Με σλόγκαν του το #DieselReboot, και βασικό εργαλείο προώθησης και επικοινωνίας το Tumblr, ο καινούριος art director της Diesel, Nicola Formichetti ξεκίνησε την ανανεωτική του δράση μέσα στην μεγάλη φίρμα.
O Ιταλο-Γιαπωνέζος στυλίστας, σχεδιαστής, και λάτρης των Social Media, κινητοποίησε, για το καινούριο του project, την διεθνή καλλιτεχνική κοινότητα, µέσω Tumblr.
Έψαξε, λοιπόν, και βρήκε μέσα από το δημοφιλές αυτό κοινωνικό δίκτυο μοντέλα για την συλλογή Φθινόπωρο/Χειµώνας'13.
Κάθε 'μοντέλο' θα παρουσιάζεται στις καταχωρήσεις με το όνομα του, συνοδευόμενο από μία πληροφορία - διεύθυνση του Instagram ή του Tumblr του, ή όποιου άλλου κοινωνικού δικτυού επιθυμεί..
Ο ιδρυτής της Diesel, Renzo Rosso, δήλωσε για τον Formichetti:
"Ο Nicola μοιράζεται το όραµα µου και µε εμπνέει απίστευτα το να δουλεύω μαζί του: δύο δημιουργικοί πλανήτες συγκρούονται για να παράγουν φρέσκες, τρελές, παράλογες ιδέες.
Με τη βοήθειά του, θέλω να παραβώ περισσότερους κανόνες και να φέρω την πραγματική Diesel σε µία νέα εποχή".
Οι πρώτες φωτογραφήσεις της καμπάνιας #Reboot βγήκαν στην δημοσιότητα προχθές, ενώ για τον μήνα Σεπτέμβριο η καινούρια κολεξιόν της Diesel θα φιλοξενηθεί μόνο στην Αμερικάνικη Vogue.
σχόλια