Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter
4

Για τα μικρά παιδιά είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ομολογήσουν σεξουαλική κακοποίηση μέσα στην οικογένεια. Μερικές φορές μάλιστα και υπό την πίεση και τον ψυχολογικό εκβιασμό που μπορεί να υφίστανται, είναι ακόμη δυσκολότερο να ξεχωρίσουν τη σεξουαλική κακοποίηση από τον φυσιολογικό τρόπο ζωής.

Ο καλλιτέχνης Saint Hoax, στο νέο του πρότζεκτ τοποθετεί στη θέση του "θύματος" ηρωίδες της Ντίσνεϊ για να περάσει το μήνυμα όσο καλύτερα μπορεί στα μικρά παιδιά.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

«Στόχος αυτής της σειράς είναι να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να καταγγέλουν περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης μέσα στην οικογένεια, ώστε να επεμβαίνουν οι αρχές» δήλωσε ο καλλιτέχνης που ζεί και εργάζεται στη Μέση Ανατολή. Ο ίδιος προστατεύεται από το ψευδώνυμό του, αφού σ αυτή την περιοχή της υφηλίου, επιβάλλεται αυστηρή λογοκρισία.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

Η καμπάνια έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, με όσους την κατακρίνουν, να θεωρούν ότι είναι στρεσσογόνα και καθολου εποικοδομητική.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

To σλόγκαν της καμπάνιας είναι "Το 46% των ανηλίκων που βιάζονται, πέφτουν θύματα από μέλη της οικογένειάς τους"

Design
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

4 σχόλια
Η ιδεα καλη ειναι, το σχεδιο ωστοσο πασχει. Οι πατεραδες-τερατα επρεπε να φαινονται πιο επιθετικοι, πιο κακοι. Και οι ηρωιδες, ιδιως η Αριελ, πιο θλιμμενες. Με την παρουσα αναπαρασταση το μηνυμα ξεκαθαρο δεν το λες.
Και γω νομίζω πως η καμπάνια δεν είναι πολύ πετυχημένη. Ειναι ίσως καλή για να ευαισθητοποιήσει, αλλά όχι για παροτρύνει τα παιδιά να μιλήσουν. Νομίζω ότι ένα μικρό παιδί θα δυσκολευτεί να πιάσει το υπονοούμενο. Μάλλον θα μπερδευτεί περισσότερο. :(
Οτιδήποτε βοηθήσει ένα παιδί να μιλήσει, να καταγγείλει τη σεξουαλική κακοποίηση που υφίσταται ώστε αυτή να πάψει αφενός κι το παιδί να βρει βοήθεια , οτιδήποτε είναι ευπρόσδεκτο και θεμιτό. Στην πλειοψηφία τους τα παιδιά ταυτίζονται με τους ήρωες κινουμένων σχεδίων, οπότε πιστεύω ότι και σ' αυτή την περίπτωση το ίδιο θα γίνει. Άρα η καμπάνια κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση!