LIVE!

Γιατί όλοι μισούν τους εικοσάρηδες της Αθήνας;

Γιατί όλοι μισούν τους εικοσάρηδες της Αθήνας; Facebook Twitter
35

Λίγοι ταυτίστηκαν με το μεγάλο αφιέρωμα του M. Hulot (κείμενο) και Freddie F. (φωτογραφίες) στους εικοσάρηδες. Αλλά όλοι το διάβασαν. Στο facebook, στο twitter, ακόμα και στις «Εξομολογήσεις» του LIFO.gr, το αμφιλεγόμενο αφιέρωμα έκανε κάποιους να διαμαρτύρονται για την επιλογή των προσώπων (ήταν πιο κουλ απ' ό,τι έπρεπε και λίγοι δήλωναν άνεργοι) και άλλους να γκρινιάζουν για την κατάντια της σημερινής νεολαίας, θεωρώντας φυσικά πως όταν αυτοί ήταν εικοσάρηδες ήταν και γαμώ τα παιδιά...

«Ναρκισσισμός στο έπακρο» σχολιάζει ο Γιάννης Γ. «Χωρίς καθρέφτη, γυαλιά υπερτεράστια με κοκάλινο, ας πούμε, σκελετό, instagram και πανάκριβα ρούχα δεν θα άντεχαν ούτε δευτερόλεπτο. Ακαλλιεργησιά (όχι αμορφωσιά), παιχνιδομηχανές, τεμπελιά, "smart" phone, facebook, twitter και Μύκονο. Δεν μιλάω για όλα βεβαίως τα παιδιά, αλλά για τη συντριπτικότατη πλειονότητα. Είμαι πολύ απαισιόδοξος, ε; Μάλλον ρεαλιστής».

«Δεν μου αρέσει η γενιά μου» γράφει ο/η Friday. «Από το σχολείο έβλεπα ότι δεν πάμε καλά. Βγαίνω με φίλους και πιο πολύ τους νοιάζει να κάνουν check-in για να "δείξουν" ότι βγαίνουν κι έχουν κοινωνική ζωή από το να πούμε δυο κουβέντες. Το φαίνεσθαι έχει αλλάξει τα φώτα τού είναι. Όσο για σχέσεις, σεξ κ.λπ., μόνο εμένα μου φαίνονται δύσκολα; Οk, εκεί, πες, φταίω, αλλά αυτή η ευκολία κάνει εμάς τους ρομαντικούς να δυσκολευόμαστε διπλά. Μια γενιά κακομαθημένων άφραγκων, ρε παιδιά. Οξύμωρο...».

O DLAB στέκεται σε μια φράση του αφιερώματος: «Λέει ένας από τους εικοσάρηδες: "Νομίζω ότι είμαστε η γενιά που τα τελευταία χρόνια προσπαθεί περισσότερο και συμβιβάζεται λιγότερο από τις προηγούμενες". Κάποιος να τον ενημερώσει ότι στην ακμή της γενιάς του καταργήθηκαν όλα τα εργασιακά δικαιώματα. Εκτός και αν "δεν συμβιβάζομαι" σημαίνει κάνω ένα ακόμα τατουάζ».

Ο/η Picknick διαφωνεί. «Από τη γενιά των '90s που έτρωγε τα λεφτά του μπαμπά για να πάει σε ρέιβ πάρτι στη Σαμοθράκη σίγουρα αυτή είναι καλύτερη, δεν έχει τίποτε αυτονόητο... Και ενηλικιώθηκε όταν άρχιζε η οικονομική κρίση στη χώρα... Οπότε, για την κατάλυση των εργασιακών δικαιωμάτων, σίγουρα δεν φταίνε αυτά τα παιδιά...».

Άλλο που ιντριγκάρει πολλούς σχολιαστές είναι το πώς βαθμολογούν οι εικοσάρηδες την ερωτική τους ζωή. Π.χ. γράφει ο MrQuestions: «Μα, όλους τους πορνοστάρ μαζέψατε; 8,5/10 ο ένας, 9 ο άλλος, 10 η άλλη... Μας γαμάτε την ψυχολογία εκεί στη Λάιφο!».

Ενδιαφέροντες (αλλά μάλλον παρατραβηγμένους) συνειρμούς κάνει ο Σταμάτης: «Άμα έκανε όλη η νεολαία σεξ έτσι όπως περιγράφουν τα παιδιά εδώ ή αν ήταν, έστω, τόσο εύκολο, δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο ούτε ως χώρα, ούτε ως γενιά. Μια γενιά που έχει εξαφανιστεί από το προσκήνιο και απλώς κάνει ό,τι όλοι. Νομίζω ότι μαζί με τη φθορά της κρίσης ήρθε και η φθορά της προσωπικότητας των νέων. Δεν θέλω να σκέφτομαι πώς θα είμαστε σε 10 χρόνια ή όταν θα έρθουν τα πραγματικά προβλήματα και δεν θα έχουμε το θάρρος να τα αντιμετωπίσουμε».

«Έχω παρατηρήσει το εξής και το οποίο είναι πολύ έντονο – και νομίζω θα συμφωνήσετε», γράφει ο Νοών... νοείτω. «Οι σημερινοί σαραντάρηδες, εκ των οποίων αρκετοί είναι και γονείς, έχουν ακόμα την ψυχοσύνθεση της μετεφηβείας. Κύριο αίτιο αυτής της κατάστασης είναι οι οικογένειές τους αλλά και η γενικότερη ελληνική νοοτροπία: "είναι ακόμα νέοι, είναι ακόμα παιδιά" (!). Με δεδομένη αυτή την κατάσταση των περισσότερων σαραντάρηδων, φανταστείτε πώς πρέπει να νιώθουν οι εικοσάρηδες... Όταν όλοι πραγματικά ωριμάσουμε (δεν είναι εύκολο), τότε και οι εκάστοτε εικοσάρηδες θα ανέβουν μια βαθμίδα. Μην αναφερθώ στους εξηντάρηδες... γεμίσαμε μεγαλομπεμπέκες και μεγαλομπεμπέκους...».

Ο/η Dark Nevada υποστηρίζει ότι διαφέρει απ' την υπόλοιπη νέα γενιά: «Είμαι 17 χρόνων. Από επιλογή εδώ κι έναν χρόνο έχω κλείσει το facebook, έχω μόνο το mail μου, τον λογαριασμό στο Lifo.gr. και το tumblr μου (που είναι καθαρά προσωπικός λογαριασμός με τη δουλειά μου – φωτό, κείμενα). Είναι λυπηρό να ξέρεις πως η νεολαία σήμερα έχει βυθιστεί στην καφρίλα των social media. Φίλοι είναι αυτοί που θα σε ψάξουν εκτός facebook, θα στείλουν "Καλημέρα" με ένα απλό sms, θα πάρουν τηλέφωνο, και όχι οι φαινομενικοί "φίλοι" που απλώς θα σε τσατάρουν με ένα "Χάθηκες"!».

Στο τέλος, πάντως, κι επειδή μερικές φορές η αλήθεια βρίσκεται στη μέση, γράφει ο Βαγγέλης: «Κάθε γενιά έχει τα υπέρ και τα κατά της και είναι όλα συζητήσιμα, εκτός ίσως από ένα: θα είναι η γενιά που θα κάνει τα λιγότερα παιδιά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το πώς θα μοιάζει ο κόσμος του μέλλοντος».

Αλλά και ο/η LT12 τα είπε όλα με μια πρόταση: «Οι εικοσάρηδες είναι νάρκισσοι εκ φύσεως, είτε είμαστε στο 2013 είτε στο 1960».

35

LIVE!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

19 σχόλια
Το πιο σωστό το σχόλιο του 'Picknic'. Η χειρότερη γενιά πιστεύω, χαλαρά η δικιά μου των σημερινών 30-40ρηδων. Μηδέν ψάξιμο σε χαρακτήρα, ενδιαφέροντα, ηθικές-αισθητικες αξίες. Γενική ανωριμότητα πίσω από την επίφαση μιας επιφανειακής προκάτ προοδευτικότητας, που την πήραμε ετοιμη από τους προηγούμενους της δεκαετίας '60-70, που εκείνοι τουλάχισοτν εστω για να ρίχνουν γκόμενες είχαν διαβάσει 10 βιβλία
Μάλιστα. Ατυχής κριτική, γεμάτη κουραστικά στερεότυπα. Σαν τώρα θυμάμαι την ξαδέλφη μου (33) να μου λέει ''πως εμείς δεν τα κάναμε αυτά'', κριτικάροντας τα κοριτσάκια του λυκείου (σημερινοί 20κάτι), την ίδια κριτική που έκανε η πρώην μου (23) κριτικάροντας πάλι τα σημερινά κοριτσάκια του Λυκείου. Και επιθυμόντας να γίνω προβοκατόρικος (όπως και ο τίτλος του εν λόγω άρθρου), θα πω πως είμαι 26 μου φαίνεται αστείο να μας γίνεται κριτική από την πλέον απολιτίκ και αδιάφορη γενιά. Ναι παλικάρια της ''generation-x'' , μεγαλωμένα με Nitro και γαλουχημένα με τις αξίες του Κωστοπουλισμού, είστε σε θέση να κρίνετε τον σημερινό 20άρη? Τη στιγμή που χάψατε κι εσείς το παραμύθι της ''καλοπέρασης'' και του νεο-πλουτισμού? Κάποιος φίλος αναφέρει πως οι σημερινοί 20ρηδες δεν κάνουν τίποτα για την κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων, λες και ο σημερινός 30ρης-40ρης-50ρης έχει μικρότερη υποχρέωση να αντισταθεί. Ο ίδιος που όταν του μιλούσες για τα κοινά στη δεκαετία του 90, θα σου απαντούσε ωχαδελφικά ''δεν ..νται όλοι τα ίδια σ..τά είναι'', προφανώς συνεπαρμένος από το κυνήγι του α λα ελληνικά free-market oνείρου. Η κριτική που κάνουμε φίλοι είναι ενδεικτική της γενιάς μας, δεν αντανακλά το ποιοι είμαστε ώς άτομα. Φιλικά.
Σωστό. Όλοι πια με τη φοβία ότι οι σημερινοί 20ρηδες γ***άνε περισσότερο. Ξεχνάμε ότι πριν από κανέναν αιώνα στα χωριά έβγαζαν τα μάτια τους, μικροί-μεγάλοι-παντρεμένοι-παπάδες και ζωντανά μαζί, άσχετο αν δεν υπήρχε το αντίστοιχο lifestyle και το έκαναν στα κρυφά
p.s. Αδιάφορους, ακαλλιέργητους, άψαχτους, ξενέρωτους μπορεις να τους πεις τους Gen.X. Απολιτίκ, με τίποτα. Στα 90s ΠΑΣΠ, ΔΑΠ ΚΝΕ έδιναν και έπαιρναν. Μάλλον υπερ-πολιτικοποιήση έπαιζε, έστω σε ποδοσφαιρικό και πρακτικό/antiintellectual επίπεδο
"νάρκισσοι εκ φύσεως " ?? νομιζω πως ειναι ισως ενα απο τα χειροτερα χαρακτηριστικα μια νεας γενιας , γιατι εαν απο τοσο νωρις αυτοδοξαζονται , τοτε οι στοχοι που θεσανε ηταν πολυ μικροι, για μια γενια αλλαγων που ελπιζουμε ..
Ετσι κ αλλιως , ο χαρακτηρισμος "εικοσαρηδες" αποτελει γενικευση. Υπαρχουν παιδια που στα 20 χρονια τους συμπληρωνουν το εισοδημα της οικογενειας.Υπαρχουν κ αλλοι που συχναζουν σε νυχτερινα μαγαζια μια-2 φορες την εβδομαδα.Παρατηρουνται και τα 2 ακρα τοσο στους 20αρηδες, οσο και στις υπολοιπες γενιες, λογω της οικονομικης καταστασης στην Ελλαδα.Αξιζει να γνωριζουμε κ να θυμομαστε κ τις 2 πλευρες. Για τον κυριο που ειπε οτι μια εξοδος κανει 15-20 ευρω...ας ενημερωθει πως εξαρταται σε ποια περιοχη βγαινεις, σε τι μαγαζι πας+φυσικα μαζι με ποσα ατομα μοιραζεσαι το ταξι, ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ παιρνεις ταξι.
Δηλαδή όλοι οι εικοσάρηδες είναι ίδιοι; Όλοι οι τριαντάρηδες αντίστοιχα; Είμαι 39 και δεν είμαι ίδιος με τους υπόλοιπους σαραντάρηδες. Ξεκολλήστε από τα στερεότυπα και ζήστε τη ζωή σας και την ηλικία σας. Δεν υπάρχει σωστή και λανθασμένη συμπεριφορά ανά γενιά, μόνο κομπλεξικοί άνθρωποι ανεξαρτήτως ηλικίας.Γουστάρω να συναντώ ανθρώπους και να μαθαίνω από αυτούς είτε είναι 20, είτε 80. Κουράστηκα με τα χάσματα. Ας επικοινωνήσουμε!
Πάντα οι μεγαλύτεροι "μισούν" τους νεότερους. Στην πραγματικότητα αυτό που μισείς είναι τα δικά σου "γηρατειά", το ότι μεγαλώνεις. Είναι καθαρά ψυχολογικό θέμα.Επίσης πάντα ο νέος σε ηλικία θα χρησιμοποιήσει ό,τι καινούριο τεχνολογικά του προσφέρει η εποχή του.
Το μίσος ΠΟΥ ακριβώς το διακρίνετε?Ή το "εμένα ή με αγαπάνε ή με μισούνε" είναι μια ακόμα ανάγκη του ναρκισσισμού σας?Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω παιδιά αλλά αυτό που προξενείτε κατά βάση είναι αδιαφορία, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
Δον Ιδιώτης 28.5.2013 | 01:50Έλα Δον Ιδιώτη... Τώρα διάβασα το σχόλιο σου. Δεν σε έχω άχτι. Κουβέντα κάνουμε με τα πάνω της και τα κάτω της. Αν πρόκειται περί ζήλιας εντάξει, αλλά νομίζω έγραψες μίσος. Μπορεί να μη το κατάλαβα καλά... Πάντως αν θέλεις τη προσωπική μου γνώμη, δεν θα ήθελα με τίποτα να ξαναγίνω 20 χρονών. Τη θεωρώ μία αρκετά άχαρη περίοδο στη ζωή μας. Των περισσοτέρων ίσως. Όλα χτυπάνε κόκκινο χωρίς κανέναν ουσιαστικό λόγο. Πραγματικά δεν ξέρεις τι θέλεις και προς τα που να πας. Άλλο τώρα αν νομίζεις πως ξέρεις. Είναι και αυτή η ψευδαίσθηση της παντοδυναμίας που σε λιγάκι όμως τρως τις "χαστουκάρες" και σου φεύγει αυτός ο χαζοτσαμπουκάς. Για να μη παρεξηγηθώ όμως, να τονίσω πως αρκετοί φίλοι μου είναι σε αυτές τις ηλικίες. Μου αρέσουν πολύ και προσπαθώ να αντλώ λίγη από αυτή την τεράστια ενέργεια τους. Μου βγαίνει πάντα σε καλό. Τα λέμε...
Είναι λυπηρό να ξέρεις πως η νεολαία σήμερα έχει βυθιστεί στην καφρίλα των social media. Φίλοι είναι αυτοί που θα σε ψάξουν εκτός facebook, θα στείλουν "Καλημέρα" με ένα απλό sms, θα πάρουν τηλέφωνο, και όχι οι φαινομενικοί "φίλοι" που απλώς θα σε τσατάρουν με ένα "Χάθηκες"!». Γιατι φαντάζομαι την ιδια φράση μερικά χρόνια πριν αλλά με μερικές αλλαγές?Είναι λυπηρό να ξέρεις πως η νεολαία σήμερα έχει βυθιστεί στην καφρίλα των SMS. Φίλοι είναι αυτοί που θα σε ψάξουν εκτός facebook, θα στείλουν "Καλημέρα" με ένα απλό γράμμα, θα πάρουν τηλέφωνο, και όχι οι φαινομενικοί "φίλοι" που απλώς θα σου στειλουν ένα "Χάθηκες"!».
φτανει πια με τα αρθρα για τις γενιες-στην πραγματικοτητα καλλιεργουν στερεοτυπικες συμπεριφορες-ας κανει ο καθενας την τρελα του αν εχει τα κοτσια και την ενεργεια
Για το "αφραγκοι" ειμαστε σιγουροι? Αν πας μια βολτα στο κεντρο της Αθηνας θα τα δεις φισκα τα μπαρακια και μαλιστα με αυτες τις ηλικιες. Δεν καταλαβαινω που τα βρισκουν τα λεφτα(Ενα κρασι η μπυρα 4-5 ευρω και κοκτειλ απλο 7, αν παρεις 2, μαζι με λιγα τσιγαρα και το κοστος μετακινησης παιζεις στα 15-20 ευρω), παντως ειναι γεματα τα μαγαζια.
και έχεις τσεκάρει οτι κάθε μέρα το γεμίζουν οι ίδιοι?οκ σίγουρα θα υπάρχουν και οι καθημερινοί θαμώνες (ναι υπάρχει κόσμος με λεφτά) αλλά πιθανόν το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι κι άτομα που έτυχε να δεις σε μια απ τις λίγες εξόδους που μπορεί να κάνουν..
Έχει δίκιο ο Δημήτρης. Η κουβέντα για τον αριθμό των ανθρώπων που διασκεδάζουν έξω έχει ακουστεί πολύ - κάποτε το έφερνα κι εγώ σαν επιχείρημα, αλλά αν το καλοσκεφτείς δεν αντικατοπτρίζει τίποτα στην πραγματικότητα:Στην Αθήνα ζουν 4.000.000+. Και 10% από αυτούς να είναι σ/κ έξω, μιλάμε για 400.000 ανθρώπους. 400.000 είναι νούμερο που γεμίζει όχι μόνο όλα τα μπαρ του κέντρου, αλλά και πολλά από τα προάστιά - για πλάκα. Μπορεί δηλαδή να είναι μια μικρή μειοψηφία "όλοι αυτοί" που είναι έξω, παρότι φαίνονται να είναι "παντου".Αν αφαιρέσουμε κι αυτούς που πίνουν ένα-δυο ποτά ή πίνουν πρώτα σπίτια τους πριν την έξοδο ή τη βγάζουν με μπίρες από περίπτερο ή απλά βολτάρουν, πιστεύω πως αυτοί που πίνουν τακτικά 5-6 ποτά (=40€+), δεν είναι στην πραγματικότητα πάνω από το περίφημο 1%...
gogo δε χάνω καμιά ουσία (ίσως του αρχικού άρθρου μόνο :))Πιστεύω πως με το 10% του επίσημου πληθυσμού έξω (δεν βάζω στην κουβέντα 15 μυρια τουριστών/χρόνο , πολλοί εκ των οποίων περνούν έστω μια νύχτα στην Αθήνα) γεμίζουν ΟΛΑ τα κλαμπ-μπαρ-εστιατόρια-σουβλατζίδικα-κρεπερί του κέντρου και μερικά από τα προάστια. Δε μου το λέει κανείς, μόνο η εμπειρία μου. Αν έχεις ενστάσεις, οκ, ας μην κολλήσουμε στα νούμερα, αφού δεν μπορώ να σου αποδείξω κάτι ούτε εσύ να μου αποδείξεις το αντίστροφο.να στο πω αλλιώς? Η εικόνα της Αθήνας είναι αυτή που παίρνει ο καθένας μας, βάσει του πού/πώς κινείται: Αν δουλεύεις σερβιτόρα στην Αγ.Ειρήνη, προφανώς δε βλέπεις κρίση αλλά χαρούμενες φατσούλες. Αν δουλεύεις εφημερία σε νοσοκομείο, βλέπεις όχι κρίση, αλλά συνθήκες πολέμου. Ποια είναι η πραγματικότητα?Το θες κι αλλιώς?Αν έναν Ελβετό επισκέπτη τον πάς στην Αγ.Ειρήνη, θα κοιτά γύρω του σα χαζός και όταν γυρίσει Ελβετία θα πει στους φίλους του "αυτοί μας κοροϊδεύουν, ζωή και κότα τη βγάζουν!" Αν όμως τη βγάλει τη νύχτα σε νοσοκομείο (επειδή στο δρόμο για την Αγ.Ειρήνη τον χτύπησε με αμάξι περήφανος Έλληνας που πήγαινε να χορέψει τούρκικους χορούς στα μπουζούκια) που δεν έχει γάζες, που δεν έχει επάρκεια γιατρών, αγκαζέ με πρεζάκια και γέρους που διαμαρτύρονται απεγνωσμένοι, μάντεψε τι θα πει στους συμπατριώτες του όταν επιστρέψει.Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω? Έλεος με τη νυχτερινή ζωή, είναι μόνο ένα κομμάτι της ζωής στην πόλη, και το πιο μη-αντιπροσωπευτικό, αυτό στο οποίο προσπαθούν όλοι να κάνουν πως δεν τρέχει τίποτα, να ξεχαστούν με μια παρέα, ένα βλέμμα, μια αγκαλιά, ένα ποτό παραπάνω. Πιαστους όλους αυτούς Δευτέρα πρωί, ξανακοίτα τους κι έλα πες μου.Λίγη αυτογνωσία χρειαζόμαστε - και μετά συζητάμε και για το μαύρο χρήμα και για ό,τι θες. Γιατί συμφωνούμε εν μέρει στο τελευταίο: ΕΙΔΙΚΑ η νύχτα της Αθήνας είναι μαύρη, κατάμαυρη μαφία και πρέπει να είναι κανείς πολύ προσεκτικός με ποια μαγαζιά στηρίζει οικονομικά.
gogo απάντησες αρχικά λίγο επηρμένα-σου δωσα μια εξήγηση, σου είπα, αν δε σ αρέσει οκ, ξέχνα τα νούμερα να πούμε κάτι άλλο, να γίνει κουβέντα. Επιστρέφεις με περισσότερη έπαρση, το 400.000 σου χει γυαλίσει για κάποιον λόγο, να με βγάλεις άσχετη, κι απο πάνω κάνεις και κήρυγμα μεθοδολογίας- οκ.. Ξανά λοιπόν με νούμερα:1. 4€ έξοδο?... Μα αυτό λέμε αδερφέ τρεις μέρες τώρα! δε μιλάμε για το μπατίρη που τη βγάζει με φράπα όλη μέρα και στο δίωρο μασάει και το πλαστικό καλαμάκι, μιλάμε για έναν ΜΕΣΟ πελάτη ενός ΜΕΣΟΥ διασκεδασομαγαζου (με 9 άτομα προσωπικό και 5000€ νοίκι που λες, μιλάμε για καφετέρια-εστιατόριο-μπαρ) οπότε θα μου επιτρέψεις να δώσω ελάχιστο μέσο έξοδο 10€. Οπότε έχουμε 12.000/10=1200 και όχι 3000 πελάτες (το μήνα) για να βγαίνουν τα έξοδα. 2. 400.000 άτομα το σ/κ. Το σ/κ gogo είχα γράψει, όχι το μήνα. ή το δες και το προσπέρασες - ή δεν διαβάζεις πριν απαντήσεις: και οι δύο εκδοχές δείχνουν κάτι κακό για σένα.3. 1200 το μήνα μοιράζονται σε 30 μέρες. 1200/30=40 άτομα τη μέρα, Χ2=80, θες τα διπλάσια επειδή είναι σ/κ? 160 πελάτες στο σ/κ θέλει ο τύπος στο Γκάζι που μου λες.4. 400.000/160= 2.500 μαγαζιά κι όχι 133. κοινώς, (α) κόβεσαι σε μαθηματικά Δ'δημοτικού αν διαιρέσεις πληθος ατόμων ανα σ/κ με πελάτες ανα μήνα για να βρεις ελάχιστο αριθμό μπαρ (β) ναι, το κέντρο (+μερικά προάστια μπονους) ΔΕΝ έχει 2.500 καφετέριες-μπαρ-κλαμπ-κρεπερί-κλπ. 5. και καλύτερο> κάνεις μια υπόθεση εργασίας που σου λέει πως τα λειτουργικά έξοδα του τύπου στο Γκάζι καλύπτονται από τους πελάτες. Μα αυτό δε στέκει από την αρχή, για 2 λόγους> (1) κάποια μαγαζιά υπολειτουργούν και κάποια στιγμή θα φάνε άκυρο (2) πολλά είναι βιτρίνες-ξέπλυμα και δεν έχουν ανάγκη τους υπολογισμούς μας.Για τα νοσοκομεία> έχω προσωπική εικόνα από νοσοκομεία 3 άλλων χωρών. Η εικόνα του σημερινού ελληνικού νοσοκομείου είναι πιο κοντά σε πολεμικό χάος και ένταση με τραυματίες να σκάνε από παντού, παρά στην πραγματικότητα των χωρών που είδα. Καθαριότητα, ησυχία, αναμονή σε λογικά πλαίσια, εξοπλισμός, ψυχική ηρεμία. Δε ζητάω κάτι παραπάνω, αυτά θα τα βρεις και σε φτωχές βαλκανικές χώρες.Για τους Ελληνες> με παρεξήγησες, εδώ συμφωνούμε. Πνευματικά φτωχός και τώρα υλικά φτωχός είναι ο μέσος νεοέλληνας, το γκαρσόνι της ΕΕ. Δεν είπα όλα τα παραπάνω για να δείξω πως είμαστε αγωνιζόμενος λαός. Φτωχός δε σημαίνει απαραίτητα αγωνιζόμενος. Οι αστεγοι π.χ. είναι οι τελευταίοι που θα διαμαρτυρηθούν για κάτι, απαθείς περιμένουν να περάσει η μέρα τους: Στην πλήρη απάθεια, αν γίνεται, μας θέλει το μιντιακό-πολιτικό σύμπλεγμα. Και να νομίζουμε ότι το μαύρο χρήμα της ελληνικής νύχτας είναι ενδεικτικό της οικονομικής κατάστασης της ελληνικής κοινωνίας!
θα τα περάσω γρήγορα, το κουρασαμε gogo..1) η κουβέντα είναι μπακαλίστικη, προφανώς - σχόλια σε άρθρο γνώμης γράφουμε, όχι διατριβή στην ΑΣΟΕΕ.1β) σύμφωνοι, αλλά δε ζω Ελλάδα και δε θα επέστρεφα για κάτι τέτοιο. Τα μπαρ που ξεπηδήσαν τα τελευταία 2 χρόνια αυτό που λες είναι: κάποια λεφτά στην άκρη, δάνειο, και πάμε, ανοίγουμε καφέ. Το κάνουν- σε πολλούς κάθεται, σε άλλους όχι. Περίμενε 3-4 χρόνια, να δεις πού θα κάτσει η μπίλια.2) έβαλα διπλάσια άτομα το σ/κ για να κάνω πιο ρεαλιστικά τη διαίρεση. Αν έβαζα τα μισά, θα μου βγαιναν 5.000 τα μαγαζιά. Ο συλλογισμός σου στρέφεται δηλαδή εναντίον του προηγούμενου σκεπτικού σου και ισχυροποιεί περισσότερο αυτά που γραψα χτες. Σε τιμά βέβαια το να διαπιστώνεις μόνος σου πως έχεις άδικο.3α) έβαλα 10€ ΜΕΣΟ κόστος εξόδου (θεωρώντας ΜΙΝΙΜΟΥΜ 3€ σε καφετέρια, 15€ σε εστιατόρια, 7 σε μπαρ κ.ο.κ.) - Έχεις δίκιο, λάθος που με βόλεψε το ένα μόνο παράδειγμά σου, αλλά τι να κάνουμε, να βγάλουμε αναλυτική μελέτη? 3β)δεν έχω αφήσει ποτέ μου 10€ σε καφετέρια - μακριά από μένα! από πού συμπεραίνεις πως είμαι πλούσια αγωνίστρια?4) δες το (2)5α) δεν είναι δική μου αυθαίρετη εικασία, βασικός νόμος της αγοράς είναι: κάποιοι κερδίζουν, κάποιοι χάνουν, κάποιοι απλά βγαίνουν. Μιλάς για τους πρώτους επειδή αυτούς βλέπεις, αλλά πάντα υπάρχουν και οι υπόλοιποι.5β) τι να σου πω εγώ για τις μαφίες? Στο Γκάζι θα δεις όλες τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες του κώδικα συγκεντρωμένες, μόνες τους μονιμοποιήθηκαν? επίσης, πριν 2 βδομάδες σκοτώνονταν οι προστάτες στην Πάτρα. τι θες να μάθεις, πώς να στήσεις βιτρίνα? 6) δεν προσθέσαμε μισό τουρίστα στην υπόθεση εργασίας-χαλάλι.Τα "άλλα" είναι που θα έπρεπε να σε απασχολούν και δεν τοποθετήθηκες όμως, 3 μέρες φαγωθηκες με τα νούμερα. Να σου θυμίσω> Η αρχική μου υπόθεση, σε σχέση με την αρχική παρατήρηση του Αρη ήταν πως η εικόνα της νυχτας δε μας λέει κάτι, γιατί είναι πλασματική: (1) είναι έξω και σκάει 3,10,50€ αυτός που ΜΠΟΡΕΙ να είναι έξω και να σκάσει 3,10,50€. Αυτός που δεν μπορεί είναι σπίτι ή κόβει βόλτες: έχεις εξ ορισμού πλασματικό δείγμα δηλαδή, πόσο πιο απλά να στο πω? (2) και 10% του ντόπιου πληθυσμού να είναι το σ/κ έξω, αρκεί να δημιουργηθεί σε κάποιον η εντύπωση πως τη βγάζουν φίνα οι Αθηναίοι - λάθος μεγάλο.αυτά και χάρηκα για την κουβέντα
άνθρωπέ μου, όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν κάνεις, κάτι τελευταίο:Από τη στιγμή που έψαξες στο Χ.Οδηγό (και πάλι άλλαξες φόκους για να βγεις από πάνω, έπιασες τώρα όλη την Αττική! αλλά δε συνεχίζω, παραδίνομαι...) και ειδικα τη στιγμή που γράφεις "σας υπενθυμίζω ότι εδώ πέρα δεν κάνουμε προβλέψεις βασισμένες σε οράματα, προσωπικές εμπειρίες και μαστουρωμένες σκέψεις"(!) στο 5ο ή 6ο συνεχόμενο σχόλιο σε φόρουμ αναγνωστών εφημερίδας, εγώ δεν έχω πραγματικά τίποτα να προσθέσω.Δεν ξανανοίγω το άρθρο, δε μ ενδιαφέρει αν και τι θ απαντήσεις, προτείνω καθαρό αέρα, βόλτες στην πόλη και αν θες πραγματικά την επιστημονική όψη της εστίασης, μην αναλώνεσαι εδώ. Peace και καλή σου μέρα.
Αθηνέζος/Αθηνέζα <κατά το κινέζος/κινέζα, βερολινέζος/βερολινέζα> εικοσάρης κάτοικος Αθήνας, συχνάζει στα in στέκια της πόλης, το παίζει λίγο εναλλακτικός και λίγο χίπστερ
"Τα σημερινά παιδιά.., όταν εγώ ήμουν στην ηλικία σου..", ας μην επαναλαμβάνουμε τις βλακείες που μας τάιζαν οι γονείς/θείοι/καθηγητές όταν εμείς είμασταν είκοσι. Μια χαρά είναι οι σημερινοί εικοσάρηδες, η κάθε εποχή είναι διαφορετική και αλλοίμονο αν οι έφηβοι παρέμεναν ίδιοι σε κάθε δεκαετία.