Το CoExist ζήτησε από αρχιτέκτονες, πολεοδόμους, δημοσιογράφους κι έναν σχεδιαστή παιχνιδιών video να κατασκευάσουν την τέλεια πόλη στο καινούριο SimCity, το παιχνίδι που πλέον λαμβάνει υπ’ όψη του την περίπλοκη πραγματικότητα στην αστική ανάπτυξη: πώς θα κρατήσεις ισορροπία μεταξύ της ευημερίας, των κοινωνικών συγκρούσεων και της προστασίας του περιβάλλοντος; «Θέλαμε να δείξουμε στους παίκτες τον τρόπο με τον οποίο οδηγούμαστε στο να εξαφανίζουμε βουνά λόγω του κάρβουνου», δηλώνει ένας από τους σχεδιαστές του παιχνιδιού. Είναι η ουτοπία εφικτή; [Λ.Φ.]
FacebookTwitterΤο CoExist ζήτησε από 6 think tank να συναγωνιστούν στη δημιουργία της ιδανικής πόλης στο νέα έκδοση του παιχνιδιού SimCity
1. FacebookTwitter Στη νέα έκδοση οι γειτονικές περιοχές αλληλοεπηρεάζονται, ανταλλάσσουν προϊόντα και υπηρεσίες και προσελκύουν κατοίκους από άλλες περιοχές για δουλειά και κατανάλωση 2. FacebookTwitter Το τμήμα Πολεοδομίας του ΜΙΤ έφτιαξε το MITroit, με τη μισή πόλη αφιερωμένη στο πετρέλαιο και την άλλη μισή σε ζωντανό downtown. 3. FacebookTwitter O στόχος ήταν μια πόλη κατά το ήμισυ βιομηχανική αλλά με τουριστικό ενδιαφέρον: σαν το Detroit, στην ιδανική του έκδοση 4. FacebookTwitter Η πόλη έβγαλε πάρα πολλά λεφτά από το πετρέλαιο αλλά τελικά οι εγκαταστάσεις μόλυναν ανεπανόρθωτα την περιοχή, αναγκάζοντας τους σχεδιαστές να αναθεωρήσουν εντελώς το αρχικό σχέδιο 5. FacebookTwitter Openopolis, η πόλη που σχεδιάστηκε από τους πολεοδόμους της εταιρίας OpenPlans, είχε την καλύτερη υποδομή μεταφορών από όλες τις πόλεις 6. FacebookTwitter 7. FacebookTwitter Όμως παρά τις εύρωστες υποδομές δεν κατάφερε να ξεπεράσει το γεγονός ότι ήταν εξαρτημένη από τη βιομηχανία άνθρακα. 8. FacebookTwitter Η Looptopia, σύνθεση της γνωστού γραφείου αρχιτεκτόνων Studio Gang, σχεδίασε μια λούπα από αειφόρα συστήματα 9. FacebookTwitter Ομόκεντροι κυκλικοί δρόμοι και στο κέντρο ένα πολιτιστικό κέντρο 10. FacebookTwitter Η εταιρία σχεδίασε πρώτα την πόλη σε χαρτί, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους 11. FacebookTwitter Η πόλη της Fast Company έχει καζίνο και ζώνες ήπιας δόμησης γύρω από μια λίμνη 12. FacebookTwitter Οι πολεοδόμοι του Studio X ήταν οι μόνοι που έχτισαν μια πόλη από την οποία έλειπε εξαρχής ο ιδεαλισμός 13. FacebookTwitter Θα χτίσουμε οίκους ανοχής και στάδια, ταιριάζουν μεταξύ τους, αστειεύτηκε ο διευθυντής της εταιρίας 14. FacebookTwitter Η XimCity της διεθνούς αρχιτεκτονικής εταιρίας Kohn Pdersen Fox ήταν ο νικητής του διαγωνισμού 15. FacebookTwitter Η πόλη χρησιμοποιεί αποκλειστικά αιολική ενέργεια και έχει πολύ καλό σύστημα μεταφορών 16. FacebookTwitter 17. FacebookTwitter Το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο ώστε να αναγκάζει τους παίκτες να παίρνουν και δυσάρεστες αποφάσεις. «Θέλουμε τον κόσμο να καταλάβει γιατί συμβαίνει αυτό και τον πραγματικό κόσμο». 18. FacebookTwitter "Το παιχνίδι σε βάζει σε ένα μονοπάτι που ξέρεις ότι είναι λάθος αλλά αρχίζεις να καταλαβαίνεις πώς παίρνουμε καταστροφικές για το περιβάλλον αποφάσεις ως κοινωνία", λέει ένας από τους σχεδιαστές του SimCity 19.
Είχα διαβάσει πρόσφατη ανάρτηση για το εν λόγω παιχνίδι και ως κάτοχος του παιχνιδιού σκέφτηκα: Καλά δεν μπαίνουν σε κανένα gaming site να διαβάσουν τίποτα πριν διαφημίσουν; Θα μιλήσω λίγο με gaming όρους. Το παιχνίδι στην τωρινή του κατάσταση είναι τραγικό. Έχει άπειρα bugs (πράγματα που δεν δουλεύουν σωστά)και η λογική του "το παιχνίδι που πλέον λαμβάνει υπ’ όψη του την περίπλοκη πραγματικότητα στην αστική ανάπτυξη' δεν έχει καμία λογική βάση αν σκεφτείς ότι στο παιχνίδι οι άνθρωποι όταν βγαίνουν από το σπίτι τους πάνε στην πιο κοντινή δουλειά που βρίσκουν και όταν γυρνάνε από τη δουλειά μπαίνουν στο πιο κοντινό άδειο σπίτι που βρίσκουν. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ο προηγούμενος τίτλος της εν λόγω σειράς είναι μακράν καλύτερος αν εξαιρέσουμε τα γραφικά. Επειδή μ'αρέσει η LIFO δεν ξέρω γιατί θελήσατε να ασχοληθείτε με to gaming αν δεν το κατέχετε. Πάντα φιλικά από έναν φανατικό gamer που μόνο και μόνο έκανα λογαριασμό για να γράψω αυτό εδώ γιατί είναι μεγάλη αδικία να δει κάποιος αυτό το άρθρο και να θέλει να αγοράσει το παιχνίδι.
Πράγματι, όπως το θέτει και ο C3PO, το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει λάβει τεράστια αρνητική κριτική, ακριβώς γιατί δεν κάνει αυτά για τα οποία ευαγγελίζεται και που του αποδίδει και η παρουσίασή σας.Δηλαδή προς θεού, η σοβαρή ενασχόληση του ΜΙΤ για πολεοδομική ανάπτυξη σε αυτό το παιχνίδι ενώ υπάρχουν πολύ πιο λεπτομερείς εξομοιωτές με κάνει να αναρωτιέμαι τι ομάδα και με τι επαφές με την ΕΑ ασχολήθηκε.
σχόλια