Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Πίσω από το «Ηitman», που βασίστηκε στο παιχνίδι «Grand Theft Auto rp», βρίσκεται μια ενεργή ομάδα ανθρώπων από τον χώρο του gaming και της μουσικής.
0

Το κανάλι του 19χρονου Γιώργου Χρόνη (ItsOnlyskillz) στο YouTube είναι ένα από τα πιο ανερχόμενα gaming channels στην Ελλάδα. Μέσα στον ενάμιση χρόνο λειτουργίας του κατάφερε να ξεπεράσει τους 300.000 συνδρομητές.

Μέχρι πρότινος, αυτό που μπορούσε κανείς να δει εκεί ήταν video και live streams για παιχνίδια, με τα οποία δίνουν ραντεβού οι εκατοντάδες χιλιάδες θεατές του. Πριν από μερικές μέρες, ένα trap κομμάτι, συνοδευόμενο από ένα ιδιαίτερο clip, έκανε ξαφνικά την εμφάνισή του, σκαρφαλώνοντας μέσα σε λίγες μέρες στο Νο1 των τάσεων. Αυτό που το έκανε ξεχωριστό είναι ότι βασιζόταν σε όλα του τα επίπεδα σε έναν gaming χαρακτήρα.

Πίσω από το «Ηitman», που λανσαρίστηκε από την Keep It Pure Records και βασίστηκε στο παιχνίδι «Grand Theft Auto rp», βρίσκεται μια ενεργή ομάδα ανθρώπων από τον χώρο του gaming και της μουσικής. Τα vocals του ItsOnlySkillz, η σκηνοθεσία τόσο του ίδιου όσο και του Teampls, οι στίχοι του iLLEOo, το beat του Nightgrind, το input του Βαγγέλη Ζαμαντζά, το μοντάζ του Hackypixelz από τους Yafka Clique και το artwork του George Chalkias ενώθηκαν για να δημιουργήσουν κάτι καινοτόμο και μια απρόσμενη για πολλούς επιτυχία που, όπως λένε και οι ίδιοι, ίσως ήρθε για να αλλάξει πολλά.

Όσο gaming και να παίξεις, για να βγάλεις τέτοιο αποτέλεσμα, θέλεις τη συμβουλή από τον καλύτερο και την καθοδήγηση από κάποιον που αυτή είναι η ειδικότητά του.

Η αρχή

ItsOnlySkillz: Πήρε γύρω στις δύο με τρεις εβδομάδες καθημερινής δουλειάς. Κάποιες μέρες καθόμασταν μέχρι τις 5 το πρωί. Το σκεφτόμουν από πιο πριν και ένα βράδυ, που παίζαμε με τον iLLEOo, απλώς το πέταξε ως πρόταση, μπήκε το μικρόβιο και λέμε «δεν το κάνουμε;». Το επόμενο βράδυ ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τους στίχους και να σκεφτόμαστε πώς θα γίνει.


Βαγγέλης Ζαμαντζάς: Μια μέρα έλαβα μια κλήση από τον ItsOnlySkillz, που μου είπε ότι θα βγάλουμε ένα trap τραγούδι. Δεν είχαμε σκεφτεί ακόμη ποια θα ήταν η θεματολογία, αλλά ξέραμε τους συντελεστές και ότι θα επενδύαμε χρόνο για να το φτιάξουμε. Είχε μια πολύ καλή βάση και δόθηκε το πράσινο φως από τη δική μου πλευρά ως μάνατζερ.

Έτσι ξεκίνησαν να δουλεύουν τα παιδιά πιο έντονα. Ο ItsOnlySkillz καταλαβαίνει τι νιώθουν οι υπόλοιποι GenΖ και τι τους εκφράζει, οπότε όλο αυτό μπόρεσε να το περάσει στον iLLEOo, κι έτσι ξεκίνησε να γίνεται αυτό το κομμάτι.


Nightgrind: Ο iLLEOo μου είπε ότι με χρειάζεται για να φτιάξω μια παραγωγή. Πήγα στο στούντιο, όπου έγραφαν το κομμάτι και το είχαν επεξεργαστεί. Δεν ήξερα γιατί με ήθελε. Ακούω το κομμάτι και λέω «ποιος είναι αυτός;». Μου πήρε δεκαπέντε λεπτά να κάνω το beat.

Όταν άκουσα τι έφτιαξα και τις φωνές του ΙtsOnly από πάνω, είπα ότι είναι κάτι πολύ ωραίο. Βγήκε πάρα πολύ καλό το αποτέλεσμα με τη βοήθεια των παιδιών από το Yafka και τον συντονισμό του ILLEOo, γιατί είναι πάρα πολύ καλός παραγωγός. Και η αλήθεια είναι ότι και ο ΙtsOnly, για πρώτο κομμάτι, ήταν πάρα πολύ καλός. Σε κάποιους είναι έμφυτο, τους βγαίνει πολύ φυσικά μπροστά στο μικρόφωνο, τους λες μια ιδέα και πώς θα την κάνουν και να την κάνουν αμέσως. Είναι πειθαρχημένος και φάνηκε.

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Στον μουσικό τομέα, ως iLLEOo, δεν με απασχολεί, στον τομέα του παραγωγού, όμως, παίζει τεράστιο ρόλο το πού απευθύνεσαι. Διαμορφώνουμε το κομμάτι έτσι ώστε να περάσει στα πιτσιρίκια χωρίς να δημιουργεί ένα άσχημο πρότυπο. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


iLLEOo: Όταν ο ItsOnlySkillz ήρθε αποδώ για να ηχογραφήσει το κομμάτι, διέκρινα ότι είχε ένα ταλέντο στη μουσική. Μπορεί να μην είχε την εμπειρία του μουσικού ‒ήταν η πρώτη φορά που ασχολούνταν με κάτι τέτοιο‒, αλλά έχει τεράστιο ταλέντο και πιστεύω ότι αυτό έπαιξε τον μεγαλύτερο ρόλο στην επιτυχία. Βασιστήκαμε εκεί.

Ο δικός μου ρόλος ήταν να δημιουργήσω το κομμάτι πάνω στην ιδέα του ItsOnlySkillz, που ξέρει καλά τι θέλει ο κόσμος και το κοινό του. Προσπαθήσαμε να φέρουμε κι άλλο κοινό μέσω της μουσικής, να διευρύνουμε τους ορίζοντες. Στην αρχή το κάναμε για πλάκα, όταν είδαμε πού μπορεί να φτάσει, όμως, το πήγαμε σοβαρά, το προχωρήσαμε, το κάναμε πολύ οργανωμένα και πέτυχε.


Εγώ δεν ήμουν έτοιμος να αποτυπώσω στο κομμάτι ό,τι παίζει τώρα στο «Grand Theft Auto». Χρειαζόμουν τη βοήθεια του ItsOnlySkillz. Μου έδωσε τις ιδέες και τις έκανα στίχο. Δεν θα μπορούσα να αποτυπώσω ακριβώς τι θέλει να δει το πιτσιρίκι. Οπότε, όσο gaming και να παίξεις, για να βγάλεις τέτοιο αποτέλεσμα, θέλεις τη συμβουλή από τον καλύτερο και την καθοδήγηση από κάποιον που αυτή είναι η ειδικότητά του.

To κοινό και τα lyrics

ItsOnlySkillz: Ήξερα ότι τo κοινό του gaming ταυτίζεται σε ένα μεγάλο ποσοστό με το κοινό αυτού του μουσικού είδους. Όσον αφορά το feedback που πήρα, οι περισσότεροι δεν το περίμεναν, έμειναν με το στόμα ανοιχτό. Εν τέλει, άρεσε σε όλους.

Στην πρεμιέρα, όλοι νόμιζαν ότι ήταν ένα κλασικό βίντεο, όπως αυτά που ανεβάζω κάθε Σάββατο. Όταν το άκουσαν, πωρώθηκαν. Παίρνω καθημερινά μηνύματα που γράφουν «το έχω ακούσει 1.000 φορές, δεν βγαίνει από το μυαλό μου». Μέχρι και γονείς μού έστειλαν μηνύματα, λέγοντάς μου «καταπληκτική δουλειά, όλη μέρα παίζει στην τηλεόραση του σπιτιού μας».


iLLEOo: Είναι προσεκτική δουλειά. Το βίντεο δεν έχει πολλά πράγματα που δεν υπάρχουν σε ένα παιχνίδι. Όσον αφορά το τι λέει το κομμάτι, παρουσιάζει έναν χαρακτήρα του παιχνιδιού. Ακόμη και το πρότυπο που προβάλλει είναι αυτό που σκοτώνει τους δολοφόνους, τους κυνηγάει.

Στον μουσικό τομέα, ως iLLEOo, δεν με απασχολεί, στον τομέα του παραγωγού, όμως, παίζει τεράστιο ρόλο το πού απευθύνεσαι. Διαμορφώνουμε το κομμάτι έτσι ώστε να περάσει στα πιτσιρίκια χωρίς να δημιουργεί ένα άσχημο πρότυπο. Το ότι πρέπει να μείνουμε στο ίδιο mood στα επόμενα κομμάτια είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, αλλά ταυτόχρονα και ενδιαφέρον. Θα γίνουν σίγουρα κι άλλες προσπάθειες στο μέλλον, έχουμε ξεκινήσει. Για να βγει ακριβώς το αποτέλεσμα που πρέπει, για τη συγκεκριμένη ηλικία ή να απευθύνεται στο συγκεκριμένο κοινό, χρειάζεται πάρα πολλή εμπειρία.

Το clip

 

 

Hacky: Τα πλάνα τραβήχτηκαν μέσα στο παιχνίδι. Τα περισσότερα τα τράβηξε ο ItsOnly με τον Τeampls. Μου τα είχαν στείλει, είχα ακούσει και το τραγούδι και επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με βιντεοκλίπ και μοντάζ από πάρα πολύ μικρός, ήθελα να το δοκιμάσω, να κάνω ένα βιντεοκλίπ σε ένα παιχνίδι. Στην αρχή φοβόμουν πώς θα βγει, αλλά όσο άρχισα να το μοντάρω και να βάζω σιγά-σιγά τα πλάνα με τη σειρά, άρχισε να βγάζει νόημα.

Ήθελα απλώς να μπω στη θέση των θεατών. Σαν να είμαι ένα παιδί που παρακολουθεί τον ΙtsOnly και βλέπει τα video για τον Ηitman. Πώς θα μου φαινόταν ως viewer να δω ψηλά, πάνω από την πόλη, τον Ηitman να κοιτάει κάτω; Όταν τελείωσα το μοντάζ, είπα ότι αυτό θα πάει στο εκατομμύριο μέσα σε λίγες μέρες.

Αυτό που πιστεύω ότι μέτρησε στο βιντεοκλίπ είναι ότι έχουμε πάρει χαρακτηριστικά και πράγματα που γίνονται σε ένα βιντεοκλίπ στην κανονική ζωή, όχι σε ένα παιχνίδι. Ήταν και τρομερός ο συνδυασμός με το γεγονός ότι το drill είναι στο peak του, τουλάχιστον στην Ελλάδα, όχι τόσο στο εξωτερικό. Ένας τρελός συνδυασμός μιας φρέσκιας μουσικής με το GTA rp, που είναι επίσης πολύ trend. Αυτό ήταν η συνταγή της επιτυχίας.

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Hacky: «Ήθελα απλώς να μπω στη θέση των θεατών. Σαν να είμαι ένα παιδί που παρακολουθεί τον ΙtsOnly και βλέπει τα video για τον Ηitman».

Η εκτόξευση στους αριθμούς

ItsOnlySkillz: Περίμενα ότι το κομμάτι θα πήγαινε καλά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενα 1.000.000 προβολές μέσα σε έξι μέρες. Το έκανα πιο πολύ για τον χαβαλέ, για τους fans μου, για να δημιουργήσω ένα hype. Είμαι streamer, κάνω και βιντεάκια, κι έτσι, για να hyp-άρω περισσότερο το κοινό μου, είπα «θα βγάλω ένα τραγούδι».


Nightgrind: Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούς κάτι στο στούντιο και ξέρεις ότι θα πάει καλά, το νιώθεις τη στιγμή που γράφεται το κομμάτι, όταν το επεξεργάζεστε. Όμως δεν περίμενα τόση απήχηση. Δεν περίμενα να φτάσει Νο1 και να κατασκηνώσει σε κάποια φάση στο Νο2 στις τάσεις. Δεν σου λέω ότι σημαίνει κάτι, απλώς ο κόσμος όντως γούσταρε, το άκουσε και το έχει στο repeat.


Πιστεύω ότι ταρακούνησε πολύ κόσμο. Πολλοί θα έβγαλαν χολή και στα social media σε σχέση με άτομα του χώρου και θα είπαν «πώς γίνεται αυτό;». Εγώ το χάρηκα γιατί γουστάρω που πλέον, όποιος έχει ιδέες, ωραία ερεθίσματα και όρεξη, μπορεί να κάνει τα πάντα.

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Night Grind: Πιστεύω ότι ταρακούνησε πολύ κόσμο. Πολλοί θα έβγαλαν χολή και στα social media σε σχέση με άτομα του χώρου και θα είπαν «πώς γίνεται αυτό;». Εγώ το χάρηκα γιατί γουστάρω που πλέον, όποιος έχει ιδέες, ωραία ερεθίσματα και όρεξη, μπορεί να κάνει τα πάντα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Βαγγέλης Ζαμαντζάς: Σίγουρα πιστεύω ότι θα προσπαθήσουν κι άλλοι και ότι υπάρχουν δυνατότητες να πετύχουν. Εμείς έχουμε εξασφαλίσει κάποια πράγματα για τους καλλιτέχνες τους οποίους υποστηρίζει το δίκτυό μας. Το αποδεικνύουμε συνεχώς και ο ΙtsOnly ετοιμάζει κάτι ακόμη, όπως και άλλοι, κάτι το οποίο θα δούμε αν μπορεί να οδηγήσει σε μια ολοκληρωμένη δουλειά.


Hacky: Το κομμάτι αυτό παρουσίασε το gaming στον πιο απλό κόσμο, στον κόσμο που μπορεί να μην είναι τόσο πολύ στο Ίντερνετ. Μπορεί να είναι mainstream το gaming χάρη στο «Fortnite» και όλα αυτά που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, αλλά πιστεύω ότι στην Ελλάδα υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που απέχει λίγο απ' όλη αυτήν τη φάση. Θεωρώ ότι το «Ηitman» επέδρασε καταλυτικά, φέρνοντας καινούργιο κόσμο.

ItsOnlySkillz // YouTube, Instagram 

iLLEOo // Instagram, Spotify

Hacky // YouTube, Instagram / Yafka clique // YouTube, Instagram 

Ευάγγελος Ζαμαντζάς //  Instagram 

Nightgrind // Instagram, Spotify

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η τεχνολογία το 2020: H ψυχαγωγία μας έκανε level up

Τech & Science / Η τεχνολογία το 2020: H ψυχαγωγία μας έκανε level up

Παρά τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που είχε το 2020, υπήρξαν στιγμές που καταφέραμε να περάσουμε καλά και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία η οποία μας χάρισε σπουδαίες εμπειρίες ψυχαγωγίας που μέχρι πριν λίγα χρόνια θα φάνταζαν εξωπραγματικές.
ΤΟΥ ΤΙΜΟΥ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ