Τέσσερις Ελληνίδες συνθέτριες στους πιο πρόσφατους δίσκους τους

Τάνια Γιαννούλη, Άννα Στερεοπούλου, Calliope, Emi Path: τέσσερις ελληνίδες συνθέτριες στους πιο πρόσφατους δίσκους τους Facebook Twitter
Η Άννα Στερεοπούλου. Φωτ.: George Vlassis
0


Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟ 
το φάσμα της σύγχρονης μουσικής στην Ελλάδα, και βεβαίως στη δισκογραφία, είναι σημαντική. Τα τέσσερα άλμπουμ, για τα οποία γίνεται λόγος στη συνέχεια, το αποδεικνύουν...

ANNA STEREOPOULOU: Awe

[PRS for Music, 2023]

Η Άννα Στερεοπούλου είναι μια σύγχρονη, μία σημερινή συνθέτρια και κιμπορντίστρια της avant-garde (χειρίζεται επίσης κρουστά, κέλτικη λύρα, προγραμματίζοντας επιπλέον) με ήδη καίριο έργο, ένα μικρό μέρος του οποίου έχει αποτυπωθεί σε φυσικές μορφές (και βασικά σε CD). Θυμόμαστε τα άλμπουμ της “c_i_r_c_e: the black cut” [A Stereoscopic perspective of Music & Art, 2015] και “Plano” [AEAƎA Studio, 2019], ανάμεσα σε άλλα.

Τα ενδιαφέροντα της Στερεοπούλου, εν τω μεταξύ, δεν σχετίζονται μόνο με τη μουσική, μα και με την αρχαιολογία, τα μαθηματικά, τη γλωσσολογία, την ψυχολογία, την αρχιτεκτονική, φυσικά με τη μελέτη της Ιστορίας και της μυθολογίας και άλλα τινά. Στοιχεία απ’ όλες αυτές τις επιστήμες και τις γνώσεις ενσωματώνονται στα έργα της, με το ηχητικό κομμάτι να αποτελεί ένα μόνο μέρος τους.

Τα ενδιαφέροντα της Στερεοπούλου, εν τω μεταξύ, δεν σχετίζονται μόνο με τη μουσική, μα και με την αρχαιολογία, τα μαθηματικά, τη γλωσσολογία, την ψυχολογία, την αρχιτεκτονική, φυσικά με τη μελέτη της Ιστορίας και της μυθολογίας και άλλα τινά. Στοιχεία απ’ όλες αυτές τις επιστήμες και τις γνώσεις ενσωματώνονται στα έργα της, με το ηχητικό κομμάτι να αποτελεί ένα μόνο μέρος τους.

Στο “Awe” (Δέος), την πιο πρόσφατη δουλειά της, που κυκλοφορεί σε μία extra περιποιημένη έκδοση, ιδιαίτερης συσκευασίας, αποτελούμενη από ένα CD, μία κασέτα, 24σέλιδο booklet και όλα αυτά διανθισμένα με ποικίλα σχέδια, πληροφορίες κ.λπ., η Άννα Στερεοπούλου συμπεριλαμβάνει διάφορα έργα-δράσεις της από το διάστημα 2020-22, που εξελίχθηκαν στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα εδώ ακούγονται τα:

1. “The Anti-Post-Primitives” (5:00) (Μια καλλιτεχνική απάντηση στην εποχή τού live και virtual streaming)

2. “Delphic Hymn (Moonstruck)” (17:33) (Μουσική για την performance «Αλαφροΐσκιωτες» του visual-artists γκρουπ Penelope’s Web).

3. “Villa Veta” (5:09) (Ήχος για την video-performance της Margarita Petrova)

4. “Es Tophoniou Memanteutai” (23:52) (Podcast με θέμα μια δίγλωσση αφήγηση ονείρου της συνθέτριας)

5. “Waxing Gibbous 72%” (8:12) (με αναφορά στον κύκλο της σελήνης)

6. “S.O.S.(Save Our Souls)” (6:46) (sound art για μια «εγκατάσταση» της Margarita Petrova)

7. “Ceres” (4:01) (επηρεασμένο από τον νάνο πλανήτη Ceres και αφιερωμένο στην θεά Ceres, δηλ. την θεά Δήμητρα, όπως γράφεται στην λατινική γλώσσα)

8. “Tata Itu” (9:35) (βασισμένο στο μινωικό ημερολόγιο και στο δυαδικό δένδρο-fractal)

9. “Anassa” (9:33) (επηρεασμένο από το Τριμερές Ιερό / την κίνηση του Ήλιου - τις τελετουργικές παραστάσεις / και τις δεξαμενές καθαρμών στο ανάκτορο της Κνωσού)

ANNA STEREOPOULOUΑυτά είναι τα εννέα tracks του πακέτου “Awe” (επτά στο CD και δύο στην κασέτα), μέσω των οποίων η Άννα Στερεοπούλου εμφανίζεται και ως συνθέτρια «καθαρής» μουσικής, αλλά και ως διαχειρίστρια ενός ευρύτερου ηχητικού υλικού, εντός του οποίου περίοπτη θέση κατέχουν οι πάμπολλες field recordings, δημιουργώντας σχεδόν από μόνες του μία επιπλέον αφηγηματικότητα – που συμπορεύεται βεβαίως με την πιο κλασική οργανική.

Έτσι, από τα εννέα tracks της έκδοσης βασικά μόνο δύο στηρίζονται σε «καθαρή» μουσική, το 5 (όπου ακούμε analogue synth) και το 7 (όπου ακούμε ήχους από software synthesizers). Σε όλα τα υπόλοιπα κομμάτια η ηχητική μπάντα είναι εντελώς σύνθετη.

Για παράδειγμα στο track 8 (και πρώτο της κασέτας) ακούμε βιολοντσέλο, tapes, software synthesizers, κέλτικη λύρα, field και sound recordings, tape recordings από το LP “Bursting at the Seams” (1973) των Βρετανών folk-progsters Strawbs (επιμελείται ο πατέρας τής Άννας Στερεοπούλου, ο αείμνηστος δημοσιογράφος, συγγραφέας και ερευνητής Νίκος Στερεόπουλος) και παιδική φωνή (της συνθέτριας).

Γενικώς, για κάθε track υπάρχει καταγραμμένη η πλήρης και αναλυτική παρουσίασή του στο booklet (γραμμένο στην αγγλική), μαζί με πλήθος άλλων σημειώσεων, που βοηθούν οπωσδήποτε τον ακροατή να προσεγγίσει το «σύμπαν» (έτσι πρέπει να το πούμε) αυτής της ιδιότυπης δημιουργού, που σε κάθε νέα δουλειά της προτείνει όλο και πιο αναπάντεχα συνθέματα.

Και τούτο, γιατί η μουσική της Άννας Στερεοπούλου δεν περιορίζεται μόνο σε ό,τι ακούς, αφού απαιτεί την πλήρη προσοχή του ακροατή και σε σχέση μ’ εκείνα που λέγονται και γράφονται, ώστε να γίνει εφικτή, στο μέτρο του δυνατού, η αποκρυπτογράφηση του κάθε track ξεχωριστά. Τότε μόνον ο ακροατής θα νοιώσει εκείνο που συμβαίνει στο “Awe” – μια συλλογή έργων της Άννας Στερεοπούλου ενταγμένων στο κυρίως «σώμα» της σύγχρονης avant-ηλεκτρονικής, τοποθετημένων όμως, την ίδια ώρα, και εκτός της βασικής ή αναμενόμενης ροής της. 

Σίγουρα η ενασχόληση με το “Awe” αποτελεί εμπειρία, μέρος της οποίας είναι (και) το ακουστικό κομμάτι.
Επαφή:
https://annastereo.bandcamp.com/album/awe

Villa Veta

ΤΑΝΙΑ GIANNOULI: Solo

[NZ. Rattle, 2023]

Τάνια Γιαννούλη, Άννα Στερεοπούλου, Calliope, Emi Path: τέσσερις ελληνίδες συνθέτριες στους πιο πρόσφατους δίσκους τους Facebook Twitter
Η Τάνια Γιαννούλη

Το πέμπτο άλμπουμ της πιανίστριας, συνθέτριας και αυτοσχεδιάστριας Τάνιας Γιαννούλη (Tania Giannouli) στην νεοζηλανδική εταιρεία Rattle, αποκαλείται “Solo” και είναι σόλο-πιάνο φυσικά.

Μετά από τέσσερα άλμπουμ, που ολοκληρώθηκαν με ποικίλα σχήματα, η ελληνίδα μουσικός επιχειρεί «κάτι άλλο» αυτή τη φορά, κάτι διαφορετικό, που ωστόσο είναι το ίδιο απαιτητικό και δύσκολο, ου μην αλλά και δυσκολότερο. Να ηχογραφήσει, με άλλα λόγια, ένα στούντιο σόλο CD, μεγάλης διάρκειας (αρκετά πάνω από την μία ώρα), χειριζόμενη μόνο πιάνο με τον δικό της τρόπο.

Κι εννοούμε μ’ αυτό πως στο “Solo” ακούμε και ήχους από το μέσα μέρος του πιάνου (χορδές), και όχι μόνον από τα πλήκτρα, όπως και ήχους «πειραγμένου» ή και «προετοιμασμένου» πιάνου (στο εισαγωγικό 7λεπτο “Transportal” ας πούμε ή στο “Metal snake”). Σε διάφορες δε περιπτώσεις οι τεχνικές παιξίματος είναι περισσότερες από μία, με τα πιο μεγάλα σε διάρκεια tracks να περιλαμβάνουν και αυτοσχεδιαστικά-avant μέρη, μα και λυρικά (στο “Intone” για παράδειγμα).

Tania GiannouliΤο άλμπουμ περιλαμβάνει πολλά κομμάτια (είκοσι τέσσερα!), που κυμαίνονται από διάρκειες 0:44 (υπάρχουν κι άλλα tracks με «μηδενικές» διάρκειες) έως και 7:04, ενώ αρκετά εξ αυτών έχουν μονόλεπτες και δίλεπτες διάρκειες.

Σε κάθε περίπτωση τα κομμάτια, είτε αυτά είναι ολιγόλεπτα, είτε μεγαλύτερα στο χρόνο, ηχούν εντυπωσιακά (συμβάλλει προς αυτό και η ηχογράφηση του άλμπουμ, στο Athens Concert Hall, δηλαδή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, από τους Γιώργο Καρυώτη και Αλέξανδρο Αρεταίο και βεβαίως η μείξη από τον Γ. Καρυώτη στα Sierra Studios), μεταφέροντας πολλές και διαφορετικές επιρροές («κλασικές», «Jarrett-ικές», free-improv κ.λπ.), μεταξύ των οποίων δεν γίνεται να μην ξεχωρίσουμε εκείνες που έχουν παραδοσιακές αφετηρίες (άκου το  “Spiral” για παράδειγμα) και οι οποίες δίνουν ένα ξεχωριστό χρώμα κι έναν διαφορετικό παλμό στα (ηχητικά) δρώμενα.

Τα λυρικά κομμάτια της Τάνιας Γιαννούλη (“Prelude”) είναι εξ ίσου εντυπωσιακά πάντως, το ίδιο, εννοούμε, με τα περισσότερο «δύσκολα» (“Hidden”) και αν κάπου (κάπου λέμε) μένεις ελαφρώς μετέωρος, ως ακροατής, τούτο οφείλεται στην περίεργη ανάπτυξη του track list (με τα 24 κομμάτια), και βασικά στην μεγάλη διάρκεια του δίσκου.

Το ότι θα μπορούσε να δημιουργηθούν δύο δίσκοι βινυλίου απ’ όλο αυτό το υλικό είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο. Όπως κάτι παραπάνω από σίγουρη είναι η επάρκεια, η δύναμη, η τεχνική, η υποβλητικότητα και η πληθωρικότητα (στον συνθετικό, αυτοσχεδιαστικό και εκτελεστικό τομέα) της Τάνιας Γιαννούλη, που σε κάθε περίπτωση έχει τον τρόπο να σε κρατάει δέσμιο των επιλογών της.
Επαφή:
www.rattle.co.nz

Tania Giannouli live at Flagey (Flagey Piano Days 2023) - Spiral

CALLIOPE: Mädchenblumen

[Submersion Records, 2023]

Τάνια Γιαννούλη, Άννα Στερεοπούλου, Calliope, Emi Path: τέσσερις ελληνίδες συνθέτριες στους πιο πρόσφατους δίσκους τους Facebook Twitter
Η Calliope

Η Calliope (Κάλλια Γερακιανάκη) είναι μια συνθέτρια-διαχειρίστρια ηλεκτρονικών από την Αθήνα, η οποία εμφανίζεται τώρα μ’ ένα βινυλιακής διάρκειας digipak-CD, που αποκαλείται “Mädchenblumen”.

Είναι γερμανόφωνο το “Mädchenblumen”; Θα μπορούσε να το πεις κατά μίαν έννοια, επειδή αναφέρεται στον Richard Strauss (1864-1949) και στην ποιητική συλλογή “Mädchenblumen” (Λουλουδοκόριτσα) του Felix Dahn (1834-1912), την οποίαν ο Strauss μελοποίησε.

https://submersionrecords.bandcamp.com/album/m-dchenblumenΕκεί ο Dahn αναφέρει τέσσερις κατηγορίες γυναικών, τις κενταύριες, τις παπαρούνες, τους κισσούς και τα νούφαρα. Αυτά τα λουλουδοκόριτσα για την Calliope αντιστοιχίζονται σε συγκεκριμένα «δικά της» πρόσωπα – και κάπως έτσι αρχίζουν να διαμορφώνονται τα πέντε δικά της tracks, που έχουν τίτλους “Kornblumen”, “Echo’s lament”, “Mohnblumen”, “Epheu” και “Wasserrose”.

Τα κομμάτια είναι χοντρικώς electro, με όχι προδιαγραμμένη εξέλιξη, καθώς αναπτύσσονται κάπως αφηρημένα, και με τέτοιο τρόπο ώστε ο λόγος να παίζει ένα ρόλο όλο και πιο σημαντικό.

Και δεν αναφερόμαστε μόνο στα τραγούδια, που σε κάθε περίπτωση δεν είναι τυπικά τραγούδια (άκου, ας πούμε, το γερμανόφωνο “Kornblumen”), μα στα samples (για παράδειγμα στο “Echo’s lament” ακούμε τους Δημήτρη Χορν και Έλλη Λαμπέτη από το «Ηχώ και Νάρκισσος» του Νότη Περγιάλη) ή στις «ανάποδες» διασκευές (στο “Mohnblumen” ακούς την Calliope να τραγουδά μια στροφή από το «Ξανθομάλλικο αγόρι» των Μίμη Πλέσσα-Ηλία Λυμπερόπουλου, που είχε πει η Τζένη Βάνου).

Γενικώς, είναι το απρόοπτο εκείνο που πρωταγωνιστεί στις συνθέσεις της Calliope (ακούς και συνέντευξη από Τζένη Βάνου στο “Epheu”), που, σε κάθε περίπτωση, ανανεώνει διαρκώς το ενδιαφέρον σου για το άκουσμα, το οποίο δεν ξεφεύγει ποτέ από το πειραματικό πλαίσιο.
Επαφή:
https://submersionrecords.bandcamp.com/album/m-dchenblumen

ΚORNBLUMEN

EMI PATH: Void

[Submersion Records, 2023]

Τάνια Γιαννούλη, Άννα Στερεοπούλου, Calliope, Emi Path: τέσσερις ελληνίδες συνθέτριες στους πιο πρόσφατους δίσκους τους Facebook Twitter

Και με προσωπική δισκογραφία και με συμμετοχές σε σχήματα (στους Okeano π.χ.), η Emi Path (Αιμιλία Παπαθεοχάρη) έχει τώρα νέα δουλειά να προτείνει, που αποκαλείται “Void”. Λέμε για ένα ωραίο digipak CD, που περιλαμβάνει επτά συνθέσεις της.

Σ’ αυτό το άλμπουμ η Emi Path, που κάνει φωνητικά, μιλάει (spoken word), χειριζόμενη σύνθια και ηλεκτρονικά, συνεργάζεται και με άλλους μουσικούς, σε κάποια από τα κομμάτια της, δηλαδή τους Ghone ηλεκτρονικά, Σπύρο Τζέκο κλαρίνο, Κώστα Σιδηροκαστρίτη κιθάρες, Στέλλα Γάσπαρη Κάκαρη σύνθι erebus, ενώ, κάπου, υπάρχει και χορωδία.

To Another WorldΤώρα, το άκουσμα του “Void” εντάσσεται, οπωσδήποτε, στον ήχο της Submersion Records –μιας εταιρείας, που έχει περί τις 20 κυκλοφορίες και προχωρά–, διαθέτει δηλαδή πολλά ηλεκτρονικά, αλλά όχι μόνο ηλεκτρονικά, ενώ οι αναφορές από ποικίλα μουσικά στυλ (ακόμη και από την jazz στο “Jelly void”) του παρέχουν μια δική του «προσωπικότητα».

Βασικά το ambient είναι εκείνο που κυριαρχεί εδώ, υπό την έννοια πως οικοδομούνται περιβάλλοντα, που ναι μεν διαφοροποιούνται ηχητικώς από track σε track, καθώς παρεμβάλλονται τα διάφορα όργανα και οι φωνές, αλλά στη βάση τους (τα περιβάλλοντα) παραμένουν δεμένα στο βάθρο, που δημιουργούν τα σύνθια.

Σύντομο στο χρόνο άλμπουμ, καθώς διαρκεί λιγότερο από μισή ώρα, το “Void” είναι μεστό σαν άκουσμα και σίγουρο σαν πρόταση, δίχως να καταχράται χρόνους και δίχως να επιβάλλει «εμμονές».
Επαφή:
https://submersionrecords.bandcamp.com/album/void

To Another World

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ