Μάρτυς μου ο Θεός: Ένα θεατρικό έργο για την ψεύτικη ευμάρεια του 2004 και την παρακμή που ακολούθησε.

Μάρτυς μου ο Θεός: Ένα θεατρικό έργο για την ψεύτικη ευμάρεια του 2004 και την παρακμή που ακολούθησε. Facebook Twitter
1

Μάρτυς μου ο Θεός: Ένα θεατρικό έργο για την ψεύτικη ευμάρεια του 2004 και την παρακμή που ακολούθησε. Facebook Twitter
Το σκηνικό της παράστασης λιτό και απλό. Ένα παγκάκι, μια καφέ τσάντα με τα απαραίτητα και ο πρωταγωνιστής ντυμένος με την επίσημη εμφάνιση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004...

 

Βοτανικός, Κυριακή βράδυ. Αφήνεις πίσω σου την πολύβουη Κωνσταντινουπόλεως και περπατάς στα στενά δρομάκια της περιοχής. Εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, κλειστά συνεργεία, διώροφες κατοικίες και καταστήματα ψιλικών βγαλμένα από άλλη εποχή. Στην οδό Μελενίκου ο πολυχώροςVault φιλοξενεί για δεύτερη συνεχή χρονιά το έργο του Μάκη Τσίτα, Μάρτυς μου ο Θεός που είναι βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημά του που πέρυσι είχε  τιμηθεί  με το Βραβείο Λογοτεχνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Την σκηνοθεσία έχει αναλάβει η Σοφία Καραγιάννη, ενώ στον πρωταγωνιστικό ρόλο είναι ο Ιωσήφ Ιωσηφίδης. Πρόκειται για  έναν μονόλογο που εκτυλίσσεται με φόντο την Αθήνα του 2004 και κεντρικό ήρωα τον Χρυσοβαλάντη. Έναν τυπικό αντιήρωα της εποχής μας, οπλισμένο με χιούμορ, ο οποίος είναι πενηντάρης, άνεργος και με υγεία κλονισμένη. Ο Χρυσοβαλάντης είναι ο άνθρωπος που όλοι έχουμε δει σε διάφορες στιγμές στην πόλη. Στα σκαλιά κάποιας εκκλησίας, να βγαίνει από οίκους ανοχής αλλά και στους δρόμους με σκυμμένο το κεφάλι και τις σκέψεις του να τον βομβαρδίζουν. Η ζωή του είναι μια συνεχής αναμέτρηση με την πραγματικότητα. Οι γυναίκες που συναντά, οι εργοδότες του, ακόμη και η ίδια η οικογένειά του τον προδίδουν και όλα αυτά εξελίσσονται παράλληλα με μια  κοινωνία που, παρά την επιφανειακή ευμάρεια, βυθίζεται καθημερινά στην παρακμή. Το σκηνικό της παράστασης λιτό και απλό. Ένα παγκάκι, μια καφέ τσάντα με τα απαραίτητα και ο πρωταγωνιστής ντυμένος με την επίσημη εμφάνιση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Η ώρα περνά χωρίς να το αντιληφθείς, η ερμηνεία  καθηλωτική και όταν  μια παράσταση σε ακολουθεί είναι σίγουρο ότι έχει πετύχει τον σκοπό της.

Ζούμε ένα κοινωνικοπολιτικό θρίλερ. Άνθρωποι που πνίγονται στο νερό, άνθρωποι που πνίγονται στην απελπισία και στην ανεργία, άνθρωποι που πέφτουν γιατί δεν αντέχουν, άνθρωποι που σωπαίνουν, άνθρωποι που φωνάζουν και δεν ακούγονται. Και επειδή στα θρίλερ από κάποιο σημείο και μετά συνηθίζεις το αίμα και τον τρόμο φοβάμαι την εξοικείωση με όλη αυτή την κατάσταση.

«Τον αγάπησα τον Χρυσοβαλάντη» λέει ο  Ιωσήφ Ιωσηφίδης. «Από την ανάγνωση του βιβλίου. Μετά, κάθε φορά που διάβαζα το θεατρικό, πάντα στο τέλος με έπιανα να συγκινούμαι. Ώσπου τρεις βδομάδες πριν την πρεμιέρα είπα ότι αυτός είσαι εσύ. Οι άλλοι θα γελάνε και θα συγκινούνται μαζί σου. Λατρεύω να παίζω την παράσταση. Μου δίνει την ευκαιρία να βγάλω όλα τα όπλα της υποκριτικής φαρέτρας μου, αυτά που έχω τελοσπάντων, να τα δουλέψω, να τα αναπτύξω και να πειραματιστώ. Ένα άλλο στοιχείο που με τρελαίνει είναι οι ψαλμοί. Από μικρός ψάλλω δίπλα στον πατέρα μου που ασχολείται επαγγελματικά με την βυζαντινή μουσική, οπότε όλο αυτό το θεώρησα ευτυχή συγκυρία. Επίσης, σημαντικά στοιχεία που με ελκύουν στον Χρυσοβαλάντη είναι το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός του, πατήματα πολύτιμα για μένα, ώστε να μπορέσω να τον σκιτσάρω. Το Μάρτυς μου ο Θεός, θεωρώ ότι είναι μια τυχερή παράσταση όσον αφορά τη συνεργασία συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού. Μας ενώνει η αγάπη μας για τον ήρωα, σε βαθμό που να αναδεικνύουμε πλήρως και τις στραβές πλευρές του χαρακτήρα του. Μας ενώνει και η ανάγκη μας να βροντοφωνάξουμε όλες τις κοινωνικοπολιτικές αλήθειες που εντοπίσαμε στο έργο».

Μάρτυς μου ο Θεός: Ένα θεατρικό έργο για την ψεύτικη ευμάρεια του 2004 και την παρακμή που ακολούθησε. Facebook Twitter
Σοφία Καραγιάννη

Η Σοφία Καραγιάννη, η σκηνοθέτιδα, υποστηρίζει ότι «ο Μάκης Τσίτας έδωσε στην νεοελληνική λογοτεχνία έναν από τους πιο καλογραμμένους ήρωες. Ο Χρυσοβαλάντης μέσα από τον ατέρμονο μονόλογό του όχι μόνο εκφράζει τις σκέψεις όλων μας, αλλά καταφέρνει μέσα από τη περιγραφή της δικής του ‘ρημαγμένης’ ζωής, ταυτόχρονα, να σκιαγραφήσει μια κοινωνία που νοσεί αλλά δεν το έχει καταλάβει, αφού ο ήρωας υποφέρει σε στιγμή ακατάλληλη, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες, εκεί που η χώρα έχει βάλει τα καλά της και ετοιμάζεται να ζήσει μεγάλες στιγμές. Εκείνη την εποχή αν θυμάστε  η Αθήνα ήταν πεντακάθαρη από αδέσποτα, τρελούς  και επαίτες. Για τον Χρυσοβαλάντη η εργασία δεν είναι μόνο βιοπορισμός αλλά και ισορροπία, για αυτό όταν μένει άνεργος χάνει την εσωτερική του ισορροπία και όλα βγαίνουν στη φόρα. Θεοφοβούμενος, ξενοφοβικός, αφελής, φοβισμένος και βαθειά μόνος καταφεύγει στο Θεό και δημιουργεί μια μοναδική σχέση μαζί του».

«Η κοινωνία που ζούμε θεωρείς  ότι εξουδετερώνει -κατά κάποιον τρόπο- τους αδύναμους και ευνοεί τους ισχυρούς;» την ρωτώ. «Αυτό ακριβώς είναι το θέμα και η αρετή αυτού του κειμένου. Ο Τσίτας πολύ έξυπνα, μέσα από την πορεία αλλά κυρίως την κατάληξη του ήρωα, μας δείχνει  μια κοινωνία που έχει εφεύρει έναν πανίσχυρο μηχανισμό εξουδετέρωσης των αδύναμων. Τον Χρυσοβαλάντη τον προδίδουν όλοι, οι εργοδότες του, το περιβάλλον του, οι γυναίκες και κυρίως η ίδια του η οικογένεια.  Άνεργος και χρεοκοπημένος δεν θα μπορούσε να έχει καμία τύχη», απαντά. «Όταν πρωτοδιάβασα το έργο πίστεψα πως ο Χρυσοβαλάντης είναι ένας χαρακτήρας με υπερβολικά πολλά αλληλοσυγκρουόμενα χαρακτηριστικά που δεν τα συναντάς εύκολα σε άτομα γύρω σου. Ότι ήταν ένας άνθρωπος που υπάρχει, αλλά πρέπει να τον πετύχεις κάπου μέσα στο πλήθος. Στη διάρκεια των παραστάσεων πέρυσι, θεατές έρχονταν και μου έλεγαν διάφορες περιπτώσεις ανθρώπων του περιβάλλοντός τους, που ήταν σε λίγο πιο ‘μειονεκτική’, ας πούμε, θέση από τον ήρωα μας. Και μάλιστα ο αριθμός αυτών των συνανθρώπων μας άρχισε στα μάτια μου να φαίνεται μεγάλος. Μπορεί να μην είναι ο τύπος του μέσου Έλληνα στην πλειοψηφία, αλλά σίγουρα όλοι μας έχουμε ένα ή περισσότερα στοιχεία από τον ταλαίπωρο χιουμορίστα Χρυσοβαλάντη», επισημαίνει ο Ιωσήφ. «Με την οικονομική κρίση υπήρξε ένα ξεγύμνωμα. Όλα ήρθαν στο φως. Και τα καλά και τα στραβά. Έπεσαν οι μάσκες. Στις προσωπικές, στις κοινωνικές, στις οικονομικές αλλά και στις οικογενειακές σχέσεις. Σαφώς και αναδύθηκαν δυνάμεις δημιουργικές ,όπως σε κάθε κρίση, σαφώς και χάλασαν σχέσεις και κάποιοι έπεσαν από τα σύννεφα για ανθρώπους που είχαν γύρω τους, σαφώς και αναπτύχθηκαν πολλά κινήματα αλληλεγγύης και ας μην προβάλλονται ποτέ, σαφώς κάποιοι αναθεώρησαν πράγματα για τον εαυτό τους, για το τι σημαίνει επιβίωση, για το πώς είναι να είσαι σε μια μόνιμη ανασφάλεια σε σχέση με την επιβίωση. Πάντα για μένα τα πράγματα και τα γεγονότα έχουν πολύπλευρα αποτελέσματα», τονίζει.

Μάρτυς μου ο Θεός: Ένα θεατρικό έργο για την ψεύτικη ευμάρεια του 2004 και την παρακμή που ακολούθησε. Facebook Twitter
Ο Χρυσοβαλάντης μέσα από τον ατέρμονο μονόλογό του όχι μόνο εκφράζει τις σκέψεις όλων μας, αλλά καταφέρνει μέσα από τη περιγραφή της δικής του ‘ρημαγμένης’ ζωής, ταυτόχρονα, να σκιαγραφήσει μια κοινωνία που νοσεί αλλά δεν το έχει καταλάβει...

«Ο ήρωας επισκέπτεται τους οίκους ανοχής, αγαπά τις γυναίκες, μιλά συνεχώς για αυτές. Τελικά, η  ζωή αναγεννιέται μέσα από τον έρωτα;». «Σκεφτείτε τι θα ήταν η ζωή χωρίς έρωτα. Για μένα είναι η κινητήριος δύναμη των πάντων. Αν σε χτυπήσει το βελάκι, τι μπορεί να σε κάνει να συγκρατηθείς. Η ζωή γεννιέται και υπάρχει για τον έρωτα. Ο Πλάστης, όποιος και αν ήταν, είχε μεγάλη έμπνευση και μεγάλη αγάπη για μας, όταν αποφάσισε να μας τον στείλει. Ο Χρυσοβαλάντης εναγωνίως ψάχνει τον έρωτα, την αγάπη, το απλό χάδι, την τρυφερότητα. Μιλάει τρυφερά στις πόρνες και  τις εκτιμά  περισσότερο από τις υπόλοιπες γυναίκες. Τις υπόλοιπες  τις κριτικάρει κατά περίσταση, αλλά προφανώς και δεν έχει καμία ελπίδα μαζί τους, όπως θα καταλάβει κάποιος που θα δει την παράσταση. Είναι ένα πλάσμα που αναζητά  την αγάπη. Την βρίσκει όμως; Μόνο στον Θεό, στον δικό του Θεό, με τον οποίο κάνουν τις πιο ωραίες και αστείες συζητήσεις και στη γιαγιά του τη Χρυσοβαλαντία, με την οποία έχει το ίδιο όνομα και σχεδόν την ίδια κατάληξη, όπως θα διαβάσει κάποιος στο έξοχο βραβευμένο έργο του Μάκη Τσίτα», αφηγείται.

«Σκέφτομαι μήπως συντελείται σιγά - σιγά η άλωσις της Ελλάδος. Κι αυτή τη φορά δεν υπάρχει κερκόπορτα. Μήπως εθελουσίως προετοιμάζεται η Ελλάς για την αυτοπαράδοση της; Και μήπως η επίσημη τελετή παράδοσης θα είναι η τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων; Ανοίξαμε διάπλατα τις πύλες και το βάραθρο στο βάθος; Οδεύουμε προς βύθιση; Τουλάχιστον να μας ρίξουν στα μαλακά, πάει στην ευχή. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι αυτοί που κινούν τα νήματα έχουν σκοπό να μας τινάξουν πάνω στα βράχια, πάνω στα κοφτερά, απόκρημνα βράχια».

«Ζούμε μέρες απώλειας; Καθημερινά χάνονται ζωές, θέσεις εργασίας και  μισθοί». «Ζούμε ένα  κοινωνικοπολιτικό θρίλερ» λέει η Σοφία. «Άνθρωποι που πνίγονται στο νερό, άνθρωποι που πνίγονται στην απελπισία και στην ανεργία, άνθρωποι που πέφτουν γιατί δεν αντέχουν, άνθρωποι που σωπαίνουν, άνθρωποι που φωνάζουν και δεν ακούγονται. Και επειδή στα θρίλερ από κάποιο σημείο και μετά συνηθίζεις το αίμα και τον τρόμο φοβάμαι την εξοικείωση με όλη αυτή την κατάσταση». Υπάρχει κάτι που να σας δίνει ελπίδα σήμερα; με τον Ιωσήφ  να λέει «βέβαια. Είμαι αρκετά αισιόδοξος και δεν αφήνω εύκολα κάτι να μου ρίξει τη διάθεση μου και εννοώ από τα καθημερινά ζητήματα. Ελπίδα μου δίνει η δημιουργία, το να είσαι αεικίνητος και να δημιουργείς. Ελπίδα μου δίνουν οι ανθρώπινες σχέσεις, οι φίλοι μου, η οικογένειά μου, οι ωραίες συζητήσεις και φυσικά μια κρύα μπύρα λέγοντας  χαζομαρούλες και γελώντας ακατάπαυστα γύρω από ένα τραπέζι».

Μάρτυς μου ο Θεός: Ένα θεατρικό έργο για την ψεύτικη ευμάρεια του 2004 και την παρακμή που ακολούθησε. Facebook Twitter
Ιωσήφ Ιωσηφίδης: Λατρεύω να παίζω την παράσταση. Μου δίνει την ευκαιρία να βγάλω όλα τα όπλα της υποκριτικής φαρέτρας μου, αυτά που έχω τελοσπάντων, να τα δουλέψω, να τα αναπτύξω και να πειραματιστώ...

Ιnfo:

Μάρτυς Μου ο Θεός

Πολυχώρος Vault: Μελενίκου 26, Βοτανικός, 2130356472, 6945993870,

Κάθε Σάββατο στις 18:00 και Κυριακή στις 21:00

Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ (κανονικό), 8 ευρώ (προπώληση, φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65 και πολυτέκνων) και 5 ευρώ (ανέργων)

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια