Back to life, back to reality

Back to life, back to reality Facebook Twitter
Και τώρα που τελείωσε ο πρώτος κύκλος της –πολύ επιτυχημένης και με εξαιρετικά ratings– σειράς με ήρωα τον Στέφανο Κασσελάκη, και εν αναμονή της συνέχειας, τι κάνουμε; Φωτ.: Menelaos Myrillas/ SOOC
0

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ τελείωσε ο πρώτος κύκλος της –πολύ επιτυχημένης και με εξαιρετικά ratings– σειράς με ήρωα τον Στέφανο Κασσελάκη, και εν αναμονή της συνέχειας, τι κάνουμε; Παραφράζοντας τον Καβάφη, θα λέγαμε ότι ο άνθρωπος αυτός ήταν μια κάποια λύσις.

Όχι μόνο ως ανεξάντλητη πηγή περιεχομένου στα πάσης φύσεως και απόχρωσης μέσα αλλά και ως αντικείμενο ατέρμονης ψιλοκουβέντας ανά την επικράτεια. Σχόλασε όμως το πανηγύρι, ήρθε το χανγκόβερ και η βροχή, και είμαστε αναγκασμένοι να αντιμετωπίσουμε και πάλι την πραγματικότητα.

Παραφράζοντας τον Καβάφη, θα λέγαμε ότι ο άνθρωπος αυτός ήταν μια κάποια λύσις.

Από όλο αυτό το νταβαντούρι δεν θα μπορούσε να λείψει ο υπουργός Εργασίας, αντιπρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος και ιδρυτής της Ελληνικής Αγωγής (που πριν από λίγες μέρες έγραψε για άλλη μια φορά τον Ευριπίδη, «Ευρυπίδη», αν και αυτό είναι το λιγότερο που θα μπορούσε να καταλογίσει κανείς στον συγκεκριμένο «παιδαγωγικό» φορέα), ο οποίος ξεσπάθωσε κατά των ψηφοφόρων της Αριστεράς που επί χρόνια τους άκουγε να τον κατηγορούν ότι είναι δημιούργημα των media, ότι «μόνον σε μας τους αστούς μετράει η τηλεόραση και η επικοινωνία» και ότι «εμείς οι αστοί παρασυρόμασταν από τις εύκολες διαφημιστικές εκστρατείες διότι δεν είχαμε περιεχόμενο, μας κέρδιζε πάντα η εικόνα ενώ αυτοί ήταν οι "ψαγμένοι", οι "άνθρωποι της ποιότητας"…».

«Εμείς οι αστοί», δηλώνει (δις) με «ταυτοτικό» οίστρο ο κ. Γεωργιάδης… Ποιους εννοεί; Τους δεξιούς; Τους κεντρώους; Τους ψηφοφόρους της ΝΔ; Τους ανθρώπους που εξακολουθούν να (αυτο)αποκαλούνται τιμής ένεκεν μεσαία τάξη ενώ παθαίνουν εγκεφαλικά στο ταμείο του σούπερ μάρκετ και αναρωτιούνται αν θα μπορέσουν να σώσουν την περιουσία τους ή και τη ζωή τους ακόμα στην επόμενη φυσική (ή τεχνητή) καταστροφή;

Σε όλον αυτό τον κόσμο που λαχταρά να είχε, για μια μέρα έστω, προβλήματα πρώτου κόσμου και να μη ζουν στη χώρα της Ευρώπης με τους χαμηλότερους μισθούς, τη χαμηλότερη αγοραστική αξία, το υψηλότερο κόστος ζωής (επιβίωσης) και τις πιο ακριβές υπηρεσίες ίντερνετ και κινητής τηλεφωνίας;

«Εμείς οι αστείοι» θα ήταν ίσως πιο ακριβές, ειδικά αν πρόκειται για τον ίδιο και διάφορους «ανανήψαντες» συνοδοιπόρους του στην ακροδεξιά διαδρομή, όπως ο κ. Πλεύρης, ο οποίος εξανέστη με το περιβόητο ατόπημα του κ. Κασσελάκη περί «κρατιδίου» και με την πρότασή του για θέσπιση αποκλειστικά επαγγελματικού στρατού.

«Δεν σωθήκαμε από τα στελέχη της Goldman Sachs. Δεν ήρθαν εδώ να πολεμήσουνε από τη Μασαχουσέτη. Οι Έλληνες πολεμούσαν πάντα» δήλωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, προκαλώντας τη θυμηδία όσων έχουν κουραστεί να ακούνε και να διαβάζουν για την «αριστεία» και τις υψηλού κύρους ακαδημαϊκές και στελεχικές περγαμηνές των διαφόρων, επιφανών και μη, μελών και συνεργατών της κυβερνητικής παράταξης.

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ