Το CoExist ζήτησε από αρχιτέκτονες, πολεοδόμους, δημοσιογράφους κι έναν σχεδιαστή παιχνιδιών video να κατασκευάσουν την τέλεια πόλη στο καινούριο SimCity, το παιχνίδι που πλέον λαμβάνει υπ’ όψη του την περίπλοκη πραγματικότητα στην αστική ανάπτυξη: πώς θα κρατήσεις ισορροπία μεταξύ της ευημερίας, των κοινωνικών συγκρούσεων και της προστασίας του περιβάλλοντος; «Θέλαμε να δείξουμε στους παίκτες τον τρόπο με τον οποίο οδηγούμαστε στο να εξαφανίζουμε βουνά λόγω του κάρβουνου», δηλώνει ένας από τους σχεδιαστές του παιχνιδιού. Είναι η ουτοπία εφικτή; [Λ.Φ.]
Είχα διαβάσει πρόσφατη ανάρτηση για το εν λόγω παιχνίδι και ως κάτοχος του παιχνιδιού σκέφτηκα: Καλά δεν μπαίνουν σε κανένα gaming site να διαβάσουν τίποτα πριν διαφημίσουν; Θα μιλήσω λίγο με gaming όρους. Το παιχνίδι στην τωρινή του κατάσταση είναι τραγικό. Έχει άπειρα bugs (πράγματα που δεν δουλεύουν σωστά)και η λογική του "το παιχνίδι που πλέον λαμβάνει υπ’ όψη του την περίπλοκη πραγματικότητα στην αστική ανάπτυξη' δεν έχει καμία λογική βάση αν σκεφτείς ότι στο παιχνίδι οι άνθρωποι όταν βγαίνουν από το σπίτι τους πάνε στην πιο κοντινή δουλειά που βρίσκουν και όταν γυρνάνε από τη δουλειά μπαίνουν στο πιο κοντινό άδειο σπίτι που βρίσκουν. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ο προηγούμενος τίτλος της εν λόγω σειράς είναι μακράν καλύτερος αν εξαιρέσουμε τα γραφικά. Επειδή μ'αρέσει η LIFO δεν ξέρω γιατί θελήσατε να ασχοληθείτε με to gaming αν δεν το κατέχετε. Πάντα φιλικά από έναν φανατικό gamer που μόνο και μόνο έκανα λογαριασμό για να γράψω αυτό εδώ γιατί είναι μεγάλη αδικία να δει κάποιος αυτό το άρθρο και να θέλει να αγοράσει το παιχνίδι.
Πράγματι, όπως το θέτει και ο C3PO, το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει λάβει τεράστια αρνητική κριτική, ακριβώς γιατί δεν κάνει αυτά για τα οποία ευαγγελίζεται και που του αποδίδει και η παρουσίασή σας.Δηλαδή προς θεού, η σοβαρή ενασχόληση του ΜΙΤ για πολεοδομική ανάπτυξη σε αυτό το παιχνίδι ενώ υπάρχουν πολύ πιο λεπτομερείς εξομοιωτές με κάνει να αναρωτιέμαι τι ομάδα και με τι επαφές με την ΕΑ ασχολήθηκε.
σχόλια