύνει αυτή την οπτική. Είναι ένας τρόπος να αγκαλιάσεις τον κόσμο. Όσο αφηρημένο κι αν ακούγεται, νομίζω ότι αυτό είναι που κάνει τη φωτογραφία ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο για την κοινωνική αλλαγή».

Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ