FacebookTwitterΗ Ομάδα των Υπερρεαλιστών σε απαρτία (συν ένας σερβιτόρος πίσω από την κουρτίνα). Ο 'Αδωνις Κύρου βρίσκεται πίσω από τον Andre Breton, στην τελευταία σειρά, με τη ριγέ γραβάτα. Φωτ. Jacques Cordonnier.
FacebookTwitterΠορτρέτο του Antonin Artaud δίπλα σε μία πρόσφατη έκδοση του βιβλίου του.
FacebookTwitterΔεν γύρισε τον Καλόγερο, αλλά είχε ρόλο σε δύο παγκόσμια αριστουργήματα του κινηματογράφου, στο Ναπολέοντα του Abel Gance (υποδύεται τον Marat), και στο Πάθος της Ζαν Ντ'Αρκ του Dreyer.
FacebookTwitterΜερικά από τα ταμπλό βιβάν που σχεδίαζε να ενσωματώσει ο Artaud στη δική του (ελεύθερη) μετάφραση του The Monk. Για το σκοπό αυτό, είχε καλέσει ηθοποιούς και φίλους να φωτογραφηθούν μαζί του στο Studio Forest. Ο ίδιος ως καλόγερος !
FacebookTwitterΑπό το 1950, ο 'Αδωνις Κύρου αρθρογραφούσε στο περιοδικό L' Age du Cinema κι από το 1952 στο περίφημο Positif. Τα βιβλία του για τον υπερρεαλισμό στον κινηματογράφο θεωρούνται κλασικά.
Στο Παρίσι, διαβάζοντας τον Μεγάλο Ανατολικό. Από αριστερά: Βιβίκα Εμπειρίκου, Γιώργος Σπυριδάκης, Μαριάνθη Σπυριδάκη, Άδωνης Κύρου, Μαρίκα Μπίτσιου, Κώστας Αξελός (1952-53)(από το μπλογκ του Γ. Κωδωνάκη "Εργαστήρι μάθησης και πολιτισμού). Αριστερά, ο Ado υπογράφει το βιβλίο του Ο Υπερρεαλισμός στον Κινηματογράφο σε μία επισκεψή του στην Αθήνα.