1. ΣΟΚ ΣΤΟ ΚΑΤΑΜΕΣΗΜΕΡΟ. Αμέριμνοι κουβεντιάζαμε περί βιβλίων και μουσικής και αίφνης μου λέει ο Περικλής ο Δουβίτσας, «Θα βγάλω τη Σεξουαλική Ζωή του Καντ», κι εγώ μένω άφωνος για τουλάχιστον τριάντα έξι, τριάντα εφτά, ξέρω κι εγώ, δευτερόλεπτα, στη διάρκεια των οποίων είδα τον Χριστό φαντάρο, αναρωτήθηκα πότε ξανάρχισα το ποτό και δεν το πήρα είδηση και εάν η γυναίκα μου βάζει τίποτε εξαντλημένα ψυχοτρόπα στο αθώο τσάι μου. Όταν συνήλθα, άφησα να περάσουν κάμποσες μέρες, και εν τέλει, ναι, έλαβε σχήμα και μορφή, έλαβε χαρτί, ράχη και αυτιά το ονειρώδες ψυχεδελικό όργιο που αποτελείται από 120 σελίδες, εύμορφα τυπωμένες, που έχει συγγραφέα τον περιλάλητο μπαγαπόντη, προφορικό λόγιο και βαθύτατο γνώστη της μεταμεσαιωνικής λογοτεχνίας μυστηρίου, τον πολύ Jean-Baptiste Botul (1896-1947), έχει μεταφραστεί από την εκλεκτή Ιωάννα Αβραμίδου, έχει εκδοθεί από τη Νεφέλη και φέρει τωόντι τον τίτλο Η σεξουαλική ζωή του Καντ.
2. ΕΛΑ ΝΤΕ! Μα καλά, είχε σεξουαλική ζωή ο ερημίτης του Κένιγκσμπεργκ; Και εάν είχε, μας αφορά; Και πες ότι μας αφορά, βρέθηκε άραγε λόγιος να καταπιαστεί με την προειρηθείσα σεξουαλική ζωή; Έλα ντε! Έρχομαι και απαντώ, μετά την πολύωρη ανάγνωση-μελέτη του πονήματος του Botul, πως ναι (!), βρέθηκε λόγιος, ο Botul φυσικά, και, ναι, μας αφορά, και δεν θα πάψει να μας αφορά, καθότι όχι μόνον ο πολύς Botul φωτίζει κάτι ελάχιστα σκοτεινό μεν αλλά και ελάχιστα φωτισμένο, ήτοι την του Καντ σχέση με το σεξ, αλλά και διά του φωτισμού και της διαυγάσεως αυτού του κάτι, σαν να λέμε της σεξουαλικής ζωής του Καντ, προσφέρει διαύγαση και φώτισμα και της δικής μας, ναι, και της δικής μας, ας το επαναλάβω, και της δικής μας, σεξουαλικής ζωής. Συνάμα, προσφέρει και ωραίες ιδέες για ποικίλες τεχνικές κατακτήσεως, εάν όχι μιας ποθητής γυναίκας, τουλάχιστον μιας εξίσου, ίσως και περισσότερο ποθητής ησυχίας και γαλήνης! Άρα, συνεπώς, και ήγουν πρόκειται για το πιο hot ανάγνωσμα αυτού (ίσως και του επόμενου) καλοκαιριού!
3. ΤΣΙΤΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΠΙΟ HOT ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ: «Καταλήγουμε, λοιπόν, στο συμπέρασμα ότι ο Καντ ενδιαφερόταν για τις γυναίκες κι ότι οι γυναίκες για τον Καντ» (σ. 41). «Το γέλιο είναι αρσενικό, το κλάμα είναι θηλυκό» (σ. 51). «Το να ζεις χωρίς γυναίκα είναι ασκητική. Το να ζεις μαζί της, επίσης» (σ. 52). «Ο Αβελάρδος είχε μια καλή ιδέα: να κάνει έρωτα με αυτό το νεαρό κορίτσι, και μια ανόητη ιδέα: να θέλει να την παντρευτεί» (σ. 55). «Η δυσκοιλιότητα σκοτίζει τις ιδέες» (σ. 66). «Το να γεράσει ήταν η έμμονη ιδέα του Καντ, ο οποίος κρατούσε κατάλογο των ανδρών της γενιάς του που πέθαναν πριν από αυτόν» (σ. 84). «Ο τρόπος να κοιτάζουμε κάτω από τα φουστάνια της Πραγματικότητας» (σ. 99).
4. BEST SELLER ! Εμπρός, να δείξουμε ότι μπορούμε να κάνουμε ευπώλητο ένα θεωρούμενο βαρύ κι ασήκωτο φιλοσοφικό πόνημα, εμπρός σε κάθε σπίτι, σε κάθε οικογένεια, σε κάθε ίδρυμα, σε κάθε πόλη, χωριό, οικισμό, στρατόπεδο, οικοτροφείο, να μπάσουμε το Πνεύμα και τον Λόγο!
Ο Jean-Baptiste Botul κατέκτησε τη φήμη μετά θάνατον, αλλά την κατέκτησε. Ας κατακτήσει και τη φιλοσοφική Ελλάδα, τώρα που οι καιροί είναι μεν χαλεποί αλλά το θέρος είναι θαύμα και θάμβος!
σχόλια