Είναι ντροπή αυτό που συνέβη για μια ακόμα φορά με τις τηλεοράσεις

Είναι ντροπή αυτό που συνέβη για μια ακόμα φορά με τις τηλεοράσεις Facebook Twitter
0

Λίγο πριν τις 5 το πρωί ασθενείς μεταφερόντουσαν απο το νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, που κινδύνευε να το αγγίξουν οι φλόγες, σ' ένα πλοίο που είχαν επιτάξει, όλο το βράδυ οι κάτοικοι έζησαν εφιαλτικές στιγμές, οι φωτιές ισοπέδωναν τα πάντα, ολόκληρους οικισμούς, δάση, ζώα, ό,τι εβρισκαν μπροστά τους.

Τις ίδιες ώρες ανάλογες δραματικές καταστάσεις βίωναν πολλές χιλιάδες άνθρωποι στη Ροδόπη, στην Εύβοια, την Κύθνο, στο Δίστομο, στην Καβάλα, την Βοιωτία, σχεδόν στη μισή χώρα. Υπάρχουν νεκροί, υπάρχουν άνθρωποι που έχασαν τις περιουσίες τους, άνθρωποι που ξεσπιτώθηκαν, οι εικόνες που μετέφεραν απλοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν τρομακτικές.

Όσοι ήθελαν να μάθουν τι συνέβη εκείνες τις ώρες, έπρεπε να αναζητήσουν τοπικές ιστοσελίδες αβέβαιης αξιοπιστίας και κυρίως να μπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου κάτοικοι των περιοχών που καιγόντουσαν μετέφεραν τις αγωνίες τους, τα κανάλια ως το πρωί έπαιζαν επαναλήψεις σήριαλ και πολυκαιρισμένες κονσέρβες.

Είναι ντροπή αυτό που συνέβη για μια ακόμα φορά με τις τηλεοράσεις που είναι πρόθυμες να ξοδέψουν άπειρες ώρες ζωντανών μεταδόσεων για την κηδεία της βασίλισσας της Αγγλίας ή του έκπτωτου μονάρχη της χώρας, αλλά καθόλου πρόθυμες να ενεργοποιήσουν μερικούς δημοσιογράφους και τεχνικούς όταν καίγεται η μισή χώρα.

Το ίδιο συνέβη λίγο καιρό πριν, στη Ρόδο, στη Μαγνησία και όπου αλλού καταστράφηκε ένα κομμάτι της χώρας. Έμοιαζε να αναγκαζόντουσαν να αναφερθούν στις καταστροφές μόνο όταν τουρίστες, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, μετέφεραν τις αγωνίες στις χώρες τους και εκεί τα ΜΜΕ έδιναν σημασία και έκταση στο θέμα.

Είναι θλιβερά όλα αυτά που συμβαίνουν. Δεν αφορούν μόνο τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, τις σκοπιμότητες και τις παθογένειές τους, πρόκειται για τον ορισμό της δυστοπίας...

Είναι ντροπή αυτό που συνέβη για μια ακόμα φορά με τις τηλεοράσεις Facebook Twitter
Αυτό ήταν σήμερα το πρωί το πρωτοσέλιδο της ert.gr (μέχρι αυτή τη στιγμή, 11:09)
Οπτική Γωνία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι λύκοι της Γκράβας, το Χάρβαρντ και το λαγούμι

Οπτική Γωνία / Οι λύκοι της Γκράβας, το Χάρβαρντ και το λαγούμι

Η αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος βρίσκεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και βλέπει την πλάτη της Ζωής Κωνσταντοπούλου, επαναφέρει τα σενάρια συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ και την επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα. Πόσο ρεαλιστικά όμως είναι όλα αυτά; 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
ΕΠΕΞ Πορνό

Οπτική Γωνία / «Δεν μου αρέσει να νιώθω ότι παίζω τον ρόλο που είδαν σε μια ταινία πορνό»

Τρεις γυναίκες μιλούν για το πώς αντιμετώπισαν το θέμα της συστηματικής παρακολούθησης πορνογραφίας από τον ή την σύντροφό τους και για τις επιπτώσεις που είχε στη σχέση τους.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Αντιμόνιο στη Χίο: Τοξική πληγή ή πηγή πλούτου;

Ρεπορτάζ / Αντιμόνιο στη Χίο: Τοξική πληγή ή πηγή πλούτου;

Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εξόρυξη αντιμονίου στη Βόρεια Χίο έχει φέρει σε αντιπαράθεση την τοπική κοινωνία με την κυβέρνηση. Τι υποστηρίζει κάθε πλευρά και πόσο πιθανός είναι ο περιβαλλοντικός κίνδυνος;
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Τις επόμενες μέρες Θα δούμε περισσότερη βία, συλλήψεις και οργή»

Ανταπόκριση από την Κωνσταντινούπολη / «Τις επόμενες μέρες θα δούμε περισσότερη βία, συλλήψεις και οργή»

Ερντογάν εναντίον Ιμάμογλου: Η αρχή ή το τέλος μιας σκληρής σύγκρουσης; O διευθυντής της Milliyet, ο ανταποκριτής της «Süddeutsche Zeitung» και πολίτες περιγράφουν την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη και το χάος που απειλεί τη χώρα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Eνηλικίωση, αυτή η αναπόφευκτη

Οπτική Γωνία / «Όταν, μεγάλος πια, χάνεις έναν γονιό, είσαι πολύ μεγάλος για να μεγαλώσεις»

Βγάζεις ταυτότητα στα 12, παίρνεις δίπλωμα οδήγησης μετά το λύκειο, έχεις δικαίωμα ψήφου στα 17. Όμως η αληθινή ενηλικίωση έρχεται όταν δεν είσαι πια το παιδί κάποιου.
ΛΙΝΑ ΙΝΤΖΕΓΙΑΝΝΗ
Μιχάλης Τσιντσίνης: «Σοβαρή ενημέρωση δεν σημαίνει και ξενέρωτη» Ή «Δεν λείπει η άποψη αλλά η έρευνα και η νηφάλια σκέψη»

Συνέντευξη / Μιχάλης Τσιντσίνης: «Σοβαρή ενημέρωση δεν σημαίνει και ξενέρωτη»

Ο διευθυντής σύνταξης της κυριακάτικης έκδοσης της «Καθημερινής» δίνει την πρώτη του συνέντευξη και μιλά για το μέλλον των εντύπων, την ποιοτική δημοσιογραφία, τα social media αλλά και την κριτική που έχει δεχθεί κατά καιρούς το μέσο στο οποίο εργάζεται. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ