Την υψηλότερη επισκεψιμότητα του χρόνου σημειώνουν τα site γνωριμιών αυτές τις μέρες

Την υψηλότερη επισκεψιμότητα του χρόνου σημειώνουν τα site γνωριμιών αυτές τις μέρες Facebook Twitter
0

Την πρώτη Κυριακή του χρόνου, τέσσερις μέρες μετά την έλευση του 2015, σημειώθηκαν τα μεγαλύτερα νούμερα επισκεψιμότητας του χρόνου για κάποια δημοφιλή site γνωριμιών. Οι μετρήσεις δείχνουν επίσης ότι η περίοδος από τώρα μέχρι την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι η πιο ενεργή για τις διαδικτυακές γνωριμίες και το online dating.

Δεδομένα που συλλέχθηκαν για λογαριασμό των site Match.com και Plenty of Fish, δείχνουν ότι το βράδυ της περασμένης Κυριακής, μεταξύ 5 και 8 μ.μ. (ώρα Νέας Υόρκης), ήταν το πιο "απασχολημένο" τρίωρο του χρόνου, με βάση την κίνηση στα site. Το Match.com συγκεκριμενοποίησε ακόμα περισσότερο τις μετρήσεις του, αναφέροντας ότι το peak σημειώθηκε στις 7.52 μ.μ.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, η αυξημένη διαδικτυακή δραστηριότητα αυτού του τύπου μπορεί να οφείλεται στον ελεύθερο χρόνο που διαθέτει ο κόσμος την περίοδο των γιορτών και στο πώς τον αξιοποιούν, μένοντας προσκολλημένοι στις οθόνες των υπολογιστών και των κινητών τους. Η Wall Street Journal επισημαίνει πως τα Χριστούγεννα είναι παραδοσιακά μια μοναχική περίοδος του χρόνου για πολύ κόσμο. Παλιότερη βρετανική έρευνα που διεξήχθη το 2010 έδειξε ότι πάνω από το 1/3 των νέων ηλικίας 18-34 ετών ανησυχούν για τη μοναξιά των γιορτών. - Α.Δ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ