Η αφρόκρεμα της μουσικής ποζάρει στον φακό ενός σταρ της μουσικής για το Ημερολόγιο της Πιρέλι 2022, ένα από τα πιο διάσημα ημερολόγια παγκοσμίως.
Ο ροκ σταρ και φωτογράφος Μπράιαν Άνταμς φωτογραφίζει ένα κάστινγκ γεμάτο μουσικούς. Cher, Iggy Pop, Grimes, Normani, St. Vincent, Jennifer Hudson, Saweetie, Rita Ora, Bohan Phoenix και άλλοι ποζάρουν μέσα στο φακό του.
Με τίτλο "On The Road", διερευνά την ιδέα ότι "η ζωή ενός μουσικού αποτελείται από δρόμους, ταξίδια, αναμονή σε ξενοδοχεία, ώρες στα παρασκήνια", σύμφωνα με τον Άνταμς. Η Πιρέλι κυκλοφόρησε αποκλειστικές φωτογραφίες από τα παρασκήνια των θεμάτων με τον φωτογράφο, να εμφανίζονται στη διάρκεια της φωτογράφισης. Η ημερολογιακή παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο, σηματοδοτώντας την επίσημη επιστροφή του, αφού η κυκλοφορία του είχε ανασταλεί πέρυσι λόγω της πανδημίας.
Η ιδέα ήταν να εμφανιστούν οι αστέρες της μουσικής σε μια εικονική «περιοδεία» - ακριβώς αυτό που δεν μπορούσαν να κάνουν για περισσότερο από ένα χρόνο.
Η ιδέα ήταν να εμφανιστούν οι αστέρες της μουσικής σε μια εικονική «περιοδεία» - ακριβώς αυτό που δεν μπορούσαν να κάνουν για περισσότερο από ένα χρόνο.
Ο Άνταμς είχε προγραμματίσει ένα διαφορετικό έργο για το ημερολόγιο του 2021, αλλά αυτό σταμάτησε λόγω του κορωνοϊού.
«Αυτό που φάνηκε, λόγω του κορωνοϊού, ήταν ότι κανείς δεν εργαζόταν. Όλοι οι μουσικοί παγκοσμίως είχαν ουσιαστικά σταματήσει, οπότε πρότεινα στην Πιρέλι να κάνουμε ένα χαρακτηριστικό on the road ημερολόγιο γιατί ήταν το μόνο πράγμα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε. Καθένας έφερε την προσωπικότητά του στην φωτογράφιση. Κάθε καλλιτέχνης έφερε τον δικό του χαρακτήρα. Ανεξάρτητα από το τι τους παρουσίασα ως προς το πώς θα το κάνουμε, είναι ο χαρακτήρας τους που λάμπει, παρόλο που η ιδέα μου μπορεί να ήταν αυτό ή εκείνο. Το έχουν μετατρέψει σε δικό τους πράγμα », είπε ο Άνταμς.
Η φωτογράφιση του Iggy Pop ήταν μια ιδιαίτερη χαρούμενη εμπειρία. Ο Άνταμς θυμήθηκε ότι ήταν σε μια συναυλία του Μπρούκλιν το 1981 και έβλεπε τον Ποπ να σπάει ένα μικρόφωνο στο πρόσωπό του, χτυπώντας ένα μπροστινό δόντι. Για χρόνια, ο Άνταμς αναρωτιόταν αν αυτό είχε συμβεί: «Το είδα πραγματικά;» Ανακάλυψε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ότι ο Ίγκι Ποπ το είχε όντως κάνει.
«Η ιστορία μου επιβεβαιώθηκε ... μπορείτε να με φανταστείτε ως νέο μουσικό και βλέποντας κάποιον να το κάνει αυτό, με τέτοιο πάθος για τη μουσική. Έχει την ίδια ενέργεια και σήμερα. Όταν ήρθε στο πλατό ήταν σχεδόν όπως πριν δεκαετίες και η συνάντησή μας ήταν συναρπαστική».
Ο Άνταμς είχε πάθος με τη φωτογραφία από την παιδική του ηλικία και κατάφερε να χαράξει μια παράλληλη καριέρα, χωρίς όπως λέει να κάνει μια συνειδητή προσπάθεια, απλώς το ένα πράγμα έφερνε το άλλο.
Μέχρι το 2010, το ημερολόγιο της Πιρέλι φιλοξενούσε στις σελίδες του όμορφες γυμνές γυναίκες, που πόζαραν σε μεγάλους φωτογράφους. «Δεν είναι πια αυτό», είπε ο Άνταμς. "Χαίρομαι. Χρειάστηκε να εξελιχθεί. Αυτό είναι πολύ πιο ενδιαφέρον ».
Το 2016 η Annie Leibovitz τράβηξε πορτρέτα γυναικών που επιλέχθηκαν για το «επαγγελματικό, κοινωνικό, πολιτιστικό, αθλητικό και καλλιτεχνικό τους επίτευγμα».
Το ημερολόγιο του Tim Walker για το 2018 είχε ως θέμα την «Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων» με ένα ολόμαυρο καστ που περιλάμβανε ανάμεσα σε άλλες τη Γουόπι Γκόλντμπεργκ και τη Λουπίτα Νιόνγκο.
Ο Άνταμς έχει γράψει και ηχογραφήσει ένα νέο άλμπουμ τον τελευταίο χρόνο. Ελπίζει να επιστρέψει στις περιοδείες τον Νοέμβριο και η επιστροφή στη δουλειά ήταν σημαντική, είπε, όχι μόνο για αυτόν αλλά για ολόκληρη την υποδομή μιας μουσικής περιοδείας, τον κόσμο των εργαζόμενων που έχει οικογένειες που εξαρτώνται από τις περιοδείες, τους οδηγούς φορτηγών, τους ανθρώπους που εργάζονται στο εμπόριο, «όλοι αυτοί οι διαφορετικοί άνθρωποι που έμειναν κυριολεκτικά χωρίς δουλειά».