Οι πωλήσεις πατάτας σημειώνουν πτώση και φταίνε γι' αυτό οι millennials

Οι πωλήσεις πατάτας σημειώνουν πτώση και φταίνε γι' αυτό οι millennials Facebook Twitter
1

Κατά καιρούς οι millennials έχουν «κατηγορηθεί» για διάφορα, όπως για παράδειγμα πως έχουν ξεχάσει λόγω των social media να κάνουν offline συζητήσεις και πως γενικά ο τρόπος ζωής τους επηρεάζει αρνητικά την οικονομία- οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται για ακριβά ρούχα, πίνουν λιγότερο και τρώνε πιο υγιεινά. 

Το τελευταίο είναι και που έχει αρχίσει να ανησυχεί τους γεωργικούς ειδικούς, οι οποίοι θεωρούν πως τα άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών ευθύνονται επίσης και για την δραματική πτώση στις πωλήσεις πατάτας, καθώς σύμφωνα με νέα έρευνα έχουν κατακρημνιστεί εντελώς ξαφνικά. 

Η έρευνα, που δημοσιεύθηκε στο The Grocer, αναφέρει πως οι πωλήσεις πατάτας έχουν σημειώσει πτώση 5.4% από το 2015, όταν την ίδια στιγμή οι πωλήσεις ρυζιού έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια κατά 30%, καθώς κι εκείνες των noodles σε διάφορες γεύσεις. 

Το περιοδικό αναφέρει πως η πτώση οφείλεται στο ότι οι millennials προτιμούν πλέον «υγιεινές, πρόχειρες και εξωτικές» τροφές αντί για υδατάνθρακες, τους οποίους θεωρούν παχυντικούς. 

Επίσης οι πατάτες γενικά χρειάζονται περισσότερο χρόνο προετοιμασίες, κάτι διόλου βολικό για τους ίδιους, που έχουν γίνει πολύ πιο ανυπόμονοι σε όλα. 

Σύμφωνα με τα επιμέρους αποτελέσματα, το ρύζι που φτιάχνεται σε φούρνο μικροκυμάτων και ετοιμάζεται σε μόλις δύο λεπτά, αποφέρει σήμερα έσοδα ύψους 250 εκατ. δολαρίων το χρόνο. 

Για το λόγο αυτό, το βρετανικό Agriculture and Horticulture Development Board (AHDB) ξεκίνησε σχετική καμπάνια με στόχο να προωθήσει την πατάτα στους νεαρούς καταναλωτές, ειδικά τις γυναίκες ηλικίας μεταξύ 25 και 44 ετών, σε μια προσπάθεια να πείσει το νεαρό κοινό πως δεν είναι ανθυγιεινές, αλλά αντιθέτως «ευέλικτες» και εύκολες στη χρήση στη μαγειρική. 

Παρόλο που πολλοί αφαιρούν την πατάτα από το διαιτολόγιό τους στο πλαίσιο της χαμηλής κατανάλωσης υδατανθράκων, οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν πως το συγκεκριμένο λαχανικό μπορεί να λειτουργήσει κομβικά στην υγιεινή διατροφή και να βοηθήσει ακόμη και στην απώλεια βάρους. 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM