ΚΙΝΗΣΗ

Η Αγνή Χρονοπούλου και τα βυθισμένα αρχαιοελληνικά γλυπτά

Η Αγνή Χρονοπούλου και τα βυθισμένα αρχαιοελληνικά γλυπτά Facebook Twitter
Αγνή Χρονοπούλου
0

Η Αγνή Χρονοπούλου και τα βυθισμένα αρχαιοελληνικά γλυπτά Facebook Twitter
‘Δίπτυχο no 3’., ψηφιακή εκτύπωση και μελάνι σε χαρτί, 50 x 65 εκ ( 28 x 21 εκ. το καθένα)

 

Προτιμάτε τη ζωγραφική ή τη φωτογραφία;
Θεωρητικά, προτιμώ τη ζωγραφική. Αλλά να μην ξεχνάμε ότι η φωτογραφία είναι απόγονος της ζωγραφικής. Έχουν πολλά κοινά, όσο κι αν αυτό φαίνεται περίεργο. Δεν είμαι φωτογράφος, όμως στη συγκεκριμένη έρευνά μου, εδώ και 4 χρόνια, χωρίς τη φωτογραφία το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ζητούμενο. Στη συγκεκριμένη έκθεσή μου η φωτογραφία συμπληρώνει το σχέδιο και ο ρόλος της είναι πιο σημαντικός από αυτόν της ζωγραφικής.


Τι σας αρέσει στις δύο μορφές τέχνης και ποιες είναι οι μεγάλες τους διαφορές;
Μεταξύ πολλών άλλων, η χρονικότητα. Εννοώ, αυτό το φευγαλέο της φωτογραφίας «στα άκρα του στιγμιαίου» και η βραδύτητα με την οποία ζωγραφίζω ή σχεδιάζω είναι δύο αντιφατικοί τρόποι. Με τη φωτογράφιση, η ιδέα του έργου εκφράζεται σε δύο φάσεις: τη φάση πριν (να αιχμαλωτίσω τη σωστή εικόνα έτσι ώστε να μην τη χάσω) και τη φάση μετά τη φωτογράφιση του έργου. Ενώ με το σχέδιο η εκτέλεση είναι εξαιρετικά αργή, σαν να πρόκειται για μια άλλη δημιουργία.


Σας φοβίζει η κυριαρχία της ηλεκτρονικής εικόνας;
Ακόμη όχι, δεν τη φοβάμαι... Είναι η εικόνα της εποχής μας.


Τι μήνυμα θέλετε να περάσετε με την έκθεση;
Το μήνυμά μου βρίσκεται στον τίτλο της έκθεσης: «Στα άκρα του στιγμιαίου». Είμαι εικαστικός και δουλεύω με επιλεγμένα αρχαιοελληνικά γλυπτά τα οποία τοποθετώ μέσα στο υγρό στοιχείο, σε χείμαρρο ή στην ακροθαλασσιά. Με το πέρασμα του νερού και του φωτός μάς αποκαλύπτουν τα πολλαπλά οπτικά παιχνίδια της παραμόρφωσης και γεννούν νέες όψεις, οι οποίες αποτυπώνονται σε ένα φωτογραφικό στιγμιότυπο. Τα διαδοχικά υδάτινα πέπλα που γλιστρούν πάνω σ' αυτές τις μορφές δημιουργούν ερωτήματα σχετικά με την ύλη, το πραγματικό και το εξωπραγματικό. Ο προβληματισμός μου είναι η έννοια του χρόνου και το φευγαλέο του χρόνου, μέσα από μια σύγχρονη οπτική.

Η Αγνή Χρονοπούλου και τα βυθισμένα αρχαιοελληνικά γλυπτά Facebook Twitter
Δίπτυχο no 4’., ψηφιακή εκτύπωση και μελάνι σε χαρτί, 50 x 65 εκ ( 28 x 21 εκ. το καθένα)
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Design / Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Η Άννη Μαρκιτάνη, καλλιτεχνική διευθύντρια του πρώτου Milano Design Film Festival Greece της Αθήνας, το οποίο λόγω της πανδημίας μετατέθηκε για το 2021, μιλά για τις ενδιαφέρουσες προφεστιβαλικές δράσεις που ξεκινούν τώρα στην πόλη.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Small Talk / Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Ο stand-up κωμικός που έγινε viral με το βίντεό του για τον κορωνοϊό και τις θεωρίες συνωμοσίας μιλά για το 2020, τα drive-in, τους φόβους του και τα νέα του πλάνα.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Εικαστικά / Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Θραύσματα από μάρμαρο, κομμάτια μια ιδιότυπης συλλογής από τις μεγάλες πορείες της Αθήνας, αιωρούνται σαν αστρική σκόνη σε νυχτερινό ουρανό στη συμμετοχή του νεαρού εικαστικού στην έκθεση «The state of emergency has become the rule» της γκαλερί Can.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ