14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Μπραντ Πιτ
30

 

 

Επιμέλεια: Βαγγέλης Μακρής 

 

Ο Martin Schoeller ζήτησε απο διάσημους ανθρώπους πριν μερικά χρόνια να ποζάρουν όσο πιο φυσικά γίνεται. Αρκετοί απο αυτούς τόλμησαν να δείξουν ακόμα και τις ρυτίδες τους, άλλοι όπως ο Μεριλιν Μάνσον προτίμησαν να ποζάρουν με το προσωπείο τους. Οι φωτογραφίες αυτές είναι κάποιες απο τις 75 φωτογραφίες που περιλαμβάνονται στο βιβλίο του με κοντινά πορτραίτα γνωστών και άγνωστων ανθρώπων.

 

 

 

1.

 

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Τζακ Νίκολσον

 

2.

 

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Αντζελίνα Τζολί

 

3.

 

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Χιθ Λέτζερ

 

4.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Κειτ Μπλάνσετ

 

5.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Κόλιν Φάρελ

 

6.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Μέριλ Στριπ

 

7.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Ρόμπερτ Ντε Νίρο

 

8.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Κέβιν Μπέικον

 

9.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Ιγκυ Πόπ

10.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Μέριλιν Μάνσον

 

11.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Πάρις Χίλτον

 

12.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Βαλεντίνο

 

 13.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Ζινταν

 

 

Φωτογραφία
30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI
Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

18 σχόλια
η παρις χιλτον εχει καστανα ματια και φοραει μπλε φακους,οποιος εχει φορεσει χρωματιστους φακους ξερει οτι αν τον κοιταξουν απο κοντα,φαινεται το καφε του ματιου,και στην παρις δεν φαινεται...αλλα δεν υπαρχει photoshop.
χαχα οκ με παραδέχομαι:P το τοσο τεχνητο blur μου φαινοταν tilt shift lens (για επιλεκτικο focus) όπως και τελικά ειναι + large format camera (για το εξαιρετικά μικρό βάθος πεδίου). http://www.visualanthology.com/2011/08/13/ace-gallery-martin-schoeller/μπορει να μην ειναι ρετουρασισμένες τοπικα αλλα βαζουν τα ορια της σύνθεσης με παραδοσιακά μέσα - μαλλον ειναι μια υπομνηση περισσότερο οτι ξκαμια φωτο δεν ειναι απολυτα αυτο που βλεπουμε.που σταματαει το φυσικο και που αρχιζει το κακογουστο retouch για αλλα μια φορα αφηνεται ως ερωτημα.
Ε καλά, και η Τζολί δεν βγήκε όπως ξυπνάει το πρωί.. Και για τον Μάνσον όμως δεν είπες τίποτα...Βασικά, όλοι λίγο πολύ έχουν μεϊκ απ. Εξάλλου, είπαμε χωρίς photoshop όχι χωρίς μακιγιάζ.
Έχουν λίγο photoshop: μπορεί να μην πείραξε το κέντρο των προσώπων, αλλά "θόλωσε" το γύρω-γύρω με gaussian blur. Η θολούρα που κάνει τα περιγράμματα να φαίνονται εκτός εστίασης, κάνει ακόμα πιο έντονες τις λεπτομέρειες και τις ατέλειες των προσώπων.
απλά είναι τραβηγμένες με πολύ ανοιχτό διάφραγμα... f1.4 πιθανότατα ή 1.8 με αποτέλεσμα το βάθος πεδίου να είναι πολύ μικρό ;) Βασικέ γνώσεις φωτογραφίας :)φιλικα
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ όταν τις πρωτοκοίταξα, αλλά σε μερικές η θολούρα ξεκινάει από πολύ μπροστά, πχ στα μάγουλα της Paris και του Kevin Bacon, ή το πηγούνι του Ζιντάν είναι εκτός εστίασης, ενώ τα μαλλιά του που είναι στο ίδιο βάθος είναι καθαρά. Σίγουρα είναι όντως "ρηχές" αλλά μερικές μου φαίνονται ελαφρώς πειραγμένες. Λεπτομέρειες βέβαια, το βασικό είναι ότι βλέπουμε τα πρόσωπα με τις ατέλειες τους, όχι σαν κέρινα ομοιώματα.