H μάχη της μπύρας στην Αμερική

H μάχη της μπύρας στην Αμερική Facebook Twitter
1

Μπορεί οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες της Αμερικής να έχουν κατηγορηθεί κατά καιρούς ότι παράγουν άοσμες και άγευστες μπύρες, όμως εκείνοι που αναζητούν μια καλή μπύρα στις Ηνωμένες Πολιτείες  έχουν πλέον  πολλές επιλογές. Η αγορά μπύρας σήμερα μοιάζει ολοένα και περισσότερο την εποχή πριν την Ποτοαπαγόρευση, όταν οι μικρές περιφερειακές ζυθοποιίες κυριαρχούσαν στον χάρτη. Μάλιστα είναι τέτοια η ζήτηση για καλή και γευστική μπύρα που υπολογίζεται πως κάθε μέρα δημιουργείται τουλάχιστον μια νέα ζυθοποιία.

Οι μικρές και ανεξάρτητες ζυθοποιίες έχουν ωφεληθεί τα μέγιστα κατά τη διάρκεια της ύφεσης αναλαμβάνοντας μερίδιο της αγοράς που μέχρι πρότινος κατείχαν παραδοσιακά εμπορικά σήματα όπως η Budweiser και Miller Lite. 

Σύμφωνα με το Insights Marketer Beer, η ζήτηση για μπύρα έχει αυξηθεί κατά  13% για κάθε ένα από τα τελευταία τρία χρόνια. Οι δύο μεγαλύτερες ζυθοποιίες της Αμερικής, η Anheuser-Busch και η MillerCoors, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν περίπου τα τρία τέταρτα της εγχώριας αγοράς, ενώ οι μικρές ζυθοποιίες μόλις το 6,7%. 

Αλλά ακόμη και τα μεγάλα αφεντικά έχουν παρατηρήσει την αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Ενώ οι πωλήσεις των μεγάλων εμπορικών σημάτων τους έχουν πέσει στα ανοικτά, τα κέρδη τους  μεγαλώνουν από την «crafty beer» όπως ονομάζεται η βιομηχανική μπύρα που μοιάζει και πωλείται σαν μπύρα μικροζυθοποιίας.

Αυτό έχει οδηγήσει σε κάποια συζήτηση σχετικά με το τι συνιστά μια craft μπύρα και τι όχι και βεβαίως τι φορολογικές συνέπειες έχει αυτό για τις εταιρείες. Η Brewers Association που προωθεί τα συμφέροντα των μικρών, ανεξάρτητων, και παραδοσιακών ζυθοποιιών  που παράγουν έως 6 εκατομμύρια βαρέλια μπύρας ετησίως. 

Υπό αυτό τον ορισμό η μεγαλύτερη ζυθοποιία είναι η Boston Beer, κατασκευάστρια του Samuel Adams, η οποία παρήγαγε πάνω από 2 εκατομμύρια βαρέλια πέρυσι. Ο αριθμός αυτός συμβαίνει επίσης να αποτελεί και το όριο για την ευνοϊκή μεταχείριση που τυγχάνουν από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και που τους επιτρέπει να κάνουν ένα «διάλειμμα» από την καταβολή του ειδικού φόρου κατανάλωσης.

Καθώς η βιομηχανία μπύρας αναπτύσσεται διαρκώς  η  Brewers Association σκέφτεται ότι σύντομα τα περισσότερα από τα μέλη της βρεθούν στο σημείο που βρίσκεται η Boston Beer και σύντομα θα κληθούν να ανταγωνιστούν στα ίσα τις μεγάλες εταιρείες με ότι βεβαίως αυτό συνεπάγεται. 

Γι 'αυτό το λόγο η Ένωση πιέζει το Κογκρέσο να περάσει ένα νομοσχέδιο που θα αυξήσει το όριο για τον ειδικό φόρο στα 6 εκατομμύρια βαρέλια ετησίως δίνοντας ανάσα στους μικρούς επιχειρηματίες. Όμως, το Ινστιτούτο Μπύρας στο οποίο εκπροσωπούνται εξίσου οι μικρές και οι μεγάλες βιομηχανίες έχει άλλη προσέγγιση και πιέζει το Κογκρέσο για συνολική μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης σε όλες τις κατηγορίες που αφορούν τον κλάδο.

Οι αντίπαλοι του νομοσχεδίου για τον φόρο -ο οποίος δεν έχει προσαρμοστεί από το 1991- σπεύδουν να τονίσουν πως ο πληθωρισμός έχει ήδη μειώσει τη δραστικότητά του μέτρου ενώ υπάρχουν και ορισμένοι που θέλουν τον φόρο σε υψηλά επίπεδα προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Άλλοι γερουσιαστές φαίνεται να αντιλαμβάνονται πλέον πως το ποιο ακριβό συστατικό της μπύρας είναι ο ίδιος ο φόρος κατανάλωσης . Ίσως είναι αυτός που της δίνει και την πικρή γεύση θα έλεγε κανείς σκωπτικά. Το βέβαιο είναι ότι ο χάρτης της μπύρας αλλάζει και οι μάχες που θα ακολουθήσουν θα ορίσουν και τη φυσιογνωμία του κλάδου στη νέα εποχή- τραστ και λίγους παίκτες ή μικρές διεσπαρμένες βιομηχανίες.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια